wat is 'normaal' voor 16-17-18-jarigen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
tengeltje11
Berichten: 7131
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

wat is 'normaal' voor 16-17-18-jarigen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-18 17:07

door wat ik las in een ander topic en de herhaal van een vriend van mijn man vraag ik me af wat dezer tijden 'normaal' is.

vriend van mijn man heeft 2 dochters van 17.
beiden hebben een vriend,allebei al +/- een jaar.
nu was die vriend in beide kamers van zijn dochters 2-persoons bedden aan het installeren,zodat de vriendjes 'comfortabel' konden blijven slapen bij hun liefjes.

ik kon mijn oren niet geloven,maar mijn man zei toen dat hij dacht dat dat tegenwoordig wel normaal zou zijn op die leeftijd.

nu las ik net in een ander topic dat zoiets dan weer niet echt normaal is.

bij deze dus de vraag aan meisjes van die leeftijd,moeders met zo'n leeftijd qua dochters.

hoe gaat dit bij jullie?


tengeltje11
Berichten: 7131
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-18 17:19

tuurlijk beter thuis dan ergens geen-idee-waar-en-op-welke-manier,maar toch 16-17j,toen was ik nog bijna kinds op sommige vlakken en echt nog niet direct toe en bezig met een seksuele relatie....
tijden zullen veranderen en jongeren komen steeds vlugger volwassen blijkt toch weer.


tengeltje11
Berichten: 7131
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-18 17:25

Dat zeg jij....
al mijn vriendinnen toen,geen enkele had een relatie(ow,jawel,eentje)(en neen,ik was niet het type die slechts enkele vriendinnen had of het zielige groepje 'nerds' van de klas oid).wij gingen samen weg,samen festival,samen feest,samen vanalles,maar geen van ons voelde zich al geroepen om echt zo'n relatie aan te gaan,eens we allen richting de 18 gingen,begon dat wat te veranderen en doken hier en daar vriendjes op.

nu lijkt het alsof het bijna abnormaal is als je op je 16-17de nog geen seksuele relatie hebt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, BETUWE, C_estmoi, Desireeeee, Flippertje, hiphorse, Jolynne, Kirrietje, limagirl, Mars, marte_kandia, purny, Sorriso, StonedRomy, Thjalfy, Tink89, troi, VenoSnorlax, Westhof, Winna, xYaartje, YandexBot en 196 bezoekers