Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Jorex

Berichten: 9898
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 20:27

Dat mijn pony te fris was aan de longeerlijn vandaag om fatsoenlijk het verruimen te oefenen in draf..

Alex en Jorie <3


Jorex

Berichten: 9898
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 20:42

SavannahNx schreef:
Fennadev schreef:
Dat mijn pony te fris was aan de longeerlijn vandaag om fatsoenlijk het verruimen te oefenen in draf..


Hoe kan je paard met dit weer fris zijn? :+

Vraag t Alex en Jorie. Ik heb zelf totaal geen puf iets te ondernemen. Alex wilde alleen maar galop vanavond, dus even laten verruimen in galop en toen maar hopen dat ie het in draf ook wilde. Helaas viel dat tegen en sprong hij telkens weer aan in galop.. Hij loopt ook rustig 20-30 km op een rit nog met dit weer. :')

Alex en Jorie <3

Jorex

Berichten: 9898
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 17:02

Ik erger me er ook aan, want zelfs al zou ik gratis kaartjes krijgen dan alsnog zou ik er niet heen willen gaan. Tis mij te druk, ik ga liever iets zoals paard & koets, maar dat staat dan weer nergens massaal aangegeven op bokt hoe en wanneer dat is terwijl dat ook een paardenevenement is. Misschien dat er hooguit 1 miezerig topicje over geopend wordt. Ik pleit voor een HK topic van HE waarin iedereen die gaat zich gezellig kan melden zodat de rest van de gebruikers geen "last" heeft.

Alex en Jorie <3

Jorex

Berichten: 9898
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 22:11

Ik voel me echt zo'n mislukkeling nu.. en dat ergert me..

Alex en Jorie <3

Jorex

Berichten: 9898
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 16:58

Ik zou hebben gevraagd hoeveel geld ze geeft voor mij als stalmeisje in te huren en ik snap niet dat jullie stalbaas toestaat dat het dier in zoveel stront staat. Is toch slechte reclame?

Alex en Jorie <3

Jorex

Berichten: 9898
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 21:39

Dat ik het wegens geen enkele specifieke reden ineens snikheet heb.. Mag ik je koelkast lenen, lieveli? Ik zweet me dood nu _O-

Alex en Jorie <3

Jorex

Berichten: 9898
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 22:19

Dat ik nu ik lig pas echt voel hoe vreselijk erg mijn borst weer pijn doet. Ik heb die spieren eind juni vreselijk overbelast, maar t wil gewoon niet bekomen. Ik ben zo bang om weer steken te krijgen die zoveel pijn doen dat ik gevloerd raak, want dat was echt niet leuk.

@lieveli zal ik wat van de regen hier naar jou toesturen? :(:)

Alex en Jorie <3

Jorex

Berichten: 9898
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 06:45

Dat het spul op het erf nu zo staat dat ik of twee auto's en een veekar moet verplaatsen om naar mijn werk te kunnen of de auto van mijn broer achteruit moet rijden. Mijn goed uit bed gestapt humeur is meteen weer weg. Kunnen ze nou nooit eens rekening houden met dat ik ook moet werken s ochtends..

Alex en Jorie <3

Jorex

Berichten: 9898
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 11:43

Dat ik hoofdpijn heb vanwege dat mijn nek stijf is omdat ik vannacht verkeerd gelegen heb. Nu heeft mijn moeder het lekker ingesmeerd met witte olie, dat is dan wel weer fijn.

Alex en Jorie <3

Jorex

Berichten: 9898
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 08:54

Dat we nog een uur moeten wachten op de boot naar Ameland nu..

Alex en Jorie <3

Jorex

Berichten: 9898
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 13:54

Het was inderdaad laag water. Boot van half tien kwam ook pas om tien voor tien aanzetten. We zaten vijf voor elf op de boot van half elf en nu sinds 12 uur op het eiland. Maar ik ben nu al doodop. Heb vreselijk veel last van mijn overbelaste borstspieren

Alex en Jorie <3

Jorex

Berichten: 9898
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 20:51

Ik erger me er nu aan dat mijn broer zijn verjaardagsfeest voor vrienden vanavond moest houden. Terwijl ik morgenochtend om 6 uur in de auto moet zitten richting vliegveld. Dat wordt een slaperig ritje. :O

Alex en Jorie <3

Jorex

Berichten: 9898
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 07:41

Dat telkens als ik bijna sliep gisternacht het koelkastje in ons hotelkamer aansloeg en ik daardoor weer klaar wakker was. Maar gekoelde drankjes is wel weer fijn.

Alex en Jorie <3


Jorex

Berichten: 9898
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 12:48

Vliegen (en dan in het vliegtuig zeg maar). Eerst een uur vertraging, nu een kind voor ons en een lange vent achter me dus hele vlucht knieën in mijn rug.

Alex en Jorie <3

Jorex

Berichten: 9898
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 08:13

Dat mijn auto het opgaf vlak voor ik bij mijn cliënt was. En dat ik nu op een punt sta waar ik moet wachten op hulp voordat ik kan gaan werken (want mag hier niet parkeren). En mijn vader reageert nog niet op bellen want die is nog onderweg naar het stort. Gelukkig bevind dat stort zich in dezelfde plaats. Daarnaast ben ik er vanochtend achter gekomen dat Msc Biology hetzelfde is als Msc Marien Biology in progress en nu ben ik dus te laat met inschrijven van vakken. Zal het vanmiddag eens even navragen, want het zijn drie verplichte vakken die ik dit kwartaal wilde gaan volgen. Dus hoop dat ik alsnog kan worden ingeschreven. Vandaag is gewoon mijn dag niet.

Alex en Jorie <3

Jorex

Berichten: 9898
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 22:20

Ik lig eindeloos lang na te denken in bed nu omdat ik morgen om 9 uur weer op kantoor moet komen van de academic advisor. Het jaar is nog niet eens begonnen en ik heb het al verpest. Ik haat mezelf echt voor wat ik die mensen aan doe.. Hopelijk hebben ze een beetje een goed voorstel. Als ik de komende maanden thuis zit, heb ik gelukkig altijd nog mijn werk waar ik extra voor kan inplannen. Maar ik wil mijn jaar niet beginnen met een kwart jaar vertraging, dan kan ik net zo goed volgend jaar pas starten en het dan goed doen. Juist, nu snappen jullie ook waarom ik zo lig te piekeren nu.

En de WiFi is ergerlijk aan het weigeren in combinatie met een slome nestor site, dat werkt niet.

Alex en Jorie <3

Jorex

Berichten: 9898
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 22:21

IK HAAT DE WIFI HIER!!!!!

Had een fcking lang bericht getypt op mobiel en nu is ie weg door de poedersuiker wifi hier thuis -:(-
Ik ga nooit weer op de WiFi met mobiel.

Alex en Jorie <3

Jorex

Berichten: 9898
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 22:55

Oh kennelijk was mijn andere bericht toch doorgekomen _O-

Beterschap hagelslag en Savannah als je vinger niet afslankt dan moet je morgen even langs de ha.

Alex en Jorie <3

Jorex

Berichten: 9898
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 17:58

Dat de bowlingbaan te glad is. Ik lag bij mijn eerste worp languit, want ik gleed uit naar achteren..

Alex en Jorie <3

Jorex

Berichten: 9898
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 21:31

tootje71 schreef:
Dat ik heel charmant de supermarkt in loop en zo gigantisch uitgleed om vervolgens om mij heen kijkend met een rood hoofd de winkel in te duiken.... :roll: been deed zeer maar we lopen door....

Dat dus alleen dan op een bowling met alleen maar wedstrijdbowlers om je heen en nergens waar ik me kon verstoppen :')

Alex en Jorie <3

Jorex

Berichten: 9898
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 08:06

Mijn broer die dezelfde wekker als mij heeft en deze om half zeven doodleuk 3 keer het complete riedeltje inclusief trillen liet doen en bedankt, nu is de hele familie wakker behalve hijzelf _O-

Alex en Jorie <3

Jorex

Berichten: 9898
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 09:50

Dat ik koortsig ben en keelpijn heb. En ik moet straks misschien presenteren.

Alex en Jorie <3

Jorex

Berichten: 9898
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 06:53

De Facebook lite app die sinds de laatste update gewoon helemaal niks meer doet. Ik wil hem terug zetten naar voor de update, maar weet niet hoe..

En ik ben snotverkouden, maar ik voel me alweer beter dan gisteren. Dus hoop dat vol te houden vandaag.

Alex en Jorie <3

Jorex

Berichten: 9898
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 10:04

Dat ik mijn wachtwoord voor mijn Google account niet meer weet..

Alex en Jorie <3

Jorex

Berichten: 9898
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 09:28

Dat het balkje van het internetadres bovenin bij mijn mobiel nu zwart op wit is ipv wit op zwart. Dat laatste vond ik eigenlijk toch prettiger, vooral om de batterij enzo te lezen.

Alex en Jorie <3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BoJessie, ComscoreBot, flooooo, Hannerups, Kloesje, lanouska, larissa96, LisaVH96, LouLi, MarJon, Pasje03, Roquen, Saab99, Telpeva, Urbiezira, zonnebloem18 en 58 bezoekers