Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pferdchen
Berichten: 640
Geregistreerd: 02-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 20:10

Citaat:
_l_amanda_l_ schreef:
Wat een leuk topic! :D Ik zal mee zoeken!
En namens mijn moeder dan: ik zoek (canvas) bootschoenen in maat 39.
De kleur maakt niet uit, van die simpele modellen met zo'n stukje gestreept elastiek aan de zijkant, maar niet met zo'n verstevigde rand aan de achterkant... Vroeger kocht je die dingen overal voor een tientje, nu kan ik ze online alleen maar voor dertig euro excl verzenden bij zeilwinkels etc vinden, mèt dat gekke dikke randje...
-O-
Zulke dus:
[ Afbeelding ]
Ik kan ze wel in herenmaten vinden, maar vanaf maat 41 is echt veels te groot.. :')
Dus wie oh wie weet een winkel? (liefst een gewone schoenenwinkel dus, niet online..)


Och jeetje... heb nog mijn laatste paar in de kast liggen (boot was verkocht voordat de schoenen aan de beurt waren :D). Ik kocht ze vanwege de zool in de watersportwinkel. Heel misschien hebben ze ze daar nog?


Pferdchen
Berichten: 640
Geregistreerd: 02-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 19:56

ScarOfWars schreef:
Ik lees al een tijdje mee maar nu ben Ik opzoek naar een gouden (het moet goudkleur zijn) haarclip..

Momenteel heb Ik er 1 van AliExpress maar Ik kan er niet mee uit de voeten, het heeft namelijk een spiraal ipv clip.. en Ik kan Echt niks anders vinden. .
Edit: moet trouwens een ster zijn.


https://www.google.nl/search?q=hair+scr ... 42&bih=580

Misschien bedoel je dit...

EDIT: Pardon... je wilde dus geen draaiding!

Pferdchen
Berichten: 640
Geregistreerd: 02-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 17:54

Rebecca schreef:
[ [url=m/tpMWaT.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik zoek een konijnen beeldje met een gat in het achterste


Heb zo'n konijn ooit gehad en dat werd verkocht als "watten-konijn". Ooit in de vorige eeuw... :+

Daar deed je dus watten in en je kon er een plukje watten als staartje uit laten steken.

Google op "konijn watten". Vooral niet op wattenkonijn, want dan krijg je heel andere plaatjes voorgesteld :D
Laatst bijgewerkt door Pferdchen op 18-02-18 17:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Pferdchen
Berichten: 640
Geregistreerd: 02-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 17:15

Veulen84 schreef:
Lidl en hema uitverkocht in mijn maat . Had niet verwacht dat dit lastig was.


Soms kun je ze op markten vinden. Voor meer dan 5 euro waren ze laatst nog bij H&M te vinden


Pferdchen
Berichten: 640
Geregistreerd: 02-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 11:30

Janine1990 schreef:
Ooh fijn dat dit topic bestaat!

Ik ben op zoek naar een notitieboekje, die groot genoeg is om in te schrijven en tekenen, maar maar 20 pagina's heeft. :+

Het gaat om een cadeautje (bonnenboekje)... Zelf maken is ook een optie, dan graag een tutorial!

Hoop dat iemand me kan helpen!


Misschien is het een idee een boekje te zoeken met een ringbandje en de blaadjes die je niet gebruikt er later uit scheuren

Pferdchen
Berichten: 640
Geregistreerd: 02-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 12:32

Notitieboekjes zijn werkelijk óveral te koop, maar meestal met lijntjes helaas. Ze zijn er wel zonder lijntjes. Neem ook "betere" boekhandels, knutselwinkels, Dille & Kamille, Big Bazar, Wibra, enz enz mee in je zoektocht. Dan kom je vast wel iets tegen :)

Pferdchen
Berichten: 640
Geregistreerd: 02-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 12:29

Tigress, leuke zoektocht!

Dit is echt een heel andere lamp, maar toch hetzelfde idee. Niet dat deze link nou informatie geeft over jou lamp, maar in het spaans of italiaans kom je vast verder (beetje woorden jatten her en der)

https://www.milanuncios.com/iluminacion ... 665380.htm

Pferdchen
Berichten: 640
Geregistreerd: 02-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 21:11

Lalidan schreef:
Twee ogen, twee lenzen, dat is wel een dingetje inderdaad :))maar ik vind die in de laatste link van ashleytjuhh wel erg geslaagd, dus daar ga ik even verder in sneupen! Dank jullie wel! (Meer tips blijven natuurlijk welkom)



Bij Sostrene Grene zag ik laatst een schilderspalet, dat bestond uit een plateau met een heleboel losse, kleine potjes met schroefdopjes waar verf in kan. Geen idee of ze ook lekvrij zijn. Ze zijn in elk geval best klein. Ik kan er geen afbeelding van vinden

Pferdchen
Berichten: 640
Geregistreerd: 02-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 20:04

Sting schreef:
Ik ben op zoek naar een sketch van Andre van Duin. Hij staat op het toneel met een aantal anderen en het gaat om ruilen/terugbetalen. Hij is iemand nog geld schuldig, krijgt geld van iemand die hém nog geld schuldig is en dat herhaalt zich een keer of 4/5. Uiteindelijk heeft hij zijn geld weer terug en is iedereen terugbetaald.
**\O/** Wie helpt?



Deze: https://www.youtube.com/watch?v=tYUyO44R3vw

Pferdchen
Berichten: 640
Geregistreerd: 02-12-12

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-22 13:04



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie