Wat te doen in situatie potloodventer....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 16:35

Goed gehandeld!
Ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt maar ik kan me voorstellen dat je hier niet blij mee bent.
Ik heb nooit begrepen wat het toch is met mannen die de behoefte hebben om ongevraagd hun pielemoos tentoon te stellen.
Hopelijk zul je snel van de schrik bekomen.


Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 16:41

Kaus schreef:
Ik ben eens een man tegen gekomen die met zijn voorkant naar het fietspad met zn zaakje stond te spelen. Had zelf geen telefoon bij me dus iemand aangehouden en die heeft gebeld. Politie heeft hem gevonden, aangehouden en meegenomen naar het bureau. Ik heb aangifte gedaan maar nooit meer wat van gehoord. Was toch zijn woord tegen mijn woord, hij beweerde dat hij stond te plassen maar ik wist wel beter :=

Wat mij vooral tegenviel was hoe bang ik was. Hij was op een scooter, hele afgelegen weg en ik was ongeveer 15, alleen, in de avond. Ik was bang dat hij op zijn scooter achter me aan zou komen voor hele nare dingen maar hij stond alleen maar vies te lachen. Geen idee hoe ik zou reageren als het nog een keer gebeurt. Volledig afhankelijk van omstandigheden.


Ik denk dat dit geen irreƫle angst van je was, hoor. Er zijn zat mannen die de jacht inzetten op een leuke, jonge blom. Heel goed dat je aangifte hebt gedaan. En al had hij daar wel staan plassen, dat had evengoed niet gemogen ivm een verbod op wildplassen.

Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 16:47

SharonIndezz schreef:
Elisa2 schreef:
Ja heb ik weleens mee te maken gehad vroeger, mijn reactie was minder stoer dan die van jou want ik ben weggegallopeerd en heb er verder niks mee gedaan. (was toen ook 13 ofzo)

Ik vind het goed dat je de politie hebt gebeld en hoe je gehandeld hebt, je mag trots zijn op jezelf. En voor de rest..ja die beelden zijn niet fijn, en opgedrongen sexualiteit is sowieso erg naar. Ik weet niet hoe oud je bent maar mocht je daar problemen mee houden dan is het zinvol om er hulp bij te zoeken.


Pfoe op je 13e zoiets meemaken/zien lijkt me helemaal ellendig....

Ik ben nu bijna 25, en nooit gedacht dat ik zo zou schrikken van een blote piel :') Maargoed, idd heeft dat te maken denk ik met dat het dan opgedrongen word.. en dat je er mee geconfronteerd wordt, terwijl je dat niet wil/verwacht


Och, ik heb al zat piemels in mijn leven gezien maar ik zou denk ik ook schrikken als dit mij zou overkomen. En ik ben 30. :=

Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 16:48

SharonIndezz schreef:
Ik snap vooral niet waarom mensen dit doen... wat willen ze nou? Vinden ze het een lekkere gedachte dat mensen dit zien? Kicken ze op de reactie van degene die het ziet? Wat zou dat toch zijn.... in het geval van vanmiddag denk ik, dat meneer wel echt geschrokken is van mijn reactie.... hoop ik... of is negatieve aandacht ook leuke aandacht?


Ik vraag me vooral af wat zo'n man zou doen als een vrouw wel zou ingaan op zijn avances. :')


Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 17:28

Of heel hard roepen: "Pas maar op, mijn paard is dol op piemels!"

Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 17:42

liesenlizzy schreef:
Potloodventers.. Ze zijn gewoon zo trots op hun pielemoos, dat ze deze aan iedereen willen laten zien <<)

Goed en dapper gereageerd TS. Ik zou niet weten wat ik zou doen als er ineens zo iemand voor mijn neus zou verschijnen :P


Ik ben heel trots op mijn voorgevel maar ik laat 'de dames' echt niet loslopen op straat hoor.

Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 18:30

lenaa_tje schreef:
Mijn vriend en ik gingen vanmiddag zwemmen bij een recreatieplas hier in de buurt.
Lopen we een man voorbij die naakt op een bankje zit en inderdaad met zijn piemel zat te spelen. De situatie was nog gekker omdat deze meneer niet een volledige piemel had. Wij gokte omgebouwd. Wij hadden geen telefoon bij ons en zijn dus verder gelopen en hebben het genegeerd.
Niet veel later ging deze meneer ook weer weg.
We vonden het een lastige situatie meneer valt eigenlijk niemand lastig maar we worden er nu wel mee geconfronteerd.
Verder komen er natuurlijk ook kinderen daar zwemmen.
Verder staat er overal aangegeven dat naakt recreatie verboden is.
Zouden jullie zo iets nog aangeven?


Je zou er een melding van kunnen maken bij de politie, dan kunnen ze kijken of die man er vaker zit om dat soort fratsen uit te halen.
Hij hoeft niet iemand lastig te vallen om last te veroorzaken.

Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 19:11

diedepol14 schreef:
ik heb het vorige week nog meegemaakt, ik was op vakantie in Ibiza en zat rustig op het strand rond half 12 s'avonds nog even rustig te roken/bellen. opeens hoor ik kreun geluiden achter me, ik kijk om, man met zijn blote pielemuis aan het spelen. zo'n vieze 70+ Spanjaard. gelukkig was ik met mijn vriend aan het bellen, ik heb zo snel mogelijk mijn spullen gepakt en ben weggerend. wel even bijvoegen dat het best een uitgestorven en afgelegen stuk van het strand was. toen ik was aangekomen bij het dichtstbijzijnde tentje ben ik in huilen uitgebarsten en heb ik ik mijn beste Engels het personeel daar uitgelegd wat er was gebeurd.


He getsie, ik snap wel dat je schrok. Hoe werd er gereageerd door de mensen bij dat tentje?

Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 08:32

Resistance schreef:
Een praatje over het weer gaan maken. :')

"Best winderig vandaag, vind je niet? Ik wilde boodschappen gaan doen, maar fietsen is op deze manier geen doen..."


"Ik zie dat u het koud heeft".

Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 18:04

Heette die man niet toevallig Willem?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie