Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: EvelijnS, Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Princesj, Dani

Amber_anne

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 00:06

Vanochtend een privé les gehad waar ik me zeer op had verheugd. Voldeed totaal niet aan mijn verwachtingen en voelde me zeer afgezeken

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 23:23

Vanavond uit eten gegaan en de service was belachelijk langzaam, hebben een kwartier gewacht toen we aankwamen en uiteindelijk maar gevraagd of iemand kon komen helpen. Personeel was verder ook niet super dus daar gaan we niet weer

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 21:36

tootje71 schreef:
Aan dat het nu maar niet wilt afkoelen.....

Dit precies. Wil naar bed maar blijf maar zitten zodat het nog door kan lichten en afkoelen voor de konijnen

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 15:17

Aan dat er teveel regen valt hier, zelfs in huis. Lekkage op zolder dat over de woonkamer muur liep. Er is iemand onderweg gelukkig

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 20:18

De regen zelf is idd het probleem niet. Mijn blijkbaar slechte dakgoot die over 11 dagen pas wordt gemaakt wel |o

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 22:38

Dat ik mijn nagelsetje naar de auto heb genomen, daar niet meer zag en binnen ook niet. Ben het dus kwijt denk ik....

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 00:07

Dat ik gister iets kwijt ben geraakt en het dus nog steeds niet heb gevonden

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 18:44

Jeetje Savannah wat een rot situatie (en mens := )

Hoe oud is ze? Geen mogelijkheid om haar ouders hierin te betrekken?

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 18:45

Dat me voedsters vandaag zijn gecastreerd en de rammen na 2 uur weer gingen knokken, dus nu zit er een in de ren... Morgen maar de opvang bellen en vragen of we opnieuw kunnen koppelen als de voedsters volledig zijn genezen

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 19:49

SavannahNx schreef:
Amber_anne schreef:
Jeetje Savannah wat een rot situatie (en mens := )

Hoe oud is ze? Geen mogelijkheid om haar ouders hierin te betrekken?

17/18 ? Geen idee. Ken haar helemaal niet. Haar moeder weet niet meer wat ze met haar aanmoet. Ze loopt weg van huis en is dagen weg en dan komt haar moeder op stal vragen of ze hier nog gezien is. Zei een stalgenoot. Meisje tolereert ook geen verzorgster maar zelf komen ho maar.. sneu voor het paard. Kreeg net een bericht dat ie nu buiten staat.. Heb ik daar een partij moeilijk liggen doen met mn eigen paard ik 1 hand en die van haar in de ander en die van haar wilde totaal niet vooruit lopen en die van mij was al zowat het land uit dus dat idee :') En dan staat ie nu buiten..

Zo iets was vroeger ook bij ons op stal. Ouders hebben volgens mij zonder toe weten van het kind het paard verkocht. Ik denk dat dit in dit geval de beste optie zou zijn, hoop dat de ouders deze beslissing nemen

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 20:00

lieveli schreef:
Als je maar weet dat er ergens op de wereld (Alkmaar) iemand is (ik) die met de hitte in een koelkast kroop en vastzat en moest wachten tot haar ouders thuis kwamen.

Ik ben 31. |(

Sterkte moppie, niet zo hard zijn voor jezelf! :*

Dankjewel ik denk dat dit echt het grappigste is wat ik deze week heb gelezen _O-

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 20:25

SavannahNx schreef:

Zo iets was vroeger ook bij ons op stal. Ouders hebben volgens mij zonder toe weten van het kind het paard verkocht. Ik denk dat dit in dit geval de beste optie zou zijn, hoop dat de ouders deze beslissing nemen[/quote]

Moeder is bang voor haar en vriendje.. Ik hoop dat er voor het paard een oplossing komt.[/quote]

Wat een rot situatie allemaal... Ik hoop het ook, heb medelijden met het beestje

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 11:50

Kan je daar niet een melding van maken. ze doet haar werk niet goed, dus of ze doet het wel goed of ze kan vertrekken

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 21:08

Dat me zusje is weggelopen gister avond en nu bij vriendinnetjes slaapt. Wat een gedoe en ze is alleen maar brutaal aan de telefoon. Aan de ene kant vind ik het zielig en aan de andere kant ben ik gewoon ontzettend boos

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 23:57

Aan dat iemand nu aan het koken is en de hele slaapkamer stinkt

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 09:02

xDenies schreef:
Ik erger me vreselijk aan het feit dat ik al sinds kwart over 5 wakker ben en al 10x buiten heb gestaan om mijn ondankbare konijnen het zwijgen op te leggen.

Je denkt ook goed te zijn om een groter hok in de ren te plaatsen zodat ze meer ligruimte hebben. Nou de hele ren is niet meer boeiend, graven ook niet meer … nee álles moet nu IN het hok gebeuren met het lawaai er bij en ik wil niet dat de buurt er wakker van word …. en ik al helemaal niet.

Oh ze zijn zo zielig met hun grote uitloopren en zandbak. Zóóó zielig dat ze het nu op het hok moeten afreageren..

:l :l

Ahh konijnen ergernissen tell me about it. Die van mij zitten nu allevier in een aparte kamer de komende week tot ik ze weer kan laten koppelen |o

Oh en de buurman onder ons die besluit om de kamer te gaan verbouwen, is niet zo erg maar moet zoonlief dan zo hard schreeuwen onder ons slaapkamer raam

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 13:41

Dat ik de hele ochtend met migraine heb gezeten waardoor er een oldtimer show hebben gemist waar mijn vriend heel graag heen wilde. Hij wil verder nooit wat en gaat altijd met mij mee dus voel me ontzettend schuldig

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 19:48

Dat ik helemaal niet tegen mijn verlies kan als ik samen met mijn vriend een spelletje doe en dus net het Risk bord van tafel heb geduwd.

Vriend zit nu boos in de slaapkamer

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 20:47

Ik ben maar naar de slaapkamer gekropen om mijn excuses aan te bieden O:)

Alle strategische spellen slaan we maar over want dan wint hij toch

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 19:48

Dat ik gister migraine had en daardoor een paniek aanval. Nu voel ik me helemaal niet mezelf wat ook angst brengt

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 14:21

Ik snap je wel hoor. Zou helemaal gek worden als mijn vriend er elke keer 20 minuten over zou doen. Neem niet aan dat je altijd wil appen met haar maar de keren dat je dat wel wilt is het vervelend dat ze nooit snel antwoord.

Kunnen jullie niet bellen dan praten jullie toch nog?

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 14:39

Lestrange01 schreef:
Amber_anne schreef:
Ik snap je wel hoor. Zou helemaal gek worden als mijn vriend er elke keer 20 minuten over zou doen. Neem niet aan dat je altijd wil appen met haar maar de keren dat je dat wel wilt is het vervelend dat ze nooit snel antwoord.

Kunnen jullie niet bellen dan praten jullie toch nog?

Nee idd ik heb het niet over de dagen dat ik de hele dag niks te doen heb, want ik snap dat ze me niet 24/7 aandacht kan geven.

Meer over de dagen dat ik van 6 uur sochtends tot 21 uur avonds weg ben door werk en school en dat als ik dan eindelijk thuis ben en kan praten dat ze misschien een a twee keer in een uur reageert op iets wat ik zeg... Terwijl ze wel op insta post hoeveel lol ze met haar vrienden heeft. Of wanneer ik een hele zware dag heb gehad en aangeef dat ik haar nodig heb nu en dat ze dan nog steeds vrijwel geen aandacht voor mij heeft, dus dan verspil ik liever geen tijd aan vertellen hoe ik me op dat moment voel wanneer ik liever over andere dingen praat wanneer ik weinig reacties krijg..

Bellen gaat helaas niet doordat we beiden een angst hebben voor bellen en we spreken niet dezelfde taal dus het gaat niet altijd even makkelijk :=

Hmmm nee dan gaat bellen hem niet worden. Misschien toch maar een geod gesprek dan en als dat niet werkt heb je 2 opties, of je accepteert dat ze zo weinig appt of als je hier niet gelukkig mee wordt de relatie misschien niet voor jullie is.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 21:24

Schoonouders

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 14:51

Jahoor wat een filmpje, dus als jij iemand in zijn/haar waarde wil laten door deze persoon niet te kwetsen in wat er wordt geloofd dan ben je een persoon die voor niets staat en geen meningen kan hebben?

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 22:26

Een meisje op Instagram die 3 jaar Paardrijdt en zichzelf een spring ruiter noemt. Ohja dat is overigens ook de reden dat haar voeten zo naar buiten staan zo rijden spring ruiters nou eenmaal, ik als dressuur ruiter zou dat natuurlijk niet weten