Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Mandarijn
Berichten: 9062
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 12:07

Dat de 'spierpijn' die ik had na het teamuitje afgelopen zaterdag waarschijnlijk toch iets anders is dan spierpijn.
De fysio's in de buurt nemen niet op (straks nog maar een keer proberen), dus ik hinkel momenteel als een pinguïn door het huis want veel anders lukt niet meer. :')


Mandarijn
Berichten: 9062
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 14:38

Mandarijn schreef:
Dat de 'spierpijn' die ik had na het teamuitje afgelopen zaterdag waarschijnlijk toch iets anders is dan spierpijn.
De fysio's in de buurt nemen niet op (straks nog maar een keer proberen), dus ik hinkel momenteel als een pinguïn door het huis want veel anders lukt niet meer. :')

Inmiddels gelukt en een afspraak voor maandag. :D

Mandarijn
Berichten: 9062
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 19:46

SavannahNx schreef:
Asvinia schreef:
aan mijn vader.. ik vraag me werkelijk af of hij ooit volwassen wordt..


Mannen worden nooit volwassen :evaw:

Als ik naar vriendje kijk... Klopt. :')

Mandarijn
Berichten: 9062
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 11:49

Om daarop in te haken, ik hoorde net iemand in de sportschool 'virituele' zeggen. Kriebels. :')


Mandarijn
Berichten: 9062
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 17:37

oomens schreef:
Mandarijn schreef:
Om daarop in te haken, ik hoorde net iemand in de sportschool 'virituele' zeggen. Kriebels. :')

Dat vind ik wel een mooie eigenlijk. Dat is dat je gelooft dat je een spirituele ervaring meemaakt, terwijl dat in werkelijkheid niet zo blijkt te zijn.

Kan wezen, maar zij bedoelde gewoon de virtuele groepslessen die daar gehouden worden. :D

Mandarijn
Berichten: 9062
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 15:52

De vrachtwagenchauffeur die vond dat vrouwen niet op de heftruck hoorden, ik er maar voor nood op zat om de vrachtwagen te lossen en een certificaat zou ik ook wel niet hebben. :+

Mandarijn
Berichten: 9062
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 20:06

xPabloBokt schreef:
Mijn printer die een foutmelding geeft die niet weggaat als ik hem probeer op te lossen op de manier waarop hij volgens meerdere servicewebsites opgelost moet worden.

Ik moet het reflectieformulier printen voor mijn tussentijdse toets autorijden morgenmiddag en dat gaat nu dus niet.

En ik erger me ook aan mijn vriend die hem niet even wil uitprinten en komen brengen. Ik moet op de fiets naar hem toe en weer terug terwijl hij gewoon een auto heeft. En ik nog teksten moet schrijven en hij al klaar is met werken.

Kun je niet aan je instructeur vragen of hij toevallig een formulier heeft liggen? De mijne had ze standaard in de auto liggen, voor mensen die het vergaten om wat voor reden dan ook.

Mandarijn
Berichten: 9062
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 20:23

Dat ik vanavond naar vriendje wilde, maar in plaats daarvan beroerd met koorts op bed lig. -O-

Mandarijn
Berichten: 9062
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 22:48

Coconut schreef:
Citaat:
McDonald's niet doen, poedersuiker en vreselijke managers met stuk voor stuk borden voor hun kop. Spreek uit ervaring

Hier dezelfde ervaring destijds....

Ik heb gemixte ervaringen bij de Mc... Ene kant vreselijk, andere kant was het echt een briljante tijd. :+

Mandarijn
Berichten: 9062
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 22:31

Aan dat iemand waar ik veel om geef, me de laatste week van het een op andere moment negeert en ik heb geen idee waarom.
Voel me er heel naar onder. ;(

Mandarijn
Berichten: 9062
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 10:56

iirrssjjee schreef:
Brandalarm wat 5 minuten geleden random afging.... Pfff helemaal wezenloos geschrokken en nog voor we uit bed waren was hij alweer uit..... Het kan niet de batterij zijn, want hij zit aangesloten op de elektra....

Dat had ik laatst ook, maar dan met het normale alarm op de deuren. Kneep 'm toch wel even toen ik erheen moest om te kijken. :')

Mandarijn
Berichten: 9062
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 07:31

De nachtmerrie waardoor ik vreselijk naar wakker werd en het nu blijft hangen.

Mandarijn
Berichten: 9062
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 19:45

Het gedrag van mensen op verjaardagen... :+

Mandarijn
Berichten: 9062
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 18:00

silvericathy schreef:
Ik erger me aan mezelf... Het feit dat ik altijd klaarsta voor mensen die hulp nodig hebben...dat ze er even doorheen zitten en ik hun luisterend oor ben of hun voorzie van die ene extra knuffel die ze nodig hebben.
En ik altijd het idee heb dat ik er niks voor terug krijg. Dat men niet eens aan mij vraagt of het wel goed met me gaat. Als ze me niet meer nodig hebben ben ik niets meer waard voor hun. Teveel mensen geholpen die zeiden dat ze er ook voor mij zouden zijn.

Misschien dat ik de verwachtingen te hoog leg, en daardoor mezelf teleurstel. Maar is dat ook zo.. hoe hoog is de verwachting dat men ook eens aan mij vraagt hoe het met mij gaat... Of ook eens vraagt of ik zin heb om iets leuks te doen.

Dat ik het gevoel heb alweer in zo'n situatie belandt te zijn. Ik al zo'n drie weken elke dag voor iemand klaar sta.... Maar iets voor mij navragen teveel lijkt te zijn, althans voor mijn gevoel.

Dat ik dan weer tegen mezelf praat dat die persoon ook druk bezig is, en het mogelijk gewoon vergeten is.. dat ik het weer recht moet trekken.

Sorry, moest mijn gedachtengang even kwijt.

Ik herken je gevoel helemaal.

Mandarijn
Berichten: 9062
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 13:52

Dat ik een extra shirt had willen meenemen zodat ik me kon omkleden op werk, maar ik dat vergeten ben terwijl ik echt zeker wist 'm in m'n tas te hebben gedaan... |o

Mandarijn
Berichten: 9062
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 00:41

friendly schreef:
silvericathy schreef:
Dat ik van iemand nog geld moet terug krijgen, ik had afgesproken om dat vandaag te doen, maar ik niks meer van die persoon gehoord heb.

Tikkie sturen

Ik vind Tikkie ideaal, maar ook daarbij kunnen mensen kiezen om 'm te negeren. Dat is mijn ergernis momenteel, ik heb al een herinnering er achter aan gestuurd maar helaas. :+

Mandarijn
Berichten: 9062
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 17:22

Dat mensen die iets op marktplaats verkopen niet reageren. Hallo, wil je nou verkopen of niet? :+

En als gevolg daarop erger ik me dus ook aan het feit dat ik nog steeds geen andere fiets heb kunnen vinden.

Mandarijn
Berichten: 9062
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 23:17

Dat iemand voor mij denkt te bepalen of ik ergens wel of niet een probleem mee heb. :roll:
Ik bepaal zelf wel of ik iets irritant vind of niet, dank u zeer. :+

Mandarijn
Berichten: 9062
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 11:39

Steeph schreef:
Onze groep heeft een 5 (uit 10) voor het verslag *\o/*
Hopelijk komen ze nu wel van hun reet af...
(mijn deel van het verslag was "zeer goed" :o )

Gerechtigheid! :Y)

Mandarijn
Berichten: 9062
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 15:45

Dat de APK kosten enorm veel hoger uitvallen dan verwacht en de dealer waarbij ik 'm destijds gekocht heb blijkbaar niet eerlijk is geweest. -O-

En aangezien ik nu toch al geïrriteerd ben, ik ben gister de oplader van mijn telefoon vergeten bij een collega en die moet ik straks gaan ophalen want ik heb 'm nodig. Op de fiets. Wat normaal geen probleem is, maar nu is alles vervelend. :')

Mandarijn
Berichten: 9062
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 16:57

Emmaa_ schreef:
DPD is sowieso echt een drama. Ik heb pas 1 keer een pakket daadwerkelijk van ze aangenomen, de rest wordt altijd naar hele vage pakketpunten drie dorpen verderop te sturen. Lekker een half uur in de auto om een fiets pakketje op te halen???

Ik heb een keer door DPD de hele winkelstraat af gemoeten om het pakket te vinden, want die hadden ze "ergens" afgegeven en ingevuld dat ie op mijn woonadres geleverd was (woonde boven winkel)... :+

Mandarijn
Berichten: 9062
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 00:21

Dorus schreef:
nicole_floor schreef:
Dat ik altijd het buitenbeentje ben. En dat ik nu wel kei hard kan janken. En niemand mij lijkt te snappen.

Hier ook, maar dan zonder de kan. Ik zit al de hele middag te janken.

Ik herken jullie gevoel. Ben er ook echt even klaar mee... :(

Mandarijn
Berichten: 9062
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 18:28

Al sinds gisteravond, zelfs na een gesprek met betrokken persoon, mijn hoofd die niet op wil houden met piekeren en zorgen maken. -O-

Mandarijn
Berichten: 9062
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 15:46

Loes1996 schreef:
Aan mezelf :’) Ik kan doordeweeks intens de rust van een dag niksen missen, maar als het dan mijn vrije dag is dan erger ik me dood dat er niks te doen is .... stommens :+

Herkenbaar. :=

Mandarijn
Berichten: 9062
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 20:12

Dat de woning die ik mocht bezichtigen uit de verhuur gehaald is. -O-


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, BETUWE, DDD3, Flippertje, Freekieee, manonutjuh, Mel80life, ogidni, Paardennamen, pamts1, RoronaZorro, Typhoon en 222 bezoekers