Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 11:04

Dorus schreef:
Laat ze die opmaak zelf fiksen, misschien leren ze er nog iets van. En als het eenmaal uitgeprint is dan ziet het er vaak echt niet zo dramatisch uit als dat het voor ons lijkt.
Oh, en echt een welgemeend goedbedoeld advies: probeer het los te laten, zeker als je met een groep werkt. De gemiddelde gebruiker is nou eenmaal een heel stuk minder opmaak freak dan wij, dat ga je nooit winnen. :(:)

Ik erger me weet aan support in India. Leg je een issue neer dat sinds medio april iets niet meer werkt, komen ze terug met een voorbeeld uit 2017 “het werkt wel hoor, die informatie is er gewoon nog niet voor jou voorbeeld”
Het werkt niet _-:( die informatie is er wel in mijn voorbeeld maar jullie interface is krakkemikkig. Repareer het gewoon _-:(

Die opmaak is het hele probleem niet eens meer. Dat ik gewoon lappen tekst niet krijg en het dus nu maar zelf gedaan heb, dat is het probleem -O-
Nu loopt mijn hele planning in de soep

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 11:54

Dat is een puntje voor de evaluatie. Als ze hun werk niet aanleveren hebben ze geen recht om mee te liften met de rest van de groep.
En 8 is eigenlijk ook veel te groot. Hadden wij ook omdat ze te weinig bedrijven hadden. Gelukkig een hele fanatieke groep waardoor ook de meelifters gedwongen werden mee te doen.
Toen na drie blokken de groepen terug gebracht moesten worden naar 6 waren wij heel gelukkig dat school de meelifters eruit haalde.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 12:01

Dat krijgen ze ook absoluut te horen volgende week bij de eerste tussentijdse beoordeling ~~}>

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 12:10

Dat ik in bepaalde topics vaak de moeite doe en de tijd neem om een flink bijleeslijstje te maken waar ik op quasi iedereen reageer, en je mensen hebt die enkel hun eigen updates/foto's plaatsen en nooit op anderen reageren...

Kairos
Berichten: 2710
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 12:23

Dat ik weeral geen concentratie heb.

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 12:26

deksel schreef:
Aan wiskunde. Ik snap er geen ene zak van en het wordt alleen maar lastiger.


Ik studeer voor wiskunde docent als ik ergens mee moet helpen stuur maar een pb! Wil je best iets uitleggen :)

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 12:31

Steeph schreef:
Dat krijgen ze ook absoluut te horen volgende week bij de eerste tussentijdse beoordeling ~~}>


Mag ik daar bij zijn :')

deksel

Berichten: 3783
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 13:17

theadora99 schreef:
deksel schreef:
Aan wiskunde. Ik snap er geen ene zak van en het wordt alleen maar lastiger.


Ik studeer voor wiskunde docent als ik ergens mee moet helpen stuur maar een pb! Wil je best iets uitleggen :)

Aaahh thanks! Om even voor te stellen hoe erge ramp ik ben: antwoord moest 40 jaar zijn. Ik had 1 jaar en 3 maanden. En ik doe zo m'n best maar ja, het lukt gewoon niet -O-

Ik houd het in gedachten! Super !!

Tigress

Berichten: 8942
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 13:24

Aan mijn hond tijdens het maken van standfoto's. Ik doe dat altijd alleen, en hij gaat dan zo lelijk kijken als hij er klaar mee is :') Om nog maar te zwijgen over het punt dat hij de hele tijd netjes blijft staan...en het moment dat ik met de camera klaar zit, gaat hij weer anders staan, gooit hij zijn oren plat of blijft hij me schaapachtig aankijken. Kerel, kijk gewoon even vooruit, alsjeblieft :')

Foaly

Berichten: 4851
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 13:42

Aan de Bol.com bezorger die eerst alle bellen indrukt (en dat zijn er maar acht) en vervolgens drie keer bij mij aanbelt (bel nr. 1) en me bij het aangeven van het pakket meldt 'voor nr. 6'.

Kerel. Bel dan ook gelijk bij nr. 6 aan. Die is namelijk gewoon thuis, want die hoor ik de hele tijd rondstampen :+

Iloveiswan

Berichten: 3322
Geregistreerd: 17-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 14:43

Aan mijn bestelling van burger King. Had een double cheeseburger kingdeal met extra bacon en zonder ketchup en augurk. Ben allergisch voor tomaat.

Wat krijg ik: 2 double cheesburgers met bacon en met ketchup en augurk dus heel bovenste deel kan weggegooid worden. |( ook de bacon. En dus geen friet maar een 2de burger wat een chaos maken ze er van

Edit: op 2de burger geen bacon maar extra kaas en ook ketchup en augurk :=

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 14:48

Iloveiswan schreef:
Aan mijn bestelling van burger King. Had een double cheeseburger kingdeal met extra bacon en zonder ketchup en augurk. Ben allergisch voor tomaat.

Wat krijg ik: 2 double cheesburgers met bacon en met ketchup en augurk dus heel bovenste deel kan weggegooid worden. |( ook de bacon. En dus geen friet maar een 2de burger wat een chaos maken ze er van

Edit: op 2de burger geen bacon maar extra kaas en ook ketchup en augurk :=


Gewoon zeggen dit is niet goed.

Iloveiswan

Berichten: 3322
Geregistreerd: 17-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 14:49

SavannahNx schreef:
Iloveiswan schreef:
Aan mijn bestelling van burger King. Had een double cheeseburger kingdeal met extra bacon en zonder ketchup en augurk. Ben allergisch voor tomaat.

Wat krijg ik: 2 double cheesburgers met bacon en met ketchup en augurk dus heel bovenste deel kan weggegooid worden. |( ook de bacon. En dus geen friet maar een 2de burger wat een chaos maken ze er van

Edit: op 2de burger geen bacon maar extra kaas en ook ketchup en augurk :=


Gewoon zeggen dit is niet goed.


Helaas zit ik al in trein. Was al spannend of ik die zou halen en vorige was al uitgevallen

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 14:49

Ik werk toevallig bij burger King. Ik zou ze bellen en dit aangeven. Als het goed is bieden ze je dan minstens die twee verkeerde burgers aan als je de volgende keer als je daar komt je bon laat zien.

Iloveiswan

Berichten: 3322
Geregistreerd: 17-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 14:51

Ja werd net gebeld dat ik morgen naar zelfde locatie als vandaag moet dus bewaar bonnetje wel even en zal morgen even het melden.

Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 15:39

Dat ik mijn raam niet open kan doen door de wind.

Loeky01
Berichten: 7316
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 15:53

Dat ik veel moeite doe om feedback te geven aan mijn klasgenoten maar zelf 0 feedback terug krijg. We vinden dit project allemaal moeilijk, ik vind het ook fijn om wat terug te krijgen.

Of dat je met iemand zit die gewoon nog niks heeft gedaan.

Amber_anne

Berichten: 6918
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 16:06

Laat uit door vervelende mensen, trein gemist, en hoofdpijn door dezelfde mensen

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 16:59

Degene achter me in de trein die zn muziek veel te hard heeft staan

Avis

Berichten: 1217
Geregistreerd: 11-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 20:04

:brr:
Laatst bijgewerkt door Avis op 30-03-23 20:54, in het totaal 1 keer bewerkt

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 20:35

Aan dat ik te sloom ben voor mijn werk..

Lestrange01

Berichten: 2807
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 20:42

Dat ik grieperig begin te worden, heb verhoging en knallende hoofdpijn. Ik heb niet eens mijn huiswerk gemaakt vandaag.. ik wil niet nu al achter lopen!

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8302
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 20:46

Aan dat ik niet mn gedachten bij de paarden had en nu dus een mooie hoefafdruk rijker ben |o

Gelukkig kan mn bovenbeen wel wat hebben

Questquedit

Berichten: 1163
Geregistreerd: 20-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 20:46

Dat mijn telefoon het niet meer doet, en ik geen idee heb wat het nou kan zijn :x

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 21:09

Dat mijn man weigert het ene programma wat nog een beetje ergens op lijkt te kijken omdat hij dan een paar afleveringen van het seizoen heeft gemist.