Model worden/hoe? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LilChar

Berichten: 1251
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 20:03

Hoi!
Ik wilde ook graag mee kijken en kletsen als dat goed is :) Vorige week had een kennis van mij gevraagd of hij foto's van mij mocht maken, dat is een hobby van hem. Dat had ik nog nooit gedaan dus ik vond het wel spannend maar ook super leuk!
Nu had ik de foto's terug gekregen en laten we zeggen dat ik er een hoop van kan leren hahaha :')
Ik zie dat ik heel vaak een redelijk lui oog heb. Ik wil graag een paar foto's laten zien, maar ik ben zoals jullie wel zien geen model en had dit ook nog nooit gedaan, het zijn misschien meer 'kiekjes' dan zulke mooie foto's als ik hier tegen kom. Mocht iemand tips hebben hoor ik ze graag!

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding


Resistance, ik vind het hele mooie foto's! De tweede vind ik het mooist.
De pin-up achtige foto's zijn ook mooi, ik vind dat altijd een hele mooie style.

LilChar

Berichten: 1251
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 10:14

Flying_Angel schreef:
Ik heb er niet veel verstand van, maar ik zou proberen je mond te ontspannen en een meer natuurlijke vorm aan te nemen hierin.

Je bent wel echt heel knap!!


Dankjewel!! Leuk om te horen :D

Ja dat denk ik ook haha dat ik dat moet doen :Y) Ik ga heel erg knijpen met mijn mond en ogen ook vind ik! Best lastig.


LilChar

Berichten: 1251
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 18:54

Je ziet er prachtig uit!

LilChar

Berichten: 1251
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 16:19

Trui, ik vind de foto´s qua fotografie ook niet zo denderend. Ik vind de locatie wel leuk bij je outfit passen, vind sowieso de outfit persoonlijk wel leuk.
Foto 2 en 5 vind ik leuk en passen volgens mij ook het best bij jou hoe je bent, of in ieder geval het beeld dat ik bij jou heb als ik naar de foto´s kijk.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Aniek23, Babsiej, christel0908, DotBot, Esther, Eulogy, henshem, IASCrawler, juval, leintje_, LouLi, LWDaisy, MissyNr1, Nescio18, Pferdchen, ReadTheRulez, Rosa_, xPearl, xSannee en 67 bezoekers