Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 15:53

Coconut schreef:
Dat er steeds wordt aangebeld, maar er niemand voor de deur staat?!?

Toevallig een draadloze? Staat hij misschien op dezelfde frequentie als die van de buren?

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 16:09

Wel een draadloze,maar staat op een andere frequentie. Zie hier boefjes buiten spelen dus ik vermoed belletje lellen :P

vikawiek

Berichten: 1484
Geregistreerd: 24-10-16
Woonplaats: Grunn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 16:25

Dat er gisteren aan mij werd gevraagd om het stroomdraad aan te zetten en ik perongeluk de schakelaar van de waterpomp heb omgezet waardoor de bak nu een zwembad is. Gaat weer lekker deze week :') ze konden er gelukkig wel om lachen

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 16:41

Aan de eindbaas van Mn spelletje waar ik al maaaaanden mee bezig ben en die ik gewoon niet verslagen krijg. Ik ben zo gefrustreerd

E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 16:46

Vandaag vroeg mijn baas aan me wie maandag de plantjes uit de lege volières buiten had getrokken en de struiken kaalgeknipt, waarop ik dus antwoordde dat mijn collega dat zou doen en ik ondertussen de dieren zou voeren. Vervolgens gaat meneer mij uitbundig afzeiken (alsof ik het zelf had gedaan) en achterlijk noemen omdat eerdergenoemde collega dus driekwart van de plantjes heeft laten staan en de struiken niet goed geknipt. “Ik had nog zo gezegd dat je de bramenstruiken weg moest halen, dit is toch niet hoe ik het had uitgelegd, jij ziet toch ook dat dit niet af is, luister je überhaupt als ik iets uitleg—“

Sorry meneer, ik was er niet bij, maar ik zal het wel voor je afmaken :roll:

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 17:00

Mandarijn schreef:
Om daarop in te haken, ik hoorde net iemand in de sportschool 'virituele' zeggen. Kriebels. :')

Dat vind ik wel een mooie eigenlijk. Dat is dat je gelooft dat je een spirituele ervaring meemaakt, terwijl dat in werkelijkheid niet zo blijkt te zijn.

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 17:04

Mijn vriend die zelf graag zijn ouders wou uitnodigen en nu de hele middag ligt te slapen. Ik ga het avondeten niet regelen hoor, zijn probleem.

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 17:25

Had me verslapen vanochtend..

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 17:28

dat mijn opa 2 botten voor de honden mee genomen heeft heel leuk... maar die kleine word op een gegeven moment agressief als de grote het probeert af te pakken |o ik heb al tig keer gezegd nee geen grote botten, geef dan maar koekjes :x :x ik geef het op

Mandarijn
Berichten: 9066
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 17:37

oomens schreef:
Mandarijn schreef:
Om daarop in te haken, ik hoorde net iemand in de sportschool 'virituele' zeggen. Kriebels. :')

Dat vind ik wel een mooie eigenlijk. Dat is dat je gelooft dat je een spirituele ervaring meemaakt, terwijl dat in werkelijkheid niet zo blijkt te zijn.

Kan wezen, maar zij bedoelde gewoon de virtuele groepslessen die daar gehouden worden. :D

xPabloBokt

Berichten: 9392
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-18 18:25

Tigress schreef:
xPabloBokt schreef:
Niet zo zeer aan geërgerd maar meer verdrietig.. zo met mama naar de dierenarts met ons hondje en er zit een kans in dat ze er niet meer is als we klaar zijn -O-

Sterkte! :(:)


Dankjewel.. ze is er niet meer.. ze is in mijn armen ingeslapen. Ze mocht 17 jaar worden..

Tigress

Berichten: 8938
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 18:44

xPabloBokt schreef:
Tigress schreef:
Sterkte! :(:)


Dankjewel.. ze is er niet meer.. ze is in mijn armen ingeslapen. Ze mocht 17 jaar worden..

Oh gut ;( gecondoleerd Y;( maar wat een prachtige leeftijd :(:)

xPabloBokt

Berichten: 9392
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-18 19:02

Tigress schreef:
xPabloBokt schreef:

Dankjewel.. ze is er niet meer.. ze is in mijn armen ingeslapen. Ze mocht 17 jaar worden..

Oh gut ;( gecondoleerd Y;( maar wat een prachtige leeftijd :(:)


Heel lief.. dankjewel :)

Tiggs

Berichten: 7523
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 19:05

Ach, sterkte!

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 19:17

Sterkte <3

Isa_Sofie

Berichten: 223
Geregistreerd: 03-12-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 19:19

Sterkte :(:)

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 19:22

Aan dat ik mij het buitenbeentje van het gezin voel.

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 19:57

Sterkte PB.

Vanmorgen aan een afspraak. Heb in totaal anderhalf uur gewacht en toen gegaan, na geen contact te krijgen. Blijkt de afspraak volgende week te zijn hoorde ik vanmiddag. Tja, als er eerst gevraagd wordt: ‘maandag de 20e?’ En daarna de woensdag, ga ik niet uit van anderhalve week later.

Volgende keer dus de datum bevestigen ipv alleen de dag. Scheelt me een ochtend -O-

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 20:03

Lestrange, ik snap wel wat je bedoeld! Mijn partner werkt veel en wij wonen samen, maar in het uurtje dat hij pauze heeft bellen we soms even om wat af te spreken over het eten bvb of hij stuurt soms een appje hoe het thuis gaat etc.
Ik zou ook not amused zijn als hij bvb wel online was maar niet mij even kon spreken. Maar dit is ook gewenning. Als ik jou was, zou ik eens een hele poos niets van me laten horen. Wanneer zij appt reageer je gewoon even kort of een uur later zonder tegen vraag. Als ze vraagt wat er is Kun je gerust zeggen dat je geen moeite doet om te appen omdat ze toch niet echt geïnteresseerd lijkt.

Maargoed. Vrouwen hè. :')

RoosDeG

Berichten: 1837
Geregistreerd: 27-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 20:22

Mijn partner op dit moment...

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 20:30

Dat ik heel achterlijk mijn gsm heb laten vallen (niet eens van een hoge hoogte) en het scherm nu alle kleuren van de regenboog heeft... Hoop dat ze dat nog kunnen maken.. Zal mijn geld al maar eens beginnen te tellen.. :+

Nyaleti

Berichten: 6129
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 20:41

Aan dat degene met wie ik al een tijdje e contact heb over een baantje in zuid-afrika nu niet meer reageert.. het is een betrouwbare plek maar ik vroeg om een bevestiging op papier dat ik zo lang kom (bedoel, zeg m'n baan op en vlieg de wereld over := ) dus iets officieels geeft me wel een fijn gevoel. Maarja, geen reactie..

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 22:08

dat sommige mensen denken dat ze argumenten aandragen die ergens op slaan, maar ik me enkel maar afvraag waarom ze vinden dat het hun acties goed praat.. sommige dingen slaan werkelijk nergens meer op.

Amber_anneJarig

Berichten: 6912
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 22:24

Schoonouders

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 22:28

Dat ik mij zo verheugde op deze avond en het zo als een uitdaging voor mezelf zag. Eerst ging het al mis en daar heb ik me overheen gezet, maar uiteindelijk ging het driedubbel en dwars mis en voelt het zo erg als keihard falen ondanks dat het niet 'mijn schuld is'. :( Zo verdrietig, boos en teleurgesteld
... in mezelf.