Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Cowboy55
Berichten: 8445
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 09:29

Dat we ons al 500 pagina's lopen te ergeren......weet je wel wat we in positieve zin hadden kunnen doen met al die ergernisenergie?!?!

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias


Cowboy55
Berichten: 8445
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 11:38

Benoite schreef:
Dat ik nu al 3 keer iets duidelijk heb aangegeven op werk en er niet word geluisterd.. Laaste kans deze week..


Want anders? Ik ben gewoon nieuwgierig, meer niet......en 'gaat je niks aan' is ook een antwoord.

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Cowboy55
Berichten: 8445
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 15:14

Nou ja, 'broek aan' en 'ga poepen' lijkt me nog redelijk nuttig. :+ :+

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Cowboy55
Berichten: 8445
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 13:32

SavannahNx schreef:
Dat niemand met mij naar de zee wil. Jongens ik wil niet meer naar een meertje of zwemvijver. I just wanna see the sea :(


Vraag anders de vriendin van je broer. Die van die grote mond tegen je moeder. Gevaarlijke plek, de zee....... ~~}> :wave:

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Cowboy55
Berichten: 8445
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 08:40

Dorus schreef:
Dat de temperatuur in ons huis tijdens de vakantie opgelopen is tot 27,6 graden beneden in de huiskamer. De bovenverdieping is zo te voelen nog enkele graden hoger, maar m'n klok-thermometer doet het niet meer dus ik heb geen idee hoeveel warmer.


Mazzelaar. Zo 'koel' wordt het bij ons in huis pas (ver) na middernacht. 30-32 is de norm hiero....

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Cowboy55
Berichten: 8445
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 12:02

ScarOfWars schreef:
SavannahNx schreef:
In het Engels klinkt alles beter to be honest :j :D :=

I have to agree with that :D


Absofrigginglutely

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Cowboy55
Berichten: 8445
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 13:25

Granoek schreef:
Ik wilde mijn paard hernoemen omdat ik er niet tegen kan als mensen Engelse woorden vernederlandsen :P Uiteindelijk zei iemand als jij het een leuke naam vindt hou je hem toch gewoon. Dus de naam gehouden..
Hij heet Duke en wordt hier nu dus door de oudere garde Duuk of Duck genoemd en krijg er kriebels van :P


Wat dacht je van de pony met de naam Phoebe (spreek uit op z'n Engels: Fiebie) die door de oudere garde Poebe of Poebie genoemd wordt....inderdaad kriebels als het beestje tijdens wedstrijden zo wordt aangekondigd.....

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Cowboy55
Berichten: 8445
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 20:46

lieveli schreef:
Maar het hoeft niet in de spiegel.

Wat ook kan helpen zijn 2 dingen:

1. Sporten.

2. Stappenplan maken. Welke dingen kun je ondernemen om tevredener te zijn met jezelf?

Het makkelijkst is in bed blijven en je poedersuiker voelen maar dan gebeurt er niks. Dus ga het gevecht aan met jezelf. Zoek hulp. Ga naar plekken waar je mensen leert kennen. Accepteer dat het leven niet altijd maar een stijgende lijn is.

Dit is niet jouw eindstation. Je bent nog steeds onderweg.


De Ijskastbewoonster ( _O- ) heeft een punt ScarofWars....

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias


Cowboy55
Berichten: 8445
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 21:06

lieveli schreef:
Ja dat herken ik. Het wordt wel minder hoor, bij mij althans.


Mee eens/herkenbaar.
Laatst bijgewerkt door Cowboy55 op 13-08-18 21:07, in het totaal 1 keer bewerkt

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Cowboy55
Berichten: 8445
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 21:23

Giolli schreef:
Jij moet echt naar bed. :')


Ze is onderkoelt _O- _O- _O-

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Cowboy55
Berichten: 8445
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 22:11

lieveli schreef:
ScarOfWars schreef:
Bedankt voor het linkje.
Ik weet alleen niet helemaal wat ik er van vind..


Ohh het is zo mijn humor :')

Wat zijn Cowboy en Giolli naar :')


Oh maar ik haat jou ook hoor! :')

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Cowboy55
Berichten: 8445
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 22:22

Giolli schreef:
Ik niet! Ik voel alleen maar liefde!


Jij bent zwanger. Dat telt niet. :D

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Cowboy55
Berichten: 8445
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 11:43

Dat ik nou weer aan lauwe cola loop te lurken omdat de *&^%$#@! trut die de automaten vult het verdomt om de automaten van achteruit bij te vullen maar de blikjes er gewoon aan de voorkant bij propt. Waardoor de eerste x blikjes een paar uur lang dus altijd lauw zijn.

Ik snap dat niet: als je toch al je bed bent uitgekomen, je aangekleed en gesoigneerd hebt, hier naartoe bent gereden en je servicewagentje hebt gepakt, neem dan ook die laatste stap en doe je werk gewoon goed! Of blijf gewoon in je nest liggen en we zoeken iemand anders, ook goed.

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Cowboy55
Berichten: 8445
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 11:54

Granoek schreef:
Kan het niet dat de automaat helemaal leeg was en alle blikjes dus lauw zijn?


Zou kunnen maar in dit geval niet. Ik ben al zover (heen) dat ik dat in de gaten houdt :roll: En ja, net toch maar even contact gehad met degene die de diensten van deze mevrouw inkoopt.

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Cowboy55
Berichten: 8445
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 12:49

Dorus schreef:
Ik denk dat lauwe cola niet eens het grootste probleem is. Wat dacht je van houdbaarheidsdatum? Als ze dit geintje al maanden flikt kan het goed dat de achterste blikjes ondertussen de houdbaarheidsdatum voorbij zijn.


Je bedoelt die roestige blikjes achterin met het opschrift 'Support our boys in Vietnam' en 'Happy 1972"? :D

Ik zal morgenvroeg voordat ze weer aan de voorkant bijgevuld worden 1 van de achtersten eruit halen. Kost een paar Euro maar dan heb je ook wat....

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Cowboy55
Berichten: 8445
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 10:23

sanso schreef:
Aan mijn collega die zijn tikkie niet wil betalen. Ik had een lunch á bijna €20 voorgeschoten maar de tikkie staat al anderhalve week klaar..
Vind het ook zo banketstaaf/gierig om te vragen maar dit is ook niet de bedoeling.


Wellicht een overbodige vraag, maar: Je collega is bekend met het verschijnsel 'tikkie'?
Als dat niet zo is kun je nog lang wachten lijkt me..... :+

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Cowboy55
Berichten: 8445
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 10:49

sanso schreef:
Cowboy55 schreef:


Wellicht een overbodige vraag, maar: Je collega is bekend met het verschijnsel 'tikkie'?
Als dat niet zo is kun je nog lang wachten lijkt me..... :+


Ja ik heb al eerder lunches voorgeschoten wat terug betaald werd met een tikkie. Ik hoorde hem laatst wel veel praten over sparen voor zijn rijbewijs, maar dat betekend natuurlijk niet dat je niet mijn geld hoeft terug te geven :+
En daarbij staat er altijd een tekstje met ‘wilt u mij ... terugbetalen voor ..... ‘ dus dat zou ook wel duidelijk moeten zijn.


Ah, ok....ik ben verder ook niet echt bekend met tikkies, vandaar. Wij betalen nog gewoon met schelpen en kleine steentjes.

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Cowboy55
Berichten: 8445
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 11:37

Dorus schreef:
Dat ik vanochtend vroeg al misgreep op het ene toilet en net op de andere het laatste stukje wc papier pakte. En de poetsmevrouw was al langs geweest....


Fantastisch he? Net als de koffie-apparaat meneer die vertrekt en binnen 5 minuten hoor je: "De *&^%$#@! koffiebekers zijn weer op!" Als je je werk niet fatsoenlijk wil doen blijf dan gewoon weg! -:(-

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Cowboy55
Berichten: 8445
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 15:10

lotthje schreef:
Hele mooie kaptafel gevonden.. Op te halen aan de andere kant van het land :(


Noord-Zuid of West-Oost?

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Cowboy55
Berichten: 8445
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 14:22

Aan de *&^%$#@! sukkelaar die zojuist -telefoon aan haar kop geplakt- zonder te kijken voor mijn auto sprong.

En dan niet door hebben dat ze bijna een Darwin Award gewonnen had en gewoon vrolijk kleppend wegwandelen, mij en 5 omstanders met een hartverzakking achter latend.

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Cowboy55
Berichten: 8445
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 14:06

Britta31 schreef:
Dat het gezeik over sinterklaas en zijn pieten nu al begint.


Ach, je kunt het ook anders benaderen: dit is het moment van het jaar waarop je veel tijd kunt besparen door (een deel van) je social media een weekje of 10 stop te zetten zodat je niet weer die eindeloze herhaling van zetten met het bijbehorende toneelstuk "Massahysterie Voor Twee Kampen" hoeft mee te maken.

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Cowboy55
Berichten: 8445
Geregistreerd: 11-10-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 19:53

3 uur onderweg geweest om van mijn werk naar huis te komen. Afstand woon-werk enkele reis? 28 kilometer. 1 snelweg en als daar iets gebeurt is iedereen dus binnen 45 minuten de l*l want dan staat op de snelweg en alle omringende wegen alles muurvast......

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Cowboy55
Berichten: 8445
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 06:30

Dorus schreef:
Cowboy55 schreef:
3 uur onderweg geweest om van mijn werk naar huis te komen. Afstand woon-werk enkele reis? 28 kilometer. 1 snelweg en als daar iets gebeurt is iedereen dus binnen 45 minuten de l*l want dan staat op de snelweg en alle omringende wegen alles muurvast......

A2 toevallig?


Yup.

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Cowboy55
Berichten: 8445
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 09:08

Maflinger_S schreef:
Idioten op de weg die door rood fietsen terwijl ze grote oordoppen op hebben en op geen enkel moment in de gaten hebben dat ze alleen nog leven omdat de voorste automobilist net op tijd weer gaat remmen terwijl hij net optrok.


Waarbij die automobilist dan ook nog het risico loopt dat zijn achterligger op hem klapt terwijl de onnozele fietshufter weg peddelt zonder ook maar enig idee te hebben wat ie zojuist veroorzaakt heeft.

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Cowboy55
Berichten: 8445
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 13:02

Emmaa_ schreef:
<KNIP>en morgen mijn bed moet repareren terwijl ik ook een uitgebreid diner moet klaarmaken.


Dat is een boeiende combinatie. Heeft op één of andere manier een hoog Bridget Jones gehalte .....
:D

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, Black_Moon, ComscoreBot, dierenfan, Gianti, Gwenvd, Kairos, Klis, Lestria, Marleen_L, Miesemuisje, Nathalie18x, Slmt9, supertammy, XxLMMxX en 60 bezoekers