Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 17:41

Dat niemand meld dat er problemen zijn met het systeem en ik dus onze IT man dus zowat uit z’n auto kan trekken om het op te lossen terwijl we daar zeker een uur eerder al mee hadden kunnen beginnen.

Ohana_91

Berichten: 2488
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Tussen stad en land

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 19:57

Dat ik een maand geleden al de verjaardag van onze dochter had aangekondigd en niemand iets liet horen. Nu vraag ik een week van tevoren om bevestiging en heeft ineens iedereen andere plannen.

RoosDeG

Berichten: 1837
Geregistreerd: 27-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 20:11

Aan een persoon die me via instagram een berichtje stuurt met de vraag of ik een verzorger zoek voor mijn pony..
En er vervolgens achteraan vraagt of ik hem naar de andere kant van het land wil verplaatsen voor haar :') :')

Nee ik zoek geen verzorger en ik ga hem al helemaal niet verplaatsen :')

Isa_Sofie

Berichten: 223
Geregistreerd: 03-12-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 20:40

Dat vinden wij niet raar dat vinden wij alleen héél bijzonder...

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 20:45

Dat ik niet weet wat ik met mezelf moet op dit moment. Ik wil in bed liggen en slapen, maar als ik dat doe voel ik me nog meer klöte. Mensen die geen vrienden blijken te zijn waarvan je wel hoopte dat ze dat waren. Mensen die niet reageren op berichten. Mijn belachelijke duizeligheid en dat er geen pijl op te trekken is nee, geen lage of hoge bloeddruk, geen laag vocht gehalte

hagelslag
Berichten: 9022
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 20:48

Auw arm. Verdorie waarom moest ik gister vallen

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 21:00

Dat de bussen hier normaal elk kwartier van het station naar het dorp gingen en nu opeens maar 1x in het uur?!
Stond ik dan, 40 minuten te wachten op mijn bus -O-

Ik neem graag het OV ipv de auto, maar de volgende keer wordt het weer mooi met de auto dus

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 00:32

Mijn zwager die een entitled arrogant klootzakje is, mijn moeder en haar struggles, mn vriend die non-stop op whatsapp zit wat me onzeker maakt, mijn huid die zo droog en gevoelig is en de mensen die hun hond uitlaten en gezellig onder mijn slaapkamerraam staan kletsen met elkaar.
Ik heb m’n dag niet zo..

Mlies
Berichten: 14150
Geregistreerd: 23-07-03

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 07:03

Dat ik de hele zomer nog geen mug op m’n slaapkamer heb gehad, maar nu wakker wordt met twee dikke muggenbulten op m’n zij.
fiets.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 07:07

Aan dat ik mij zo beroerd voel. Het is mijn eerste werkdag en de stress maakt mij gewoon ziek.

Lestrange01

Berichten: 2807
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 07:38

Aan dat mijn baas denkt dat ik niet netjes fifo heb gevuld, maar dat dit allemaal producten zijn die IK niet heb gevuld gisteren omdat ze al vol lagen of niet eens binnengekomen zijn. Maar ik vind het zo naar om te vertellen, omdat ik de schuld niet op mijn collega's af wil schuiven..

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 09:20

Aan de hoge luchtvochtigheid waardoor ik het benauwd heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 09:57

Bouwvakkers en vieze poten -O- , de badkamer en de kamers boven en de keuken + gang + trap zijn goor -O-

Pepper3
Berichten: 1382
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 10:07

Aan mezelf. Omdat ik zo heftig reageer anderhalve week voor mijn menstruatie. Hoofd vol, huilen, snel boos/geïrriteerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 10:16

Lestrange01 schreef:
Aan dat mijn baas denkt dat ik niet netjes fifo heb gevuld, maar dat dit allemaal producten zijn die IK niet heb gevuld gisteren omdat ze al vol lagen of niet eens binnengekomen zijn. Maar ik vind het zo naar om te vertellen, omdat ik de schuld niet op mijn collega's af wil schuiven..

Het is maar werk hè?
Als jij iets niet hebt gedaan, dan heb je dat niet gedaan. En tja, dan zijn t je collega's ;) Bazen bijten niet, ze bijten jou niet... Maar bijten je collegas ook niet :D

Tigress

Berichten: 8939
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 10:18

Aan m'n lage rugpijn. Ik weet dat het komt door de behandeling en dat mijn spieren herstellen, maar ik zit inmiddels al een uur in bad in de hoop dat warmte het goed zal doen. Zeker ook omdat ik vandaag 6 uren moet werken, ipv 3 :=

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 11:29

Bubblewrap schreef:
Lestrange01 schreef:
Aan dat mijn baas denkt dat ik niet netjes fifo heb gevuld, maar dat dit allemaal producten zijn die IK niet heb gevuld gisteren omdat ze al vol lagen of niet eens binnengekomen zijn. Maar ik vind het zo naar om te vertellen, omdat ik de schuld niet op mijn collega's af wil schuiven..

Het is maar werk hè?
Als jij iets niet hebt gedaan, dan heb je dat niet gedaan. En tja, dan zijn t je collega's ;) Bazen bijten niet, ze bijten jou niet... Maar bijten je collegas ook niet :D

Ik zou het ook gewoon melden. Je werkt toch voor het extra zakcentje? Niet voor de gezelligheid van je collega’s?
Fifo is belangrijk dus als dat iedere keer op jou conto komt heb jij straks ex-collega’s die jou heel lief vinden en geen extra zakcentje.

Kairos
Berichten: 2709
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 11:30

Dat niemand weet hoe het zit met herkansingen

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 11:31

Dat ik nog geen schoolboeken heb..

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 11:46

Maak je een sjabloon in Excel, om te voorkomen dat mensen verkeerde data aanleveren, en zet je er een wachtwoord op zodat ze het niet kunnen verkloten, gaat de projectmanager zonder overleg je sjabloon aanpassen, wachtwoord eruit slopen en zonder beveiliging uitsturen naar die Pipo’s die nergens van weten en waarom je juist dat wachtwoord erop hebt gezet _-:(

hagelslag
Berichten: 9022
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 12:32

Ik wil na huis. Ik wil mn arm afhakken. Ik ben t zat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 12:33

ierusju schreef:
Lau schreef:

Hier in Arnhem zit XL lingerie misschien kan je het daar proberen.


Ah dat zou fijn zijn. Het enige is dat dat ruim 140 km hier vandaan is... Dus ik onthou het, voor als ik in de buurt ben :)

In Rotterdam zit Superbra, daar gaan ze vanaf D tot ik geloof O, met omvangen die beginnen bij 55 en gaan tot ergens in de 100 volgens mij. Ze meten je daar ter plekke op en je krijgt een labeltje mee met je Superbra maat en welke maat je dan evt van andere merken zou kunnen gebruiken. Ik wil nooit meer andere bh's, heb voor het eerst dat ik ze niet gelijk uit wil trekken.

Maflinger_S
Berichten: 12160
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 12:35

In Leiden zit Lady Service, ook een fijne zaak. Deskundig personeel dat nergens van opkijkt en je prettig helpt met goed advies.

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 12:43

DigiD wat een knudde ding, vorige week kon ik overal nog inloggen en nu kloppen mn wachtwoord en gebruikersnaam ineens niet meer. Dit heb ik elke keer en al een nieuwe aangevraagd en ook geactiveerd en weer hetzelfde probleem. |o

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 14:45

Ik zat op de fiets, er kwam een tegemoetkomende auto aan. Op het moment dat hij mij passeerde haalde een wielrenner mij in. Ik svhrok aardig, de weg is al niet breed... Wielrenners |o