Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hagelslag
Berichten: 9026
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 02:01

Van mn ezel(maflinger gevallen)
Schrok van een maistakk op de grond wat onder haar geluid maakte

black_kelpie

Berichten: 7818
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 02:12

hagelslag schreef:
Van mn ezel(maflinger gevallen)
Schrok van een maistakk op de grond wat onder haar geluid maakte

-O- Leuk he, paarden.

Hier vandaag ook vliegles gehad vanwege een afschuwelijk paardetend takje in de berm naast het zandpad. Vol op mijn stuitje geland, (ik hoop alleen) flink gekneusd. Au. En nu kan ik niet slapen ^)

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 02:53

weer wakker.. kan er geen pijl meer op vastknopen de laatste tijd.. -O-

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 04:24

Aan mijn familie. Zaterdag babyborrel van mijn dochter gehad. Foodtruck laten komen met all in pannenkoeken en wafels. Man was op het einde van de dag bezig dat de wafels bijna allemaal weg waren maar er nog veel pannenkoeken over waren (minstens 4 grote pakken met +- 30 stuks). Zowel mijn vriend als ik dachten: Super! Die verdelen we onder diegene die ons hebben geholpen! Dit waren zijn ouders, zus en schoonbroer, grootvader en de vriend van mijn moeder.

Ziet mijn vriend opeens mijn ma haar vriend lopen met een pak pannenkoeken naar mijn moeder: Hier, die zijn voor ons, steek maar snel weg. Hij keek er wat raar van op maar goed dacht hij, hij heeft geholpen en ik ga het laten voor wat het is. Ik verdeel de rest dan wel.

Wij kijken na afloop in de frigo, ligt daar 1 aangebroken pak in. De moeite niet om te verdelen. ‘S avonds in bed was mijn vriend er nog over bezig dat hij het niet echt vond kunnen van mijn ma haar vriend, zeker niet nu bleek dat er veel minder pannenkoeken overbleven. Want zijn ouders, zus en schoonbroer en grootvader hadden nu maar 4 pannenkoeken gehad. Wij dachten nog: Raar? Er waren toch 4 pakken over?

Komt de volgende dag mijn schoonmoeder naar mij: Ja, ik vind het niet mooi wat jou zus heeft gedaan. Ik val uit de lucht, geen idee waar het over gaat. Blijkt dat mijn zus, die zelfs geen seconde heeft geholpen, er van door te zijn gegaan met al die andere pannenkoeken! Hoe zij er is aan geraakt, geen idee. Maar zoals mijn ma en haar vriend al deden gokken wij dat hun haar die pakken achter ons rug hebben gegeven.

Ik bedoel, hoe egoïstisch kun je zijn? -O- Dit is gewoon weer typisch mijn familie. Ik ik ik.

Ook erger ik mij aan mijn moeder die gewoon weer heeft geprofiteerd van mijn goedheid. Sinds donderdagavond hebben wij de sleutels van ons nieuw huis. Wij zijn druk aan het verhuizen. Komt ze mij vragen of ze aankomende week een paar dagen in het huis mag komen logeren als zijnde vakantie. Ze zit namelijk krap bij kas. Ok, 2/3 dagen de verhuis uitstellen is geen probleem. Ze ging het ook nog even aan mijn vriend vragen voor de zekerheid. Gaat zij naar mijn vriend: Ja, van N mag ik, maar ik vraag het ook nog even aan jou. Mogen wij een hele week hier op vakantie komen binnen 2 weken? Euh hallo? Hele week? Binnen 2 weken pas? Onze verhuis staat wel gepland. Dat is niet hetgeen waar ik akkoord mee ben gegaan! Heeft ze ook nog een hoop spul mee uit huis met waarde (zware, kopere stukken) en juwelen van mij. Kwamen wij pas achter nadat wij haar er mee zagen weg rijden. Kom jeetje, vraag dat op zijn minst toch even of je dat mag hebben? Neem het niet gewoon mee en zeg achteraf: Je krijgt er wat voor.

hagelslag
Berichten: 9026
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 06:38

black_kelpie schreef:
hagelslag schreef:
Van mn ezel(maflinger gevallen)
Schrok van een maistakk op de grond wat onder haar geluid maakte

-O- Leuk he, paarden.

Hier vandaag ook vliegles gehad vanwege een afschuwelijk paardetend takje in de berm naast het zandpad. Vol op mijn stuitje geland, (ik hoop alleen) flink gekneusd. Au. En nu kan ik niet slapen ^)

Jij ook beterschap. Mn stuitje doet ook pijn

Lestrange01

Berichten: 2807
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 07:42

Aan dat ik zo naar school moet en daarna direct door moet naar mijn werk. Dus dat ik de hele dag druk bezig ben |(. Ik wil gewoon slapen!!

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 08:07

DeMolenhoek schreef:
Aan mijn familie. Zaterdag babyborrel van mijn dochter gehad. Foodtruck laten komen met all in pannenkoeken en wafels. Man was op het einde van de dag bezig dat de wafels bijna allemaal weg waren maar er nog veel pannenkoeken over waren (minstens 4 grote pakken met +- 30 stuks). Zowel mijn vriend als ik dachten: Super! Die verdelen we onder diegene die ons hebben geholpen! Dit waren zijn ouders, zus en schoonbroer, grootvader en de vriend van mijn moeder.

Ziet mijn vriend opeens mijn ma haar vriend lopen met een pak pannenkoeken naar mijn moeder: Hier, die zijn voor ons, steek maar snel weg. Hij keek er wat raar van op maar goed dacht hij, hij heeft geholpen en ik ga het laten voor wat het is. Ik verdeel de rest dan wel.

Wij kijken na afloop in de frigo, ligt daar 1 aangebroken pak in. De moeite niet om te verdelen. ‘S avonds in bed was mijn vriend er nog over bezig dat hij het niet echt vond kunnen van mijn ma haar vriend, zeker niet nu bleek dat er veel minder pannenkoeken overbleven. Want zijn ouders, zus en schoonbroer en grootvader hadden nu maar 4 pannenkoeken gehad. Wij dachten nog: Raar? Er waren toch 4 pakken over?

Komt de volgende dag mijn schoonmoeder naar mij: Ja, ik vind het niet mooi wat jou zus heeft gedaan. Ik val uit de lucht, geen idee waar het over gaat. Blijkt dat mijn zus, die zelfs geen seconde heeft geholpen, er van door te zijn gegaan met al die andere pannenkoeken! Hoe zij er is aan geraakt, geen idee. Maar zoals mijn ma en haar vriend al deden gokken wij dat hun haar die pakken achter ons rug hebben gegeven.

Ik bedoel, hoe egoïstisch kun je zijn? -O- Dit is gewoon weer typisch mijn familie. Ik ik ik.

Ook erger ik mij aan mijn moeder die gewoon weer heeft geprofiteerd van mijn goedheid. Sinds donderdagavond hebben wij de sleutels van ons nieuw huis. Wij zijn druk aan het verhuizen. Komt ze mij vragen of ze aankomende week een paar dagen in het huis mag komen logeren als zijnde vakantie. Ze zit namelijk krap bij kas. Ok, 2/3 dagen de verhuis uitstellen is geen probleem. Ze ging het ook nog even aan mijn vriend vragen voor de zekerheid. Gaat zij naar mijn vriend: Ja, van N mag ik, maar ik vraag het ook nog even aan jou. Mogen wij een hele week hier op vakantie komen binnen 2 weken? Euh hallo? Hele week? Binnen 2 weken pas? Onze verhuis staat wel gepland. Dat is niet hetgeen waar ik akkoord mee ben gegaan! Heeft ze ook nog een hoop spul mee uit huis met waarde (zware, kopere stukken) en juwelen van mij. Kwamen wij pas achter nadat wij haar er mee zagen weg rijden. Kom jeetje, vraag dat op zijn minst toch even of je dat mag hebben? Neem het niet gewoon mee en zeg achteraf: Je krijgt er wat voor.


|( Wow, dit is echt heel bizar..!
Sterkte ermee!

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 08:10

Jee Molenhoek. Jouw moeder klinkt als een gevalletje geef ze een vingertop en ze neemt je hele arm :oo
Misschien eens iets minder vaak die vinger geven en probeer haar terug te fluiten als ze over de schreef gaat.
En ik zou een rekening sturen voor die pannenkoeken! Jullie hebben ze immers betaald dus het is aan jullie hetgeen wat overblijft te verdelen.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 08:25

We hebben al een minimuum aan contact na 2 jaar geen contact te hebben. Elke keer denk ik: Nou ik weet weer waarom ik geen contact wou! En dan te bedenken dat het vroeger nog erger was.

Britta31

Berichten: 13140
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 10:27

Je moet echt aan jezelf gaan denken.Een verhuizing en een kersverse dochter.Ik weet niet of je ook weer gaat werken.Echt te veel stress voor jou,je vriend en vooral voor je dochter.Geniet van haar baby tijd.Hoe oud is je dochter nu.

OneAndOnlyx

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-06-14
Woonplaats: Naast de paarden

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 10:32

Molenhoek ik ben het eens met Britta31. Denk even aan jezelf, de verhuizing en je dochtertje. Het is al rot genoeg..

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 10:35

Aan dat de leraar niet weet wat voor les we hebben.

Maflinger_S
Berichten: 12160
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 10:57

Familie en smart phones: "Ik kan zien dat je het gelezen hebt, want ik kreeg een leesbevestiging".
Nee, ik heb het niet gelezen.
"Jawel hoor, want ik kreeg een leesbevestiging."
Ik weet niet wat er is gebeurd, maar ik heb het niet gelezen.
"Jawel joh, zit niet zo te liegen. Ik kreeg toch een leesbevestiging."

Goed het moge duidelijk zijn dat die leesbevestiging nu uit staat. O ja, en de piepjes waarmee wordt aangekondigd dat je een nieuw appje hebt staan uit, ik lees geen mails en ik kijk op mijn mobiel als ik dat wil.
Nee, ik ben niet een van die domme mensen (zie mijn onderschrift) die denkt dat een leven zonder "smart" phone niet kan. Kwaliteit voor kwantiteit.

tootje71

Berichten: 5099
Geregistreerd: 09-01-10
Woonplaats: zw.prov.utr.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 11:05

aan de kat van de buren die hier door open ramen binnen komt het eten van onze kat opeet en vervolgens op het bed van mijn zoon uitgebreid gaat liggen pitten oja en nog even gebruki gemaakt van onze kattenbak :r

hagelslag
Berichten: 9026
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 11:26

Zojuist gehoord dat ik mijn bovenarm compleet door heb.
Ze hebben een pen vanboven naar beneden erdoor geboord om te stabiliseren.

Maflinger_S
Berichten: 12160
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 11:32

Auw, auw, auw, auw. Sterkte met het herstel hagelslag!

hagelslag
Berichten: 9026
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 11:37

Dank dank. Jaa t doet/deed zeer

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 11:55

och, beterschap!

Merileth

Berichten: 1117
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 11:56

Dat Ziggo zakelijk niet snapt dat mijn bedrijf opgeheven is. Al meer dan een jaar..... en vanaf dat moment bellen ze me pas. Inmiddels al meerdere keren aangegeven, net weer gebeld. Gaan ze het weer in het systeem zetten. Volgende keer dat ze bellen ben ik echt niet zo vriendelijk meer hoor.

Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 13:21

Dat als je een wachtwoord aan moet maken of hem moet veranderen het aan 100 dingen moet voldoen. Laat mij lekker mijn eigen wachtwoord bepalen.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 13:32

Aan mijn vriend die zich gedraagt als een grote banketstaaf. Weekend weggeweest en heeft niet ff 5 minuten voor mij. Klaagt alleen maar en heeft weer eens de hele tijd zijn mening klaar staan over mijn leven.
Ging al niet zo best maar hey, het is duidelijk nu. Ajuus!

Valerie93

Berichten: 3134
Geregistreerd: 10-12-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 13:43

Dat ik straks weer rijles heb. Ik wil gewoon mijn rijbewijs hebben...
Zo begin ik een hekel aan motor rijden te krijgen.

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 14:06

Lau schreef:
ierusju schreef:
Dat ik mijn bh maat gewoon niet in een winkel kan passen. En op vakantie was ik met een vriendin in een speciaalzaak met grote maten, maar daar hanteerden ze niet de standaard maten, dus hadden ze mijn maat ook niet. Verder was er natuurlijk ook een taalbarrière, maar ik had ook het gevoel dat ze me niet geloofden toen ik mijn maat vertelde. Dat ik vast in de war was met de maten. Pas toen ze een beetje ging meten, geloofde ze me wel, maar ze had mijn maat niet hangen. Ik kon het misschien wel in een andere speciaalzaak proberen.
Daar aangekomen, verstond ze mijn maat eerst niet correct, maar dit was wel een hele lieve vrouw gelukkig. Die nog zei dat mijn figuur het wel deels verstopt en dat mijn maat niet direct te zien is voor een ander. Euh... bedankt?
Maar ik wil dus gewoon een keer een bh in een winkel kunnen passen :')


Hier in Arnhem zit XL lingerie misschien kan je het daar proberen.


Ah dat zou fijn zijn. Het enige is dat dat ruim 140 km hier vandaan is... Dus ik onthou het, voor als ik in de buurt ben :)

black_kelpie

Berichten: 7818
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 16:44

hagelslag schreef:
Zojuist gehoord dat ik mijn bovenarm compleet door heb.
Ze hebben een pen vanboven naar beneden erdoor geboord om te stabiliseren.

Jemig :(:) Beterschap!!

Mijn grote irritatie vandaag is dat mijn gras nog steeds niet wil groeien. Het wordt beregend, de zooi is bemest en ingezaaid maar het lijkt nog steeds nergens op. Dorre bende }:0

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 17:06

Irritatie is dat de belastingdienst telefoon niet bereikbaar is :( en ik na drie weken nog geen bericht heb gehad over de belastingteruggave van onze zonnepanelen :=.....