Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 14:22

Gaat goed hier met jullie!
Hier weer een tijdje wat minder geweest, iets met ziek zijn enzo ...

Zit me iets af te vragen, jullie met grote accounts/veel volgers.. hoe lukt het om zo actief te zijn? Want velen hebben dan ook nog facebook en youtube en noem maar op. Snap wel als de paarden je werk zijn dat het misschien iets makkelijker is, maar toch. Er kruipt wel tijd in dat materiaal maken en be/verwerken en noem het maar. Hoe doen jullie dat? :+

xMayo

Berichten: 2939
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: Brakel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 16:41

TessJazz schreef:
Jullie gaan hard! @purarazadivino doe ik nu ook een give away op! We zijn al bijna bij de 1000 volgers nog 5/6 :D [ [url=m/DsEvro.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik ben je 1000e :P

Mijn account ligt helaas stil, iets met vakantie en motivatie. Hopelijk gauw weer wat actiever. :)

TessJazz
Berichten: 2043
Geregistreerd: 28-06-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 16:48

xMayo schreef:
TessJazz schreef:
Jullie gaan hard! @purarazadivino doe ik nu ook een give away op! We zijn al bijna bij de 1000 volgers nog 5/6 :D [ [url=m/DsEvro.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik ben je 1000e :P

Mijn account ligt helaas stil, iets met vakantie en motivatie. Hopelijk gauw weer wat actiever. :)



Whoehoe *\o/* haha!

Dan komt de winnaar gauw ;)

xMayo

Berichten: 2939
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: Brakel

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 10:32

Ik twijfel om bij mijn gewone profiel alle foto's te verwijderen en opnieuw te beginnen met 1 bewerking over m'n foto's. Hebben jullie hier ervaring mee en was dat positief? Ik vind m'n profiel zo'n bende. Deel eigenlijk alleen nog foto's van m'n zoontje en hond dus kan er wel meer 1 geheel in brengen dan.. Het gaat over mijn profiel marjoleinschouten96

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 11:49

xMayo, persoonlijk vind ik accounts die op alle foto's dezelfde stijl hebben erg saai...
Alle foto's voelen voor mij dan hetzelfde en is gewoon geen verrassing meer (voor mij dan he).

Mijn profiel is in die zin ook een rommel, maar ik hou er van, lekker verschillend :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 12:07

Ik zou inderdaad zelf ook niet snel elke foto dezelfde bewerking geven. Het lijkt misschien een mooi geheel te vormen, maar denk dat het toch al snel saai wordt.

Persoonlijk bewerk ik nu eigenlijk niet, dat gaat een stuk sneller :+ Hoogstens wat spelen met "Lux" (dat zonnetje bovenaan) maar dat hangt ook van de foto af. Heb geen idee of de foto's het nu beter of slechter doen dan wanneer ik wel nog elk detail bewerkte zeg maar. Toen leek het alsof ik meer likes had, maar ik vind het in het algemeen heel erg wisselen qua volgers/likes dus weet niet of het aan de foto's ligt ;)


Edit; net eens even door mijn profiel gescrollt en er zit wel degelijk verschil in de likes, van zo'n 80 - 100 per foto naar nu met moeite een 50 - 60. Zouden jullie eens willen scrollen en kijken waar dat aan kan liggen? Voor mij geven de eerdere foto's wel een andere sfeer dan de foto's van tegenwoordig, maar kan er niet zo meteen de vinger op leggen wat het verschil maakt ...

Heb trouwens sinds vandaag mijn beschrijving aangepast en ga kijken om wat meer clickertraining enzo ook te posten, al weet ik niet of mensen daar op zitten te wachten maar we zien het wel, vind het zelf wel leuk.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 28-08-18 12:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 12:09

Ik bewerk alles met VSCO :)

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 12:34

sunshine schreef:
xMayo, persoonlijk vind ik accounts die op alle foto's dezelfde stijl hebben erg saai...
Alle foto's voelen voor mij dan hetzelfde en is gewoon geen verrassing meer (voor mij dan he).

Mijn profiel is in die zin ook een rommel, maar ik hou er van, lekker verschillend :j


Toevallig ben ik bezig om mijn instagram ook wat meer naar een geheel te brengen. Ik heb alle rommelige foto's gewoon laten staan. vind het ergens zonde om ze weg te doen want gebruik het ook als een soort van progressie dagboek. Vind het best leuk om helemaal terug te scrollen om dan te bekijken wat ik toen posten ten opzichte van nu.

Ik doe overigens niet alles in dezelfde stijl maar probeer steeds 3 foto's in dezelfde stijl te uploaden. Zodat het er wel wat meer als een geheel eruit komt te zien :)

Lobke1998

Berichten: 300
Geregistreerd: 09-11-15

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 19:02

Hebben jullie er ook last van dat foto's veel minder likes krijgen?

Eerst zat ik rond de 150 / 200, nu met moeite 70 tot 100 likes.

Ook kom ik maar niet verder als 2000 volgers, soms zijn dat er ineens 2021 en dan weer 1989, dus het schommelt echt enorm.

Captain

Berichten: 21371
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 19:05

Ja het is echt dood.. Krijg met moeite 400 likes met 6400 volgers. _-:(

Piekosjj

Berichten: 5451
Geregistreerd: 10-03-08
Woonplaats: Kalmar, Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 19:23

Anoniem schreef:
Ik bewerk alles met VSCO :)

Ik vind jouw foto's altijd zo'n fijne sfeer hebben!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 20:55

Zou er een reden zijn dat de likes zo afnemen? Zijn de hoogdagen voorbij? Alternatieven? Of puur zomer/vakantie? (hoewel dat niet overal zo is natuurlijk).
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 28-08-18 20:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 20:55

Vakantie? ;)

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: Belgiƫ

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 20:59

Geen idee :n ik merk niet echt verschil, maar ik heb ook niet zo'n grote accounts.

Ik merk trouwens dat mijn winactie helaas niet zo heel goed loopt := vraag me ook af hoe dat komt. Het is mijn eerste giveaway op Instagram maar gelijkaardige acties op Facebook - waar ik zelfs minder weg gaf - liepen in het verleden toch opmerkelijk beter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 21:00

Vakantie had ik nog toegevoegd ja, dacht ik later aan. Maar zou dat het echt zijn? Zijn toch genoeg mensen die geen vakantie hebben of aan de andere kant van de wereld zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 21:31

Piekosjj schreef:
Anoniem schreef:
Ik bewerk alles met VSCO :)

Ik vind jouw foto's altijd zo'n fijne sfeer hebben!


Superlief compliment trouwens, dankjewel! :o
Ik heb er altijd wel een filtertje overzitten (behalve de meeste photoshoot foto's), hoeft alleen niet altijd zo opvallend daarom vind ik deze app veel fijner dan de filters van insta, die zijn zo "extreem" ;)

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 02:15

Brightie heeft nu 3666 volgers en likes meestal tussen de 500/1000 met uitzonderingen naar boven.

Als je bij insta oo je filter klikt kan je m in % veranderen he Franka
Franka, dan word hij niet zo heftig. :)

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 07:26

Jaa I know, maar ik vind de insta filter te ja... Filter-ig zeg maar :')

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 09:09

Ah ja duidelijk :') Haha. Oh mn telefoon heeft je naam ook gewoon 2x in mm bericht gezet _O-

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 12:56

Tess, zo gaaf dat ik je winactie heb gewonnen <3

TessJazz
Berichten: 2043
Geregistreerd: 28-06-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 13:49

Miefje schreef:
Tess, zo gaaf dat ik je winactie heb gewonnen <3



Gefeliciteerd!!

Melisje_92

Berichten: 1096
Geregistreerd: 02-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 20:52

Ik heb laatst een eigen account voor mijn merrie gemaakt Klik

Ben nooit zo heel fanatiek geweest op insta, dus ik doe eigenlijk maar wat :')
Richten jullie je alleen naar de Nederlanders of doen jullie alles in het Engels?

MelissaV

Berichten: 3602
Geregistreerd: 31-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 21:29

Ik ben sinds kort aan het Instagrammen geslagen, ben benieuwd hoe het bevalt :+
Ga hier eens meelezen, misschien vind ik nog wat nuttige tips om meer likes/volgers te krijgen en wat andere toffe profielen te kunnen volgen en inspiratie op doen.
Klik
Opbouwende comments op mijn profiel is ook welkom hoor :D

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 23:21

No offence, maar ik vraag mij oprecht af hoe iemand alleen maar selfies kan posten :+

Captain

Berichten: 21371
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 09:39

Melisje_92 schreef:
Ik heb laatst een eigen account voor mijn merrie gemaakt Klik

Ben nooit zo heel fanatiek geweest op insta, dus ik doe eigenlijk maar wat :')
Richten jullie je alleen naar de Nederlanders of doen jullie alles in het Engels?


Ik volg! _O_
Ik zag net je fototopic, dit is echt zooooo mijn type paard.. Wat aan waanzinnig mooi dier! <3