Bokkers die voor de lol foto’s shooten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Re: Bokkers die voor de lol foto’s shooten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 14:18

Ja ik ook hoor. Ik heb wel wat modellenwerk gedaan, maar ik vind het nu nog steeds leuk om te shooten :)

Ik ben bij mijn modellenbureau ook kort coach geweest, door meiden advies te geven over poses en uitstraling etc. Mocht er animo voor zijn, wil ik met een shoot daar best een keer jullie bij helpen :)


Anoniem

Re: Bokkers die voor de lol foto’s shooten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 19:09

Via bokt zijn er nog regelmatig leuke shoots.

Ik deed dat coachen tijdens shoots idd. 1 op 1.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 22:35

Janinevv schreef:
Ik zoek in Overijssel. Heb niet zoveel qua eisen.

Had ook een advertentie geplaatst op de bokt markt maar helaas niet zoveel reacties op.

Ik wil wel een keer hoor. Misschien wil er nog wel iemand met weinig ervaring dke ik dan kan helpen? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 15:53

Esmee_98 schreef:
Maar die maten, is dat ook belangrijk voor bijvoorbeeld boktmeetings?
Ik heb in principe maar 36/38 afhankelijk van hoe het valt, maar mijn lichaam is niet helemaal in verhouding :')

Ja, boktfotografen willen alleen maar 1,75 mtr en langer, en 95-60-90 maten (cm van borst, taille heup).

:') Kidding, nee joh :P

Anoniem

Re: Bokkers die voor de lol foto’s shooten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 15:55

Oh ik weet t ook niet meer precies hoor. Kan ook zijn dat de maten weer verandert zijn :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 16:59

Janinevv schreef:
Jullie zijn allemaal mooie dames hoor!
Ik ben wel jaloers haha.

Maar als jullie zin hebben in een shoot omgeving Overijssel. Of een meeting/shoot dan doen we dat gewoon ;)

Ik vind het wel een plan hoor. Ik heb geen tijd om het te organiseren maar ik wil wel helpen met modelcoaching en misschien zelf dan ook wel voor de camera staan :P

Anoniem

Re: Bokkers die voor de lol foto’s shooten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 18:18

Ik kan vragen of we voor een klein bedrag een studio kunnen huren in Almelo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 21:49

Ik heb nog wel een paar toffe shoots gedaan, 1 met reptielen en spinnen en 1 in een prof studio. Dat was beide heel leuk :D Is al wel weer 7 jaar geleden ofzo.

Heb trouwens nog niet zo lang geleden nog een betaalde shoot gedaan voor het bedrijf Xsens. Supervet was dat, want ik kreeg een pak aan met allerlei censoren waardoor ik in 3D in beeld kwam met mn bewegingen. Echt heel vet :D

Dit zijn foto's van een paar jaar terug met boktmeetings:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En soms shoot ik met mn vrienden, mn beste vriendin is semiprof fotograaf(licht testje, was niet optimaal)

Afbeelding

En een goede vriend is een prof fotograaf waar ik regelmatig voor de lens stond. Hij deed veel kunstzinnig werk ook :)


Afbeelding

Afbeelding
©Joost van Baars :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 21:55

Nee helemaal niet, maar ik ben ook wel ok met mn lijf, en zolang het verder allemaal bedekt is, vind ik het prima :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 22:07

Gianti schreef:
wow Jolien die met dat blauw/geel zijn echt wel poosje terug! volgens mij was dat überhaupt een van de eerste 'mensen'fotomeeting hier op bokt hihi! was in ieder geval erg toffe dag

Ja dat is vols mij al 7 jaar terug :P Waren zeker hele toffe meetings. Die 2e was bij jou thuis toch? Met de reptielen?

Anoniem

Re: Bokkers die voor de lol foto’s shooten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 23:43

Wauw wat een schitterende jurken Dreamer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 17:19

Supertoffe foto always, leuk! En dreamer ik vind de shoot tof, wat anderen ook zeggen!

Ik heb zin om een styleshoot te doen in Almelo of Deventer. Ik wil mezelf weer eens tof op de foto hebben aangezien ik trots ben op mijn stijl (jas, omslagdoek en hoed). Mijn vaste fotograaf is druk dus misschien wil er hier iemand volgende week shooten in Almelo of Deventer?
Straatshoot dus wel tussen de mensen in enzo.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Bolletje29, Eleadoras, flooooo, Gambler99, kimmetje26, Laibadji, Moonlight91, MyWishMax, NadjaNadja, Nustice, ogidni, Shivaya, spruitje12, winnetou4502, xRooss, xSannee en 125 bezoekers