Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 18:26

Sowieso klanten die boos worden op winkel personeel zijn heeeel ergelijk. Alsof die vakkenvuller ook maar iets aan de prijs van de eieren kan doen. Donder toch op.. :roll:


__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 17:52

LinsxDot schreef:
Dat we naar zwembad gingen ik om een bedje vroeg aan iemand (nu 29 weken zwanger) en ik werd aangekeken als of ik gek was. Ik kon gewoon op een handdoek op het gras was nog jong hmmm oke bedankt!!!
En uiteindelijk hele wespenplaag om me heen bah


Sorry, maar bij een zwembad zou ik ook echt niet om die reden een bedje afstaan aan iemand. Ik wil in het ov best gaan staan voor zwangere vrouwen, maar bij het zwembad een bedje? Neuh.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 18:05

Oh, dan heb ik je bericht verkeerd gelezen, dat was mij niet helemaal duidelijk namelijk. Ik dacht dat je je ergerde aan het feit dat diegene zijn bedje niet afstond.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 14:59

Amira_ schreef:
Aan mn moeder die nederlands blijft praten tegen obers. Probeer op zn minst iets Engels


Oh ja dat vind ik echt heel asociaal := neem aan dat jullie in het buitenland zijn? Niks zo irritant als toeristen die stug in hun eigen taal blijven praten..

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 11:10

De wachttijden op mijn werk, mensen zijn al snel 40-60 minuten verder voordat ze op de afdeling zijn gekomen waar ze moeten zijn... Mijn hemel zeg.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 11:17

Britta31 schreef:
Ze is 16 en het is examen jaar.De vriendinnen heeft ze al 4 jaar en de groep is zolang bij elkaar.Gaan ook samen uit enz.Komt er 1 vriendin bij haar in de klas is het al goed.Nu niemand.


Is mij ook gebeurd in mijn examenjaar destijds. Al mijn vriendinnen in de ene klas en ik in de andere. Toen bij mijn vriendinnen staan huilen waar toevallig een hele lieve leeraar bij was die geregeld heeft dat ik naar dezelfde klas kon als mijn vriendinnen.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 11:31

theadora99 schreef:
.

Verder: mensen op Facebook die reageren onder nieuwsartijelen wat ik even slecht kan hebben vandaag


Sowieso mensen die denken dat FB een discussie platform is en er vol van overtuigd zijn dat hun mening toch wel zo veel toegevoegde waarde heeft dat ze overal op moeten reageren. Echt. Gooi jezelf weg ofzo.


__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 14:28

Boompje1985 schreef:
Dat ik nergens op de site van Duo terug kan vinden wanneer ik mijn laatste opleiding heb gevolgd...


MijnDUO -> mijn studie en diploma's -> mijn studies -> gevolgde studies

:)

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 12:58

De wachttijden op mn werk, mensen staan ruim een uur in de wacht voordat ze aan de beurt zijn. Zware onderbezetting. Boze mensen aan de telefoon en gedemotiveerde werknemers.

Gelukkig is het mijn laatste dag :')

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 18:26

Marocje schreef:
Dat ik een cadeaubon kreeg voor mijn verjaardag waarbij werd gezegd: kan je overal online voor gebruiken. Dus ik lekker Rituals geshopt, wil afrekenen: niet geldig. Blijkt ie alleen bij Hallmark geldig te zijn, en die heeft een zeer beperkte keus :(

Geef hem maar terug, hoe onbeleefd ook. Ga geen ‘cadeau’ uitzoeken wat ik toch niet leuk vind..


Oh wauw, een cadeaubon teruggeven? Jij durft.. :n

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 17:28

Uhhh Lau, volgens mij mag Oomens ook gewoon haar mening hebben. De term 'dikkerds' is wellicht wat onaardig maar vind jouw reactie naar haar toe je niet sieren.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 17:11

ierusju schreef:
Dat ik van 12.15 tot 17.15 moet wachten op een college. Ik heb me voorgenomen om naar alle colleges te gaan dit jaar, maar eigenlijk wil ik gewoon naar huis, terug mijn bed in.


Dit heb ik ook heel veel. Had afgelopen week een tussenuur van 7 uur :+ eerste les liep af om 1030 en tweede begon om 1730. Gelukkig woon ik dichtbij en ben ik gewoon naar huis gegaan. Maar ook heel veel 2-3 uur tussenuur de komende weken.. Gelukkig ook genoeg voor te bereiden voor de lessen dus dat scheelt.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 11:23

Dat mijn Economics boek zo onnodig moeilijk is gemaakt doordat ze de stof omschrijven met de moeilijkste woorden uit de Engelse taal, terwijl de stof eigenlijk best mee valt en best logisch is.. Kom amper door de stof heen zo, terwijl ik achteraf denk "ooooh ja dit is niet zo moeilijk" :z

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 18:43

Rebecca schreef:
Wees blij dat je nog een opa hebt :o , zou er alles aan doen ze terug te krijgen %)


Dit soort dooddoeners...

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 13:55

billionache schreef:
Ohhh klanten die iets niet op een fatsoenlijke manier kunnen vragen. Vreselijk _-:(

Ik werk zelf bij een drogist. Nu hadden we van die grote dozen kattenvoeding met iets van een 45 zakjes natvoer liggen. Was een product uit de folder, dus actie en tijdelijk maar voor een aantrekkelijke prijs. Kwam er een klant bij de kassa "zeg, heb je van dat katteneten geen staaltjes liggen?" dus ik vriendelijk aangeven dat het een actie product is, we die tijdelijk binnen krijgen en dus geen staaltjes van hebben. Klant werd hierop erg boos "Dat slaat toch echt nergens op?? Ik ga toch geen doos met zoveel zakjes kopen als mijn kat het niet eens lust? Kan je geen doos openmaken en een zakje meegeven??". Zucht...


Sowieso mensen die zo'n toon aan slaan tegen winkelmedewerkers mogen ze van mij ergens op een zandbak in de waddenzee zetten. Vriendelijk zijn kost niks.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 10:01

Fennadev schreef:
Dat ik nu echt pijn heb door die blaasontsteking maar ik nog tot vanmiddag half vijf vijf uur in Groningen moet zijn. Ik wil gewoon thuis opgerold op de bank liggen nu -O-
Plassen lukt trouwens niet echt goed meer zoveel pijn doet dat. Dus ik ben benieuwd of ik vandaag overdag in Groningen wel ga plassen, want het gaat thuis nog altijd makkelijker dan daar.


Heel veel sterkte en beterschap! Wat lijkt me dit naar.. :(:)

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 11:12

Tigress schreef:
Toos loonloos, nog steeds :roll:
Vandaag maar weer er achteraan zitten -O-


Ooohh wat lijkt me dit irritant zeg.. Succes! Hoop dat je het snel ontvangt!

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 09:01

Dorus schreef:
Levitate schreef:
Zet de timer aan, zodat hij hooguit een kwartier voor jij klaar bent met werken klaar is! :D Ga er even vanuit dat jij je eindtijd wel weet :o

En je gaat er ook meteen vanuit dat iedere wasmachine een timer heeft. Niet dus. En ook een tijdschakelaar gaat niet werken bij mijn machine dus daar hoef je ook niet mee af te komen.

En dan nog is dat alles geen oplossing voor mijn ergernis, want als ik gewoon m’n gang had kunnen gaan en die mogelijkheid dat ik ieder moment gebeld had kunnen worden er niet was geweest had ik wel drie wasjes kunnen draaien vandaag. Dus al zou die timer een optie zijn dan nog wordt ik belemmerd door de mogelijkheid dat ik misschien nog moet gaan werken maar geen flauw idee heb of dat zo is en als dat zo is hoe laat dat dan gaat zijn.

Ik erger me eraan dat er steeds weer mensen zijn die menen het beter te weten en daarmee mij oorspronkelijke ergernis alleen maar erger maken. Er is niet altijd overal een oplossing voor!


Volgens mij bedoeld ze het alleen maar goed hoor... :n

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 09:03

Nayomie schreef:
Alleen slapen -O-


Oh same! Vriend zit sinds half oktober in Italië en ik ben echt helemaal klaar met alleen slapen. -O-

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 20:06

Adindaa schreef:
fohadie schreef:
Ik ben altijd in de war of je nu oneeesie zegt of wansie. :o?


Oh daar heb ik nog wel een mooi verhaal over :')
Ik werkte een paar jaar terug bij de Hema waar een vrouw binnen kwam en mij vroeg of we ook ‘oneeesies’ hadden. Ik begreep maar niet wat ze nou in godsnaam bedoelde en zag mijn collega een stukje verderop tussen de schappen door op de grond verdwijnen van het lachen.
Ze bedoelde dus een ‘wansie’ :') maar sinds toen heb ik het altijd een oneeesie genoemd _O-


Zo vertelde een vriendin mij eens dat een kledingwinkelmedewerkster haar en bolleroootje aanbood. Ze bedoelde een bolero.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 13:41

Amandavd schreef:
Aan mijn vriend. Stomme lamzak.


Zo. Als mijn vriend dit over mij op het internet zou knallen, was daar het gat van de deur.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 15:40

Amandavd schreef:
__Sannne schreef:

Zo. Als mijn vriend dit over mij op het internet zou knallen, was daar het gat van de deur.


Gelukkig is mijn vriend niet zo'n watje en kan die iets meer incasseren.


:')

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 21:23

Hey Lau, even tussendoor; je hebt het steeds over je vriend, maar jullie zijn toch verloofd?

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 01:42

Shaggy09 schreef:
En aan dit https://youtu.be/IfIulkUAAOM

Vind dit echt enorm respectloos


Ik begrijp het niet zo goed, waarom werd hij ontslagen?

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 12:33

Ik zou het risico sowieso niet nemen door af te wachten. Gewoon naar de DA en iets laten geven waardoor de hond gaat overgeven. Stel dat je hond overlijd omdat jij dacht dat het wel mee zou vallen. :n dat vergeef je jezelf nooit. Beetje je verantwoordelijkheid nemen.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 151 bezoekers