Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

DeMolenhoek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 02:27

Aan mijn baby, die bedenkt dat telkens ik haar in haar bedje leg, ze opnieuw tiet wil. Kind, ik weet dat borsten fijn zijn, maar slapen is dat ook :z Nu ligt ze weer heerlijk te slapen, maar zodra ze van de tiet weg gaat kijkt ze mij direct aan van: Euh hallo, ik ben hier nog niet klaar. :')

DeMolenhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 15:49

Aan mijn schoonouders die onaangekondigd de baby kwamen bezoeken. Kind sliep eindelijk na een hele voormiddag en namiddag wakker te zijn. Hallo, wat snappen jullie niet aan even bellen om te horen of het past? Gevolg: Baby weer wakker en ontroostbaar

DeMolenhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 08:40

Aan een nicht die een week een half voor ons is bevallen. Haar zoontje is nu iets meer dan een maand oud. Zij weer dat wij het heel moeilijk hebben met onze dochter. Een echte huilbaby, uren aan 1 stuk door krijsen. Gaat zij serieus lopen klagen tegen mij dat haar zoontje de nacht al doorslaapt (8 uur aan een stuk) waardoor hij overdag nu af en toe wat meer wakker is. Jeetje mens, ik ben blij met 2x 2,5 uur slaap en een baby die maar een paar uur krijst op een dag ipv de 8 uur zoals gisteren. Je klaagt echt tegen de verkeerde persoon! -:(- _-:(

DeMolenhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 08:52

CharIsabella schreef:
DeMolenhoek schreef:
Aan een nicht die een week een half voor ons is bevallen. Haar zoontje is nu iets meer dan een maand oud. Zij weer dat wij het heel moeilijk hebben met onze dochter. Een echte huilbaby, uren aan 1 stuk door krijsen. Gaat zij serieus lopen klagen tegen mij dat haar zoontje de nacht al doorslaapt (8 uur aan een stuk) waardoor hij overdag nu af en toe wat meer wakker is. Jeetje mens, ik ben blij met 2x 2,5 uur slaap en een baby die maar een paar uur krijst op een dag ipv de 8 uur zoals gisteren. Je klaagt echt tegen de verkeerde persoon! -:(- _-:(

Is er niet mis met jullie dochter, deed ik namelijk als baby ook maar had wel een oorontsteking waar ze na 9 weken pas achter kwamen... -O-

Wij zijn intensief bezig met een oplossing te zoeken hoor. Wat ze doet is zeker niet normaal en er zijn al een hoop dokters/peuten en paten bezocht. Helaas zonder resultaat voorlopig.

DeMolenhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 11:52

Aan de hoeveelheid mensen die pensioenstal ipv pensionstal schrijven.

DeMolenhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 15:00

Aan mijn meme die hele verre familie, die wij nog nooit hebben gezien, is gaan opbellen om ze uit te nodigen voor de babyborrel. Ze stond er al op dat wij een kaartje stuurden, maar dit gaat wel heel ver. Thank god konden 4 van de 5 koppels al niet, maar goed. Zo iets doe je niet

DeMolenhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 16:58

Ik verschiet er inderdaad niet van. Maar was nu wel heel duidelijk geweest dat ze haar moest gedragen. Helaas...

Meme is grootmoeder hier :D

DeMolenhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 13:16

Sterkte :(:)

DeMolenhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 13:34

Serieus? Dus ze doet volgens jou een hele dag niets anders dan met iedereen chatten behalve met jou? Sorry hoor, maar moest ik van mijn vriend hetzelfde verwachten als jij van jou vriendin, zou die ook flink boos worden.

DeMolenhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 10:11

Linda1997 schreef:
Een docent die tijdens zijn les verkondigd dat abortus moord is en transgender zijn niet kan. Het is dat ik niet kon weglopen, maar anders had ik het gedaan.

Ben benieuwd in welke context dit was?

DeMolenhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 13:28

Aan mijn vriend zijn opa die eerst beweerde niet te weten dat er een babyborrel is (5x gezegd!) en nu beweerd niet te weten wanneer het is (weet hij ook donders goed.) Daardoor weet hij nog niet of hij komt. Dat moet hij nog ‘bekijken’. Hé joh, kruip ergens in de hoogste boom ofzo. Als je jou interessant wilt voelen.

DeMolenhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 13:31

De bekrompen en gierigheid van mijn vriend zijn familie.

DeMolenhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 21:51

Mijn vriend. Voor mijn bevalling kon hij geen seconde van mijn lijf blijven. Sinds ik ben bevallen, nou... Kruipt hij met de tablet in bed en gaat daarna lekker slapen. Knuffelen? Vergeet het. De rest al helemaal. Joh, slaapt ons kind eindelijk en kunnen wij genieten van een paar uurtjes we time, kiest hij ervoor om die door te brengen met zijn tablet. Wel makkelijk en goedkoop, moet ik nog even niet aan de pil. -O-

DeMolenhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 07:29

casperzazoe schreef:
Granoek schreef:
mezelf, dat ik net per ongeluk een man heb uitgelachen toen hij vroeg of we ook Heineken verkochten := Grappig achteraf maar meneer was denk ik niet heel blij. Het was een reflex

In welke opzicht was dat een gekke vraag van meneer? :)

Dit snap je enkel als je Belg bent denk ik :D

DeMolenhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 07:36

:') _/-\o_

DeMolenhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 06:34

Dat mensen het PERFECT begrijpen als wij zeggen dat wij er voor kiezen ons dochter niet van arm tot arm te laten gaan op de babyborrel. Maar dan toch verwachten dat wij voor hun een uitzondering maken. Oh ja, en nog voor hun ouders/broers/zussen whatever. Gisteren bijna uit mijn plaat gegaan want wij maken toch een uitzondering voor de (over) grootouders. Dat zijn dan al dus 11 personen. Nou nee, niet dus.

Zij zijn niet diegene die dan met een overprikkelde baby zitten. De vorige keer had ze op 1 dag bij 4 verschillende mensen gezeten. De dag erna was verschrikkelijk. Is ze een hele dag overstuur van geweest.

Oh ja, ook erger ik mij bont en blauw aan al die ongevraagde commentaar: Je moet haar laten huilen, uiteindelijk stopt ze wel.
Schoonvader: Als ze bij ons is (2x2 uurtjes opgepast) is ze gelukkig hoor, daarvoor moeten wij ze zelfs niet in een draagdoek steken, met bijhorende attitude van zijn kant... (baby zat bij mij te slapen in de doek. Kon bijna janken, kwam echt over alsof ik een slechte moeder ben) En dan verbaast dat je niet vaker mag oppassen, gho.
Ik krijg daarna dan te horen wat ik verkeerd heb gedaan en wat ik anders moet doen. Fijn terug komen altijd.

DeMolenhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 03:24

Aan mijn familie. Zaterdag babyborrel van mijn dochter gehad. Foodtruck laten komen met all in pannenkoeken en wafels. Man was op het einde van de dag bezig dat de wafels bijna allemaal weg waren maar er nog veel pannenkoeken over waren (minstens 4 grote pakken met +- 30 stuks). Zowel mijn vriend als ik dachten: Super! Die verdelen we onder diegene die ons hebben geholpen! Dit waren zijn ouders, zus en schoonbroer, grootvader en de vriend van mijn moeder.

Ziet mijn vriend opeens mijn ma haar vriend lopen met een pak pannenkoeken naar mijn moeder: Hier, die zijn voor ons, steek maar snel weg. Hij keek er wat raar van op maar goed dacht hij, hij heeft geholpen en ik ga het laten voor wat het is. Ik verdeel de rest dan wel.

Wij kijken na afloop in de frigo, ligt daar 1 aangebroken pak in. De moeite niet om te verdelen. ‘S avonds in bed was mijn vriend er nog over bezig dat hij het niet echt vond kunnen van mijn ma haar vriend, zeker niet nu bleek dat er veel minder pannenkoeken overbleven. Want zijn ouders, zus en schoonbroer en grootvader hadden nu maar 4 pannenkoeken gehad. Wij dachten nog: Raar? Er waren toch 4 pakken over?

Komt de volgende dag mijn schoonmoeder naar mij: Ja, ik vind het niet mooi wat jou zus heeft gedaan. Ik val uit de lucht, geen idee waar het over gaat. Blijkt dat mijn zus, die zelfs geen seconde heeft geholpen, er van door te zijn gegaan met al die andere pannenkoeken! Hoe zij er is aan geraakt, geen idee. Maar zoals mijn ma en haar vriend al deden gokken wij dat hun haar die pakken achter ons rug hebben gegeven.

Ik bedoel, hoe egoïstisch kun je zijn? -O- Dit is gewoon weer typisch mijn familie. Ik ik ik.

Ook erger ik mij aan mijn moeder die gewoon weer heeft geprofiteerd van mijn goedheid. Sinds donderdagavond hebben wij de sleutels van ons nieuw huis. Wij zijn druk aan het verhuizen. Komt ze mij vragen of ze aankomende week een paar dagen in het huis mag komen logeren als zijnde vakantie. Ze zit namelijk krap bij kas. Ok, 2/3 dagen de verhuis uitstellen is geen probleem. Ze ging het ook nog even aan mijn vriend vragen voor de zekerheid. Gaat zij naar mijn vriend: Ja, van N mag ik, maar ik vraag het ook nog even aan jou. Mogen wij een hele week hier op vakantie komen binnen 2 weken? Euh hallo? Hele week? Binnen 2 weken pas? Onze verhuis staat wel gepland. Dat is niet hetgeen waar ik akkoord mee ben gegaan! Heeft ze ook nog een hoop spul mee uit huis met waarde (zware, kopere stukken) en juwelen van mij. Kwamen wij pas achter nadat wij haar er mee zagen weg rijden. Kom jeetje, vraag dat op zijn minst toch even of je dat mag hebben? Neem het niet gewoon mee en zeg achteraf: Je krijgt er wat voor.

DeMolenhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 07:25

We hebben al een minimuum aan contact na 2 jaar geen contact te hebben. Elke keer denk ik: Nou ik weet weer waarom ik geen contact wou! En dan te bedenken dat het vroeger nog erger was.

DeMolenhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 11:12

Aan mijn dochter die tijdens het drinken op mijn tepel bijt. Ze heeft nog geen tandjes maar toch. Tepel is ondertussen al rood en pijnlijk.

DeMolenhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 14:16

Aan de brief van de bank en mede daardoor aan mijn gewicht. Ons schuldsaldoverzekering op de nieuwe hypotheek stijgt met €100 per jaar vanwege mijn gewicht. En bedankt hoor -O- Ik heb overgewicht ja. Heb er 6 weken geleden nog maar net een baby uitgepoept en ben sindsdien al 17 kilo kwijt (zwangerschapskilo + extra kilo’s ook al) Motiveert nu helemaal niet meer om door te gaan.

DeMolenhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 14:37

Extra risico om vroeger te overlijden want mijn bmi ligt te hoog. Gaat van €300 naar €400, dus vind het zelf een hele fikse stijging in vergelijking met het originele bedrag. Zoals ik al zei, ik heb inderdaad overgewicht. Maar ik pas nog altijd in een 46, ben bezig met af te vallen etc. Dus het is niet dat ik echt extreem zwaarlijvig ben. Of toch niet op een zodanige manier dat ik het gerechtvaardigd vind dat de verzekering met 33.33% stijgt.

DeMolenhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 15:16

Deni11 schreef:
Wow das bizar, hoe weten ze je gewicht uberhaupt :')

Moet je noteren :) Had ik dit geweten had ik gewoon gelogen en er 10 kilo af gedaan

DeMolenhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 16:21

Niet mee eens oomens. Dan moeten ze ook maar rekening houden met hardrijders, gameverslaafden die slaap missen daardoor, beroepen, mensen die anabolen misbruiken, allergieën etc.

DeMolenhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 09:03

Granoek schreef:
Aan mensen die om 5u 's nachts een kamer boeken en dan denken dat ze om 6u aan de deur kunnen rammen om in te checken. En dan niet kunnen begrijpen dat ze nog niet op hun kamer kunnen..

Ja hoor, kom binnen. Ik gooi even de mensen die nog op jullie kamer aan het slapen zijn er uit om plaats te maken voor jullie! 'Inchecken vanaf 12u' is blijkbaar moeilijk te verstaan.

Ik ben benieuwd hoe dit is afgelopen :)

DeMolenhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 14:27

Dat ik geen cadeau’s kan inpakken. Mislukt altijd :')