Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 22:51

Mijn vriend. Voor mijn bevalling kon hij geen seconde van mijn lijf blijven. Sinds ik ben bevallen, nou... Kruipt hij met de tablet in bed en gaat daarna lekker slapen. Knuffelen? Vergeet het. De rest al helemaal. Joh, slaapt ons kind eindelijk en kunnen wij genieten van een paar uurtjes we time, kiest hij ervoor om die door te brengen met zijn tablet. Wel makkelijk en goedkoop, moet ik nog even niet aan de pil. -O-

melli_bel1

Berichten: 109
Geregistreerd: 31-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 23:18

Aan een vlieg op mijn slaapkamer, die me wakker houdt.

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 23:19

DeMolenhoek schreef:
Mijn vriend. Voor mijn bevalling kon hij geen seconde van mijn lijf blijven. Sinds ik ben bevallen, nou... Kruipt hij met de tablet in bed en gaat daarna lekker slapen. Knuffelen? Vergeet het. De rest al helemaal. Joh, slaapt ons kind eindelijk en kunnen wij genieten van een paar uurtjes we time, kiest hij ervoor om die door te brengen met zijn tablet. Wel makkelijk en goedkoop, moet ik nog even niet aan de pil. -O-



:(:) Ik weet wat je bedoeld.

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 23:21

Gewoon even alles, alles tegelijk op de verkeerde manier op het verkeerde moment. Ben blij als ik weer gewoon wat kan gaan doen met mijn dagen ipv dit

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 08:03

Dat het buurjongetje met zijn elektrische autootje over de parkeerplaats 'onder mijn raam' aan het crossen is. Dag vrije uitslaapochtend.

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 09:06

Oude mensen op elektrische fietsen die denken oh hier kan ik nog mooi even voorlangs met oversteken maar dat ging maar net goed omdat wij met de auto vol op de rem gingen en gelukkig niemand achter ons hadden.

nanoukkie

Berichten: 1845
Geregistreerd: 08-12-14
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 10:28

De wifi die amper werkt :+

xPabloBokt

Berichten: 9388
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-18 10:35

Aan dat ik helemaal op en neer moet naar school omdat de broek die ze me hebben gestuurd niet paste en ik nu daar een nieuwe moet gaan passen.. 2 uur onderweg voor 10 minuten werk, feest -O-

leanneXXnona
Berichten: 937
Geregistreerd: 13-05-09
Woonplaats: uithuizen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 10:37

Baby die er niet uit wil, ze vind t wel prima binnen geloof ik :')

Meile
Berichten: 837
Geregistreerd: 20-02-12
Woonplaats: Almere

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 10:49

Aan mijn buikpijn, dokter is er inmiddels achter dat het toch geen lactose intolerantie is.
Klap alleen net wel weer dubbel van de buikpijn

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 11:57

Mijn angst voor de toekomst en onzekerheid daarover.

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 12:49

Dat me werk al me overuren eraf haalt incl vakantie terwijl ik ziek thuis zit en als ik bel is enige wat ze zeggen het klopt gewoon. Ben nu al dik 90 uur kwijt grrrr

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 13:22

Dat de vrienden van mijn broer hier nog zijn. En nu ook iets willen bakken. Ja hallo, dat is ook niet de bedoeling.

Edit: en dat ik mij dus daardoor echt de boeman voel.

Marcella

Berichten: 36713
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 14:21

LinsxDot schreef:
Dat me werk al me overuren eraf haalt incl vakantie terwijl ik ziek thuis zit en als ik bel is enige wat ze zeggen het klopt gewoon. Ben nu al dik 90 uur kwijt grrrr

Volgens mij mag dit niet zomaar, maar kan het verkeerd hebben. Zou het toch even uitzoeken.

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 14:31

Marcella schreef:
LinsxDot schreef:
Dat me werk al me overuren eraf haalt incl vakantie terwijl ik ziek thuis zit en als ik bel is enige wat ze zeggen het klopt gewoon. Ben nu al dik 90 uur kwijt grrrr

Volgens mij mag dit niet zomaar, maar kan het verkeerd hebben. Zou het toch even uitzoeken.

Ligt eraan. Opgespaarde overuren of overuren die je vrijwel standaard draait?

Mijn man is vrachtwagenchauffeur. Volgens contract heeft hij 40 uur, maar in de praktijk maakt hij er wekelijks 45 tot 50. Als hij ziek thuis zit krijgt hij echter maar voor 40 uur uitbetaald. Die 5 tot 10 standaard overuren krijgt hij dan niet betaald.

Neemt niet weg dat ik er toch eens achteraan zou gaan en de cao er eens op zou uitpluizen.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 14:34

Dat de boeken van mijn opleiding zo f*cking duur zijn. Echt. En je kan ze nooit tweedehands kopen want ze veranderen expres elk jaar het isbn nummer. Ik moet alles zelf betalen want mijn moeder heb nog minder dan mij.. Ik leen al maximaal bij en ben al 18+ enzovoorts dus vanuit school krijg ik geen bijstand

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 14:41

Marktplaats zoeken op de titel Savannah. Ik koop bijna al Mn boeken tweedehands, soms een oudere editie (8e editie nodig maar ik heb de 7e). En altijd per periode kopen en daarna pas kijken wat je voor de volgende periode daadwerkelijk nodig gaat hebben (evt overleggen met hogerejaars). Ik heb voor mijn tweede jaar nu 5 boeken gekocht, aantal heb ik nog, 3 moest ik vorig jaar al hebben maar gewoon nooit gekocht :+ en 2 nieuwe voor dit jaar tweedehands via marktplaats voor samen nog geen €15 (ipv bijan €70)

Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 14:41

Dat ik niet dé vakantie voor volgend jaar kan vinden. Geen enkel reisbureau wil het organiseren voor 1 persoon. Ja, voor de muthurvukking hoofdprijs -O- .

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 14:45

theadora99 schreef:
Marktplaats zoeken op de titel Savannah. Ik koop bijna al Mn boeken tweedehands, soms een oudere editie (8e editie nodig maar ik heb de 7e). En altijd per periode kopen en daarna pas kijken wat je voor de volgende periode daadwerkelijk nodig gaat hebben (evt overleggen met hogerejaars). Ik heb voor mijn tweede jaar nu 5 boeken gekocht, aantal heb ik nog, 3 moest ik vorig jaar al hebben maar gewoon nooit gekocht :+ en 2 nieuwe voor dit jaar tweedehands via marktplaats voor samen nog geen €15 (ipv bijan €70)


Ze veranderen elk jaar het nummer. Heb iemand gesproken op mp voor de boeken voor de hele opleiding maar allemaal andere nummers.

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 14:47

Maar wat voor nummer bedoel je dan? ISBN? Want dat maakt toch niet ut als het hetzelfde boek is? Ik heb zelfs een docent die gewoon haar boeken voor op de opleiding via marktplaats koopt :+

Amber_anneJarig

Berichten: 6912
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 14:48

De nummers maken niet uit, de inhoud zal bijna identiek zijn alleen net andere bladzijdes of iets dergelijks.

Gewoon 2rhands kopen, je bent niet de enige die dat doet. Welke opleiding ga je doen?

Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 14:52

Dat iemand halverwege het maken van een afspraak niet meer reageert waardoor mijn plannen in de knoop komen aangezien ik het met iets anders wilde combineren. Heb ook geen telefoonnummer meer van haar, anders had ik wel gebeld, dus moet het wel via facebook. Zucht..

Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 14:56

Amber_anne schreef:
De nummers maken niet uit, de inhoud zal bijna identiek zijn alleen net andere bladzijdes of iets dergelijks.

Gewoon 2rhands kopen, je bent niet de enige die dat doet. Welke opleiding ga je doen?


Dot zou ik zeker niet aanbevelen. Informatie is vaak veranderd en de inhoud staat vaak op andere plekken. Tijdens hoorcolleges kan dit best verwarrend zijn. Maar je moet het zelf weten, ik ga liever extra geld uit aan goede en de juiste boeken, mooier naslagwerk is er niet voor later.

Nyaleti

Berichten: 6124
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 15:12

Justme_Lisaa schreef:
Dat ik niet dé vakantie voor volgend jaar kan vinden. Geen enkel reisbureau wil het organiseren voor 1 persoon. Ja, voor de muthurvukking hoofdprijs -O- .


Wat voor reis wil je maken? Ik kijk regelmatig voor de fun dus misschien kom ik wel iets tegen voor je? :)

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 15:19

Dorus schreef:
Marcella schreef:

Volgens mij mag dit niet zomaar, maar kan het verkeerd hebben. Zou het toch even uitzoeken.

Ligt eraan. Opgespaarde overuren of overuren die je vrijwel standaard draait?

Mijn man is vrachtwagenchauffeur. Volgens contract heeft hij 40 uur, maar in de praktijk maakt hij er wekelijks 45 tot 50. Als hij ziek thuis zit krijgt hij echter maar voor 40 uur uitbetaald. Die 5 tot 10 standaard overuren krijgt hij dan niet betaald.

Neemt niet weg dat ik er toch eens achteraan zou gaan en de cao er eens op zou uitpluizen.[/quote]
Het zijn mijn opgebouwde atv uren mijn vakantie uren en over uren. Dus waar ik recht op heb. Moet idd is alles uit gaan zoeken het klopt gewoon niet. Had vakantie ingediend maar ookdie word naar mijn weten niet eraf te gaan als je ziek word aangezien ik geen vakantie meer neem of op vakantie ga. Ik weet alleen niet waar ik het zoeken moet maar goed daar kom ik wel uit denk