Schade gemaakt aan andere auto, opgegeven claim niet juist

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

MarianneW

Berichten: 707
Geregistreerd: 15-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 18:29

beestenfreak schreef:
De schade die er op dat moment was aan de auto van de tegenpartij, en waar ik foto's van heb, is buiten beschouwing gelaten. Het lijkt er dus op dat er schade geclaimd wordt die er op dat moment helemaal nog niet was. De auto van mijn vader is inderdaad niet all-risk verzekerd, het gaat hier dan ook enkel om de tegenpartij.
Ik besef mij heel goed dat het genoemde bedrag voor een auto niet zoveel voorstelt maar als de premie van mijn vader omhoog gaat vanwege schade die niet met zijn voertuig veroorzaakt is zou dat natuurlijk erg zuur zijn.


Je kunt er altijd nog voor kiezen om het bedrag zelf te betalen, dus niet door de verzekering te laten vergoeden. Dan houdt je vader ook zijn schadevrije jaren

L2+3


MarianneW

Berichten: 707
Geregistreerd: 15-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 19:09

Polly schreef:
MarianneW schreef:
Je kunt er altijd nog voor kiezen om het bedrag zelf te betalen, dus niet door de verzekering te laten vergoeden. Dan houdt je vader ook zijn schadevrije jaren


Frauderen is niet helemaal de bedoeling he, als die schade er nog niet zat zou ik daar zeker niet voor gaan betalen.
Lekker makkelijk zou dat zijn, iemand rijdt heel zachtjes tegen je aan, vult formulier in en vervolgens parkeer je je slee tegen een muur en gaat dat claimen.
Ik zou de foto's beschikbaar stellen aan de verzekering TS, zo werkt het natuurijk niet.


Frauderen? Heb je mijn post wel goed gelezen? :+ Dat is gewoon een normale optie hoor

L2+3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, gerlindie, GrapeshotBot, Larissa123, XxMariellexX, YandexBot en 130 bezoekers