Jouw grootste blunders

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Jouw grootste blunders

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 20:39

Na een heerlijke blunder van mijzelf vandaag besloot ik maar eens een topic aan te maken.
Ben zelf nogal een grote blunderaar (bestaat dat woord? :P ) en wel eens benieuwd naar jullie blunders.

Zelf dan maar de aftrap:
Wij met gezin gezellig uit eten, lekker buiten, mijn dochtertje laat haar flesje met sap vallen dat weg rolt.
Dus die lag net iets buiten handbereik, ik reik nog net iets verder en bam daar lag ik met mijn stoel op de grond, mijn dochtertje mij aan te kijken van wat doe je?! _O-
Laatst bijgewerkt door Warboel op 24-08-18 13:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Blundertje in titel aangepast :D



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 13:08

CoonArt schreef:
JouW grootste blunders. Titel alleen al is een blunder...

Maargoed...


Tsja dat gebeurd dus wel eens, inderdaad 1 van mijn blunders _O- Nederlands is niet mijn goedste vak zeg maar ;)
Maar als wij dan toch de taalpolitie gaan uithangen, het is maar goed en niet maargoed... :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 13:39

Hilary schreef:
jumpyhorse schreef:
Beste vak :+

Ikzelf, lang geleden hadden wij een grote weide, met mesthoop in een kuil ernaast zeg maar. Rond die mesthoop ligt een enorme plas ... (hoe heet dat, mest waar regen op komt en dat water dat dan wegloopt, nou dat water dus) en er was ook een drie cm hoog muurtje rond, drie keer raden waarop ik ging balanceren :')
En neenee niet op mijn zei, niet met mijn rug maar met mijn snuffert eerst _O- _O- _O-

Op je *zij*, niet op je 'zei' :+

En ik vermoed dat 'goedste vak' een bb (bewuste blooper) was ;)


Dat was inderdaad een bewuste blooper ja ;)

Bubblewrap, ja heb even gevraagd of ze dat aan konden passen _O-
Na zoveel reacties daar op was het wel duidelijk haha.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Lois_, aliida, amand0, Amandavd, Amazonbot, Arlette1991, Flippertje, K_nolan, leintje_, lina1998, lissssan, Melanie_D, pien2010, prugelpiet, siloux, sollair310, Tajmahal, Tine1987 en 183 bezoekers