Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 19:15

Ik spreek mijn vader niet tot nauwelijks en ik merk gewoon aan hem dat als ik hem spreek hij niks wilt afspreken. Niks leuks wil gaan doen of wat dan ook. “Nee misschien later...” nee misschien volgende week...”

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier


SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 23:14

Sinds ik weer met iemand omga waar ik een jaar geen contact mee heb gehad gaan er weer allerli dingen te ronde en word er allemaal onzin gelült. Komt gewoonweg van haar af en ben er nu zo klaar mee.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 08:01

Dat ik me weer heb laten verleiden om op snooze te drukken en daardoor nu een uur te laat op school ben..

Ohja en dat ik gister ineens een sollicitatiegesprek had terwijl ik gewoon een vriendin kwam ophalen en daardoor niet meer wist wat ik allemaal moest zeggen en zelfs ja heb gezegd op dingen waarvan ik nee wilde zeggen... omdat die man mij echt een beetje pushte.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 13:48

Iloveiswan schreef:
Aan mijn bestelling van burger King. Had een double cheeseburger kingdeal met extra bacon en zonder ketchup en augurk. Ben allergisch voor tomaat.

Wat krijg ik: 2 double cheesburgers met bacon en met ketchup en augurk dus heel bovenste deel kan weggegooid worden. |( ook de bacon. En dus geen friet maar een 2de burger wat een chaos maken ze er van

Edit: op 2de burger geen bacon maar extra kaas en ook ketchup en augurk :=


Gewoon zeggen dit is niet goed.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 08:06

Wou is niet correct. Wilde is correct. Wou is geaccepteerd. Ik vind het ook echt lelijk al zeg ik het zelf wel in een gesprek maar niet als ik iets typ of schrijf.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 11:47

Mijn klas. Ik ga zo echt boeken naar ze gooien of stoten uitdelen.

Helemaal klaar mee.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 17:42

Lestrange01 schreef:
Aan dat ik 23 september naar de beurs van reptielen en exo knaag in houten wil, maar dat mijn moeder dat weekend weg is. Dus ik heb geen vervoer.
Dat is nog niet eens zo erg, maar als ik dan via 9292 mijn route probeer te plannen met ov, dan ben ik opeens ruim drie uur onderweg en moet ik 6 keer overstappen? Met de auto is het net 40 minuten!

Ik moet dan naar Schiedam centraal, dan terug naar Rotterdam centraal, vervolgens weer terug naar Schiedam centraal en dan door naar Utrecht. Ik word gek van 9292! Hoe vaak dat ding me al helemaal verkeerd heeft gestuurd is ontelbaar. Maar ik moet wel gaan want ik heb spullen nodig.. ugh -O-


Je mag pb doen ik woon daar.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 22:35

iirrssjjee schreef:
Brandalarm wat 5 minuten geleden random afging.... Pfff helemaal wezenloos geschrokken en nog voor we uit bed waren was hij alweer uit..... Het kan niet de batterij zijn, want hij zit aangesloten op de elektra....


Ghost

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 16:31

Mijn klas. En mijn anonieme beller die me stalkt.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier


SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 07:56

Mensen van vroeger die ik bewust uit mijn leven heb gezet die mij weer proberen te contacten. Sorry maar je gaat gelijk op geblokkeerd. Of is dat gek?

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 12:56

Dat ik nu een opleiding heb gevonden die ik heel erg leuk vind. Maar de klas een absolute hel is. De enige klas waarbij nu al bij alle leraren bekend is dat de klas onhandelbaar is. In week 2 nog wel. Docenten van 2 jaar ouder dan mij die geen orde houden en Marokkaans met Marokkaanse studenten spreken en eigenlijk alleen maar hun lesgeven maar niet die enige 5 Nederlanders aan de andere kant van de klas. En de Marokkanen noemen het al “kamp Nederland en kamp Marokko”
Er worden spullen op mij en vriendinnen gegooit en docenten krijgen volle flesjes water tegen hun achterhoofd aan. Ze schelden en tuffen en gooien dingen. Het is gewoonweg bizar. Al meerdere keren naar de mentor gestapt. Die durft er niks aan te doen en eigenlijk zoals alle Nederlandse docenten niet. Ze hebben wel respect voor de Marokkaanse docenten maar spreken in de les af als “is die ene docent van zo Nederlands? “Ja” aah heb jij al je flesje gevult?”
Letterlijk. Ze spreken het af.
Ik heb er zo’n last van en al meerdere keren het kookpunt bereikt en overweeg nu om te stoppen net zoals de rest van de Nederlandse leerlingen.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 00:19

Meliaforever schreef:
SavannahNx schreef:
Dat ik nu een opleiding heb gevonden die ik heel erg leuk vind. Maar de klas een absolute hel is. De enige klas waarbij nu al bij alle leraren bekend is dat de klas onhandelbaar is. In week 2 nog wel. Docenten van 2 jaar ouder dan mij die geen orde houden en Marokkaans met Marokkaanse studenten spreken en eigenlijk alleen maar hun lesgeven maar niet die enige 5 Nederlanders aan de andere kant van de klas. En de Marokkanen noemen het al “kamp Nederland en kamp Marokko”
Er worden spullen op mij en vriendinnen gegooit en docenten krijgen volle flesjes water tegen hun achterhoofd aan. Ze schelden en tuffen en gooien dingen. Het is gewoonweg bizar. Al meerdere keren naar de mentor gestapt. Die durft er niks aan te doen en eigenlijk zoals alle Nederlandse docenten niet. Ze hebben wel respect voor de Marokkaanse docenten maar spreken in de les af als “is die ene docent van zo Nederlands? “Ja” aah heb jij al je flesje gevult?”
Letterlijk. Ze spreken het af.
Ik heb er zo’n last van en al meerdere keren het kookpunt bereikt en overweeg nu om te stoppen net zoals de rest van de Nederlandse leerlingen.


Mbo? Gewoon officiële klacht indienen. Hoger opzoeken. Je betaalt niet voor niks schoolgeld ook. Wat een vreselijke mensen. :r


Ja MBO.. Hoe zou ik dat kunnen aanpakken?

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 14:20

Lestrange01 schreef:
Dat ik ongesteld ben geworden gisteren en dat mijn Alive feminax op is, wat het enige is wat helpt tegen de pijn. Heb de hele dag op school zitten lijden |( , ik voelde me zo rot en had zo verschrikkelijk veel pijn en toen bleken mijn vrienden niet op school te zijn die dag omdat ze naar Blijdorp gingen voor een of ander biologie project!!

En ik erger me kapot aan de nieuwe regel dat je niet meer naar de toilet mag tijdens de lessen. Natuurlijk snap ik dat sommige er misbruik van maken, maar ik zeg vraag het heus niet zomaar. Ben bijna doorgelekt! Ik kan er gewoon niet tegen dat iemand anders voor ie gaat bepalen of je naar de wc mag of niet, ik ben toch geen hond die moet wachten tot hij uitgelaten wordt?


Wilden ze bij mij ook eens zeggen “nee je mag niet” ik loop gewoon weg joe joe.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 14:22

Dat er een of andere nieuwe zelfmoordchallenge is. Wie bedenkt die shït...

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 15:46

Lau schreef:
SavannahNx schreef:
Dat er een of andere nieuwe zelfmoordchallenge is. Wie bedenkt die shït...


Say what :wow:


Ja ken je The BlueWhale Challenge nog? zoek maar op Momo Challenge. Er is al 1 meisje dood.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 16:55

[/quote]Ja ken je The BlueWhale Challenge nog? zoek maar op Momo Challenge. Er is al 1 meisje dood.[/quote]

Dit is gestoord :wow:[/quote]

Bizar he...

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 17:06

lenaa_tje schreef:
Lestrange01 schreef:
Dat ik ongesteld ben geworden gisteren en dat mijn Alive feminax op is, wat het enige is wat helpt tegen de pijn. Heb de hele dag op school zitten lijden |( , ik voelde me zo rot en had zo verschrikkelijk veel pijn en toen bleken mijn vrienden niet op school te zijn die dag omdat ze naar Blijdorp gingen voor een of ander biologie project!!

En ik erger me kapot aan de nieuwe regel dat je niet meer naar de toilet mag tijdens de lessen. Natuurlijk snap ik dat sommige er misbruik van maken, maar ik zeg vraag het heus niet zomaar. Ben bijna doorgelekt! Ik kan er gewoon niet tegen dat iemand anders voor ie gaat bepalen of je naar de wc mag of niet, ik ben toch geen hond die moet wachten tot hij uitgelaten wordt?

Docenten zijn ook maar mensen hoor dus als jij de situatie even toelicht (en dat hoeft niet in geuren en kleuren) dan mag je vast naar het toilet. Daarbij is er in een leswisseling ook een mogelijkheid. Verder kan je op de werkvloer ook niet zomaar naar het toilet. Oo school heb je om de 2/3 lesuur pauze dus in een normale situatie kan je dat best een beetje plannen.


Leswisseling is geen mogelijkheid want anders ben je te laat en mag je bij ons een lesuur (3kwartier) wachten.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 21:06

Amber_anne schreef:
The bank it's going to be, maar Dan moet ik een deken van zolder pakken en ben bang voor spinnen....


Je gaat toch niet je bed uit voor hem. Doeg zoek het uit ga jij maar op de bank liggen! Met spinnendeken!

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 08:32

Benthhh schreef:
That the nun echt best eng was maar dat ik het gevoel heb dat ie niet compleet was en er veel meer mee gedaan had kunnen worden, want alles in de film leent zich er verder wel voor


Heeft super veel slechte recenties ook. Ik heb hem ook gekeken.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 20:30

I know your struggles[/quote]
Ik werk dus ook in een tankstation :') Blij dat ik niet de enige ben met die struggles _O-


Ergernis van de avond...botsing tussen hond en pink... natuurlijk net de pink die afgelopen zomer de volleybal er tegen aan heeft gehad. Ik heb het idee dat ie nu nog krommer staat :') #)
Afbeelding[/quote]

Nooit krommer dan de mijne door een fout van de dokter :)

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 07:51

xPabloBokt schreef:
Trui schreef:
Tis dat t 23 graden wordt... al zot ik maar tot 12:30 dus is het dan nog rond de 20... wilde een rokje aan maar weer gedoe met scheren bleeghhhh. Dacht aan ren kappa broek, wit shirt, sport sokken, vans deronder. Hoppaaa. Maar weet zeker dat ik dot dan aan heb en denk ‘nee’.

Ik wil ook dat mijn bed zsm verschoond word want dit voelt echt vies. Maar ik weet ook dat ik vrijdag avond ga douchen, dus als het dan vrijdag wordt verschoond is alles schoon. Vind het zonde om t dan morgen tr verschonen, er nog een nacht ‘vies’ in te gaan en dan erna schoon erin weetje :')


Misschien een gekke vraag maar.. waarom verschoon je hem niet zelf? :+


Dit is wat ik wilde vragen Trui. Maar heb toen het bericht verwijderd. Helemaal niet zo spannend dus :+

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 22:34

hagelslag schreef:
Benthhh schreef:
Aan de trombose prikken die ik moet zetten na mijn operatie :r


Ahhh die zijb vies. Om blauwe plekken naderhand te vermijden flink over je plek heenwrijven waar je net de spuit gezet hebt.

Ik erger me tijdelijk aan mijn vriend.
Hij is op een soort van reunie....
Stuurde mij als je klaar bent kun je me ophalen.
Dus film was net ten einde.
En nu sta ik al 10 minuten op hem te wachten....


Je had toch je arm gebroken? Ben je hem met de auto halen dan?

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-18 08:40

hagelslag schreef:
@savannah,
Ik reed niet zelf is inderdaad niet mogelijk met mijn arm die gebroken is....
Wat het nog vervelender maakte gister omdat 2 mensen op hem aan het wachten waren _O- maar goed net ne het berichtje hier kwam hij ook aangeswankeld _O-


Ik dacht al haha! Gelukkig!

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-18 10:53

Dat ik in de opzegmaand van mijn bijbaan zit maar ik gewoon eigenlijk niet meer wil. En wat boeit het nog? Weg ga ik toch wel...

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 07:29

Dat ik vandaag Enjoy the Ride ga rijden maar het weer zo ongelooflijk slecht is. Het is vanaf maandag tot over 1,5 week gewoon super lekker weer met zon en alles erop en eraan en vandaag moet het regenen...

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amy495, Danielleeee_, ikkedus, Jorissie, maaaikkee, Sanet, shaddy82, Wpaard en 25 bezoekers