Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 02:22

Het is maar net hoe serieus je je werk neemt ;).
Als ik aan het werk ben, ben ik aan het werk. En ouweh0eren kan ik na het werk ook nog wel.

Daarbij moet je niet alle beveiligers met elkaar vergelijken. Ik hou van mijn werk omdat ik net een extra stukje veiligheid kan creëren. En daar ben ik trots op. Dus ook trots op het feit dat ik een beveiliger ben. Dat een andere beveiliger kletst en ouweh0ert tijdens zijn werk, en daarbij zichzelf beetje ten nadelen zet. Tsja, betekend niet dat iedereen zo is. Maar daarbij twijfel ik er niet aan, dat als het alarm van die beveiliger gaat hij/zij vast gewoon zijn werk verder wel doet.

Enne, ik kom ook uit een grote stad ;).

Marcella

Berichten: 36716
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 07:07

Vealosz schreef:
DezeNaam schreef:
Aan de meest onvriendelijke portiers ooit. Vraag me echt af hoe ze het zo hoog in hun bol hebben gekregen.

Zijn met momenten echt onvriendelijk tegen mensen. Nu oké, gisteren was ik naar buiten gegaan, maar als je terug naar binnen wilt moet je terug in de rij aanschuiven. Ja, ook als je al een bandje hebt! En die rij is echt lang.
Nu lieten ze mij dus wel direct terug gewoon binnen aangezien mijn vrienden binnen waren. Maar dan lijkt het precies alsof je hun dankbaar moet zijn, terwijl het volgens mij toch de normaalste zaak van de wereld is dat je niet helemaal in de rij moet gaan staan als je al een kaartje hebt.

Maar later op de avond was het al als je de deur uitliep 'Als je nu naar buiten gaat blijf je buiten'. Ik vraag me oprecht af of ze dat kunnen maken.
Ook even voor de duidelijkheid, in de club is het echt warm en er is geen buitenplaats, ja er is een rokersruimte maar dat is niet bepaald verfrissend... Ik was ziek dus ik wou graag af en toe gewoon even buiten kunnen zitten. :') (En ook als ik niet ziek ben ga ik op fuiven gewoon graag even naar buiten.)

Ben er al meerdere keren geweest en soms lijkt het echt gewoon persoonlijk te zijn hoe ze met mensen omgaan, als ze je niet mogen om wat voor reden dan ook doen ze belachelijk. Nu doen ze tegen mij vrij normaal maar toch. Lees net verschillende recensies en er zijn toch wat mensen die er hetzelfde over denken.

Ik begrijp niet dat er niks aan gedaan wordt.. Als je nog niet even buiten mag gaan verluchten om vervolgens niet meer binnen te mogen... :')


Hieraan.

Hier een beveiliger.
Denk je werkelijk dat we elke gezicht kunnen onthouden? Wij zijn ook maar mensen, en kunnen geen meerdere dingen tegelijk. Als we met 1 persoon bezig zijn, kunnen we niet ondertussen met de 2e aan de praat gaan. Dat is pas onvriendelijk. Dus gewoon hop, achter in de rij. Dan maar een minuut later binnen.

En ik heb ook vaker gezegd, als je nu naar buiten gaan blijf je buiten. Heeft meer te maken met of de drukte, of de aankomende sluitingstijd.

_/-\o_ _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 07:26

Zouden jullie het in een andere situatie ook normaal vinden om voor te mogen? Bijvoorbeeld bij de supermarkt bedenk je ná afrekenen dat je nog 1 appel nodig hebt. Of als je een parkeergarage uitrijdt en toch nog weer naar binnen moet terwijl er een rij staat. Dan sluit je toch ook aan?

Bij Tivoli en de Melkweg werkt het rijen principe ook zo. De tent uit is weer opnieuw aansluiten. Ik ken het echt niet anders, zowel in het oosten bij kleine plattelandclubs of in de randstad.

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 07:33

Helaas word er vaak gedacht dat wij beveiligers robots zijn ofzo. :')

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 11:10

De wachttijden op mijn werk, mensen zijn al snel 40-60 minuten verder voordat ze op de afdeling zijn gekomen waar ze moeten zijn... Mijn hemel zeg.

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 12:16

Aan het feit dat ik al enkele weken actief op zoek ben naar een plekje voor mijn veulen. Heel veel rondmailen en -bellen, 90% is helaas niks (te ver, veulens binnen gehuisvest, geen plek meer...) en de overige 10% zijn mensen die geïnteresseerd reageren op mijn zoekertje of een pb sturen, en vervolgens je antwoord wel lezen maar niet meer reageren :roll:

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8290
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 12:58

Schoonfamilie....
Heel leuk dat jullie gescheiden zijn en een actief leven hebben waardoor jullie vaak de kinderen uitnodigen, maar dat betekend niet dat ik zin heb om ieder weekend op te draven. Ik werk veel en onregelmatig dus de uren die ik overhoudt vul ik graag zelf in ipv gedwongen te worden om op bezoek te komen.
Maar helaas komt die boodschap niet binnen...

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 13:11

Vealosz schreef:
DezeNaam schreef:
Aan de meest onvriendelijke portiers ooit. Vraag me echt af hoe ze het zo hoog in hun bol hebben gekregen.

Zijn met momenten echt onvriendelijk tegen mensen. Nu oké, gisteren was ik naar buiten gegaan, maar als je terug naar binnen wilt moet je terug in de rij aanschuiven. Ja, ook als je al een bandje hebt! En die rij is echt lang.
Nu lieten ze mij dus wel direct terug gewoon binnen aangezien mijn vrienden binnen waren. Maar dan lijkt het precies alsof je hun dankbaar moet zijn, terwijl het volgens mij toch de normaalste zaak van de wereld is dat je niet helemaal in de rij moet gaan staan als je al een kaartje hebt.

Maar later op de avond was het al als je de deur uitliep 'Als je nu naar buiten gaat blijf je buiten'. Ik vraag me oprecht af of ze dat kunnen maken.
Ook even voor de duidelijkheid, in de club is het echt warm en er is geen buitenplaats, ja er is een rokersruimte maar dat is niet bepaald verfrissend... Ik was ziek dus ik wou graag af en toe gewoon even buiten kunnen zitten. :') (En ook als ik niet ziek ben ga ik op fuiven gewoon graag even naar buiten.)

Ben er al meerdere keren geweest en soms lijkt het echt gewoon persoonlijk te zijn hoe ze met mensen omgaan, als ze je niet mogen om wat voor reden dan ook doen ze belachelijk. Nu doen ze tegen mij vrij normaal maar toch. Lees net verschillende recensies en er zijn toch wat mensen die er hetzelfde over denken.

Ik begrijp niet dat er niks aan gedaan wordt.. Als je nog niet even buiten mag gaan verluchten om vervolgens niet meer binnen te mogen... :')


Hieraan.

Hier een beveiliger.
Denk je werkelijk dat we elke gezicht kunnen onthouden? Wij zijn ook maar mensen, en kunnen geen meerdere dingen tegelijk. Als we met 1 persoon bezig zijn, kunnen we niet ondertussen met de 2e aan de praat gaan. Dat is pas onvriendelijk. Dus gewoon hop, achter in de rij. Dan maar een minuut later binnen.

En ik heb ook vaker gezegd, als je nu naar buiten gaan blijf je buiten. Heeft meer te maken met of de drukte, of de aankomende sluitingstijd.


Ik ben er vrij zeker van dat mensen die regelmatig naar dezelfde club gaan gekend zijn. De club waar ik maandelijks naartoe ging daar kende ze mijn gezicht ook gewoon ondanks dat ik niet vaak met de beveiliging sprak, en die mensen waren gewoon vriendelijk.

Je kan niet spreken over een minuut later als die rij letterlijk tot op het einde van de straat staat.
Als die persoon een bandje heeft moet je die toch niet meer opnieuw controleren? Je steekt gewoon je bandje op en je loopt door. Ze waren niet druk bezig met controleren, ze stonden gewoon buiten te 'wachten' (waarschijnlijk omdat er te veel mensen binnen waren en de rij dus nog niet vooruit ging). En over controle gesproken; ze controleerde ook helemaal niks? Ik had een rugzak bij en daar heeft niemand iets over gezegd, is niet eens in gekeken geweest. Dus 'druk bezig met controleren' was hier echt niet het geval.. := Als ze het zo druk hadden gehad had ik wel gewacht ja, daar was ik zelf ook wel op gekomen..

Mij lijkt het niet meer dan logisch dat je gewoon even naar buiten mag en je ook terug naar binnen mag als je al een bandje hebt. Tegen 3u kwamen er nog nieuwe mensen binnen in de club dus het was niet dat het al sluitingstijd was.

Ik denk dat ik zelf wel kan afleiden of deze mensen gewoon onvriendelijk zijn of gewoon hun werk doen. Het is de toon die de muziek maakt hé...

Paralian die situatie is ook net iets anders hé. Je koopt een bandje zodat ze weten dat je al binnen bent geweest, lijkt mij dat de logica daarvan ook is dat je dus gewoon weer terug binnen mag. Welk nut heeft het om in de rij te staan als je al een bandje hebt?
Als je het dan toch met de kassa vergelijkt; ga je ook in de rij staan aanschuiven als je niks gekocht hebt of steek je de rij gewoon voorbij om naar buiten te gaan? :+

En het gaat overigens niet alleen over het wel of niet binnen mogen. Maar gewoon hoe ze overkomen in het algemeen. Lijkt me dat je als beveiliger ook gewoon vriendelijk kan zijn.
Laatst bijgewerkt door DezeNaam op 13-08-18 13:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 13:30

Dat ik mn zonnebril in de huurauto heb laten liggen. Was gelukkig geen merkbril, maar wel eindelijk een bril die me een soort van stond

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 14:07

DezeNaam schreef:
Ik ben er vrij zeker van dat mensen die regelmatig naar dezelfde club gaan gekend zijn. De club waar ik maandelijks naartoe ging daar kende ze mijn gezicht ook gewoon ondanks dat ik niet vaak met de beveiliging sprak, en die mensen waren gewoon vriendelijk.

Je kan niet spreken over een minuut later als die rij letterlijk tot op het einde van de straat staat.
Als die persoon een bandje heeft moet je die toch niet meer opnieuw controleren? Je steekt gewoon je bandje op en je loopt door. Ze waren niet druk bezig met controleren, ze stonden gewoon buiten te 'wachten' (waarschijnlijk omdat er te veel mensen binnen waren en de rij dus nog niet vooruit ging). En over controle gesproken; ze controleerde ook helemaal niks? Ik had een rugzak bij en daar heeft niemand iets over gezegd, is niet eens in gekeken geweest. Dus 'druk bezig met controleren' was hier echt niet het geval.. := Als ze het zo druk hadden gehad had ik wel gewacht ja, daar was ik zelf ook wel op gekomen..

Mij lijkt het niet meer dan logisch dat je gewoon even naar buiten mag en je ook terug naar binnen mag als je al een bandje hebt. Tegen 3u kwamen er nog nieuwe mensen binnen in de club dus het was niet dat het al sluitingstijd was.

Ik denk dat ik zelf wel kan afleiden of deze mensen gewoon onvriendelijk zijn of gewoon hun werk doen. Het is de toon die de muziek maakt hé...

Paralian die situatie is ook net iets anders hé. Je koopt een bandje zodat ze weten dat je al binnen bent geweest, lijkt mij dat de logica daarvan ook is dat je dus gewoon weer terug binnen mag. Welk nut heeft het om in de rij te staan als je al een bandje hebt?
Als je het dan toch met de kassa vergelijkt; ga je ook in de rij staan aanschuiven als je niks gekocht hebt of steek je de rij gewoon voorbij om naar buiten te gaan? :+

En het gaat overigens niet alleen over het wel of niet binnen mogen. Maar gewoon hoe ze overkomen in het algemeen. Lijkt me dat je als beveiliger ook gewoon vriendelijk kan zijn.


Ik vind het heel knap dat jij in een hoofd van een persoon kan kijken om te zien wat en waarom hij bepaalde handelingen uitvoert. Onze taken gaan verder dan alleen mensen binnen laten.

Precies, het is maar net hoe je de toon zet... Meer woorden maak ik er niet meer vuil aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 14:18

Amira_ schreef:
Dat ik mn zonnebril in de huurauto heb laten liggen. Was gelukkig geen merkbril, maar wel eindelijk een bril die me een soort van stond

Heb je contact opgenomen met het verhuurbedrijf?

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 14:41

Meerdere personen die niet in NL (laat staan Europa) wonen hebben geprobeerd in te loggen op mijn email, het is ze niet gelukt, maar nu kan ik van alles beter mijn wachtwoord veranderen.. lekker..

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 14:50

ScarOfWars schreef:
Meerdere personen die niet in NL (laat staan Europa) wonen hebben geprobeerd in te loggen op mijn email, het is ze niet gelukt, maar nu kan ik van alles beter mijn wachtwoord veranderen.. lekker..


Hoe weet je dat? Kan je dat ergens checken?

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 14:53

xDenies schreef:
ScarOfWars schreef:
Meerdere personen die niet in NL (laat staan Europa) wonen hebben geprobeerd in te loggen op mijn email, het is ze niet gelukt, maar nu kan ik van alles beter mijn wachtwoord veranderen.. lekker..


Hoe weet je dat? Kan je dat ergens checken?

Ik kreeg een mail van Microsoft dat er "ongewone aanmeldingsactiviteit" was op mijn email en soms ook wel gewoon een mail van Google en dat is dan een "Beveiligingsmelding".

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 15:01

Dat mijn vakantie voorbij is, ik een halve dag achter m’n bureau zit en al weer hoofdpijn heb. Zou m’n bureau dan echt omlaag moeten? En hij staat al op standje kabouter -O-
Laatst bijgewerkt door Dorus op 13-08-18 15:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Maflinger_S
Berichten: 12159
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 15:05

Of je hebt een bril nodig ...

Of ...

Hebben jullie niet iemand die dat soort dingen controleert bij de medewerkers?

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 15:05

Dorus, heb je al eens een andere stoel geprobeerd?

Bloemetje75
Berichten: 1987
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 15:11

Een mail van de school van mijn dochter. Hoe moeilijk is het om zinnen met een hoofdletter te beginnen? Ik vind het zo onprofessioneel....

Knudd

Berichten: 1563
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 15:20

ScarOfWars schreef:
xDenies schreef:
Hoe weet je dat? Kan je dat ergens checken?

Ik kreeg een mail van Microsoft dat er "ongewone aanmeldingsactiviteit" was op mijn email en soms ook wel gewoon een mail van Google en dat is dan een "Beveiligingsmelding".


Grote kans dat dit ook spam is, ik krijg deze 'mails' namelijk ook, in mijn spamfolder... Bloedje irritant.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 15:30

Dit was geen spam. Ik heb gekeken op mijn Microsoft Account en mensen vanuit India hebben geprobeerd in te loggen.

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 15:42

Dat ik geen nee kan zeggen.
Ik zit met twee vriendinnen in Spanje. Super leuk hoor, maar ik heb rood haar en bleke huid. Eigenlijk wilde ik niet naar Spanje, toch gebeurd omdat ik geen nee kan zeggen. Drie dagen terug naar een zwembad geweest. Ik gezegd dat ik alleen meega als ze ook veel in de schaduw komen zitten. Dat deden ze niet, dus ben ik lekker veel meegegaan het water in. Gevolg is dat mijn schouders en nek zwaar verbrand zijn. Best zwaar, want nu na drie dagen is het nog steeds niet weggetrokken. En nu op het strand. Eindelijk gezegd dat ik dat niet wil. Maar dan word hun zin doorgedrukt, want wie gaat nou naar Barcelona en niet naar het strand. Maar ze vinden het ook geen fijn idee als ik iets in mn eentje ga doen... Dus nu zit ik alleen in de schaduw achter een strandtentje, want in mijn eentje een parasol huren was me te duur en meebetalen vinden ze daarvoor zonde, want zij willen niet in de schaduw zitten.

Het is verder super gezellig, maar het werkt gewoon niet om met zulke verschillende wensen en voorkeuren op vakantie te gaan.

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 15:48

Dat mijn lichaam nog steeds niet met mij wilt samenwerken. Zojuist weer terug van de dokter met een bloedprik verwijzing. En anders gaan we naar de neuroloog, joepie.

Dat is dan één, het tweede is dat niemand het kan begrijpen dat er iets is omdat het niet te zien is.

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 15:53

Maflinger_S schreef:
Of je hebt een bril nodig ...

Of ...

Hebben jullie niet iemand die dat soort dingen controleert bij de medewerkers?

Giolli schreef:
Dorus, heb je al eens een andere stoel geprobeerd?

De sterkte van m’n bril is onlangs nog gecontroleerd en we hebben niemand die officieel aangewezen is om zorg te dragen voor een goed afgestelde werkplek. Als je het mij vraagt heeft het gros hier z’n bureau ook te hoog of te laag staan, maar aangezien niemand dat boeit blijft dat zo. Ik weet er zelf wel eea van dus probeer het voor mezelf zo goed mogelijk te regelen.
Stoelen hebben we hier in twee soorten: verstelbare bureaustoelen en niet-verstelbare vergaderstoelen. Ik maak uiteraard gebruik van die eerste ;)

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 15:55

ierusju schreef:
Dat ik geen nee kan zeggen.
Ik zit met twee vriendinnen in Spanje. Super leuk hoor, maar ik heb rood haar en bleke huid. Eigenlijk wilde ik niet naar Spanje, toch gebeurd omdat ik geen nee kan zeggen. Drie dagen terug naar een zwembad geweest. Ik gezegd dat ik alleen meega als ze ook veel in de schaduw komen zitten. Dat deden ze niet, dus ben ik lekker veel meegegaan het water in. Gevolg is dat mijn schouders en nek zwaar verbrand zijn. Best zwaar, want nu na drie dagen is het nog steeds niet weggetrokken. En nu op het strand. Eindelijk gezegd dat ik dat niet wil. Maar dan word hun zin doorgedrukt, want wie gaat nou naar Barcelona en niet naar het strand. Maar ze vinden het ook geen fijn idee als ik iets in mn eentje ga doen... Dus nu zit ik alleen in de schaduw achter een strandtentje, want in mijn eentje een parasol huren was me te duur en meebetalen vinden ze daarvoor zonde, want zij willen niet in de schaduw zitten.

Het is verder super gezellig, maar het werkt gewoon niet om met zulke verschillende wensen en voorkeuren op vakantie te gaan.


Lekker met een T-shirt aan zwemmen!

xsensibel

Berichten: 1464
Geregistreerd: 02-02-13
Woonplaats: Capelle aan den ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 15:56

Dat ik vanmorgen mijn auto in de prak heb gereden, eenzijdig ongeluk. Ik raakte een stoeprandje en daarna een paal, gewoon een stom ongeluk. En dat de mensen die achter mij reden ALLEMAAL!!! Zijn door gereden. Er is niemand gestopt.

Belachelijk hoe asociaal en krom deze wereld is.

Afbeelding