Het leed dat BH’s heet..

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Het leed dat BH’s heet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 05:18

Prima donna :) enige merk dat ik nog koop :)
Maar wel aangemeten en gepast bij een goede lingerie speciaalzaak

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn


Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 06:33

Mars schreef:
Keet schreef:
Prima donna :) enige merk dat ik nog koop :)
Maar wel aangemeten en gepast bij een goede lingerie speciaalzaak


Precies, super merk!

En uh bij een lingeriezaak gaan ze niet ‘uitgebreid je borsten bekijken’ hoor. Nooit meegemaakt iig. Ze meten je op, je past bh’s en ze kijken mee naar de pasvorm etc.


Dit dus. En denk je dat jouw borsten anders zijn dan de duizenden die ze al "gezien" hebben?
Hier in de winkel hoef ik het pashokje niet uit. Je krijgt je eigen verkoopster toegewezen die heen en weer loopt voor je. De paskamers zijn ruim zodat je er met minimaal 3 in kan als je wilt :+
En de service is gewoon top
Had laatst een model gekocht die heerlijk zat maar van een voor mij onbekend merk, maar technisch niet zo geschikt bleek te zijn voor mijn cupmaat. Dus na 3 weken omgeruild voor een nieuwe en de oude opgestuurd naar de fabrikant. Helaas bleek na een week dat de constructie echt niets was, en het dus niet aan de eerste lag.
Toen direct weer omgeruild voor een Prima Donna. Zonder problemen, zonder morren en zelfs zonder bonnetje want dat stond gewoon allemaal in het systeem opgeslagen.

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 12:47

aMomentLT schreef:
Misschien lijkt aanmeten nu toch de enige optie. Want als ik D draag is ie echt veelste klein, E zit netjes en F zit voor geen meter. Sluit niet mooi aan zoals E dat wel doet. Dus wat moet je dan ? :+


Naar een goede speciaalzaak, daar laten meten en met hun hulp véél bh's passen :)

Ik heb vaak wel 15 modellen gepast tijdens een shopsessie. En dat in mijn maat (95i)
Van sommige merken heb ik net een andere maat, sommige doen rare dingen met de vorm, sommige zitten niet lekker enz enz

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 16:35

Poek schreef:
Weet iemand een goede speciaalzaak waar je je maat kan laten opmeten in omgeving Amsterdam/ Almere?


Wala in Wormerveer

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amarins2, daiswees, Mo_86, nimbletje, shadowstar, XxMariellexX en 38 bezoekers