Model worden/hoe? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 11:39

Ik kom hier even heeel random binnenvallen, sorry :=
Maar ik had ene vraagje.. Jullie hebben vast wel het topic gezien van dat paard met rook in het water? Van fotograaf MichieldeM (=boktnaam).
Nu kreeg ik bericht van m dat hij mij graag wou gebruiken voor een shoot met motor aangezien mijn haar op het moment felroze is ;)
Vanavond krijg ik het idee en hoe en wat te horen. Maar ik heb amper modelervaring (ja, wel is een shoot gehad, en op school sta ik wel is model (fotovakschool)) Kan dat zomaar? Maar vooral, kent iemand deze fotograaf? Michiel de Molenaar heet hij
Nogmaals sorry voor mijn zomaar binnenvallen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 22:22

Al een tijdje stille meelezer, mag ik mij ook melden?
Veel shoots gedaan voor portofolio opbouw, en inmiddels ook een aantal betaalde shoots :) Geen idee of ik er echt "werk" van wil maken en "echt model" wil worden, maar ik vind het in ieder geval heerlijk om voor de camera te staan :D Mag dat ook? :) Kan uiteraard een paar foto's laten zien dan :)

Anoniem

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 16:12

Prachtig foto's! Vooral die 2e van jou Courses vind ik heel mooi!!

Quote mijzelf nog even, mag ik mij hier ook melden op deze manier? :)
Anoniem schreef:
Al een tijdje stille meelezer, mag ik mij ook melden?
Veel shoots gedaan voor portofolio opbouw, en inmiddels ook een aantal betaalde shoots :) Geen idee of ik er echt "werk" van wil maken en "echt model" wil worden, maar ik vind het in ieder geval heerlijk om voor de camera te staan :D Mag dat ook? :) Kan uiteraard een paar foto's laten zien dan :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 15:07

Zeker! Ik moet het even doen met de foto's die op Social Media staan want mijn laptop is weg voor reparatie :) (wat gebruiken jullie als online portofolio trouwens?)

Kleine selectie! Heb nu eventjes niet geshoot omdat ik met een sleeve bezig ben, en ene half ingekleurde tattoo niet echt mooi is op de foto ;) morgen wordt hij afgemaakt en heb al 2 fotograven die graag willen shooten da, dus weer zin in :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Verder shoot ik heel veel met m'n merrie, maar dat zijn verder geen foto's voor dit topic :)
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 11:20

Resistance die is tof!

Ik heb ook weer een hele toffe shoot gehad :D In een melkbad!
Afbeelding

Anoniem

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 11:30

Thanks, ik wacht echt met smart op de rest! :D 2x eerder met deze fotograaf geshoot (Martin Ortze) en hij doet nu een vrij-werk project "Tattoo's in milk", maar dit wel mijn favo shoot :D

Anoniem

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 11:06

@Donnar die laatste vind ik erg mooi!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 10:58

Weer wat foto's binnen van m'n laatste shoot!
Ben er blij mee, maar ben zelf toch wel meer van de outdoor-shoots :)
Afbeelding
Afbeelding

En de rest van m'n milk-bath shoot ook!
Afbeelding

Anoniem

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 17:27

Donar ik vind ook die laatste erg mooi!

Anoniem

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 13:03

Ik zag hem voorbij komen! Heb alleen een tattoo dus gokte dat dat niet gewenst was :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 11:21

Ik heb laatst ook een hele toffe shoot gedaan! <3 Met mijn merrie, maar ook foto's zonder haar :)

Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 20:11

Ik moet ook gewoon werken dus kan je helaas ook niet helpen!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie