Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 08:28

Sabbientje schreef:
Een brug die iedere keer open staat als ik eroverheen moet..... En je maar moet duimen dat hij daarna weer gewoon sluit. (Botlekbrug)

Die staat meer open dan dat die wat doet. Probeer hem altijd te omzeilen :')



LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 13:45

LinsxDot schreef:
Sabbientje schreef:
Die staat meer open dan dat die wat doet. Probeer hem altijd te omzeilen :')

Helaas niet mogelijk. Als je bij Hoogvliet de snelweg op wilt naar de botlek moet je eroverheen anders kom je de snelweg niet op...

Klopt dan is die helaas niet te omzeilen balen. Vanaf spijkenisse naar rozenburg gelukkig wel dan kan ik nog door de havens crossen

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 17:45

Dat we naar zwembad gingen ik om een bedje vroeg aan iemand (nu 29 weken zwanger) en ik werd aangekeken als of ik gek was. Ik kon gewoon op een handdoek op het gras was nog jong hmmm oke bedankt!!!
En uiteindelijk hele wespenplaag om me heen bah

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 17:55

__Sannne schreef:
LinsxDot schreef:
Dat we naar zwembad gingen ik om een bedje vroeg aan iemand (nu 29 weken zwanger) en ik werd aangekeken als of ik gek was. Ik kon gewoon op een handdoek op het gras was nog jong hmmm oke bedankt!!!
En uiteindelijk hele wespenplaag om me heen bah


Sorry, maar bij een zwembad zou ik ook echt niet om die reden een bedje afstaan aan iemand. Ik wil in het ov best gaan staan voor zwangere vrouwen, maar bij het zwembad een bedje? Neuh.

Het gaat me ook niet om het antwoord nee maar om de reactie! Ik vraag het toch gewoon netjes nee is ook een antwoord dikke prima maar de manier waarop erger ik me aan

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 18:10

__Sannne schreef:
Oh, dan heb ik je bericht verkeerd gelezen, dat was mij niet helemaal duidelijk namelijk. Ik dacht dat je je ergerde aan het feit dat diegene zijn bedje niet afstond.

Nee hoor ben gewoon rond gaan vragen of iemand het bedje wel gebruikte of dat ik er op mocht. Uiteindelijk kwam ik bij een man die zei ja tuurlijk ik ga toch binnen een half uur weg. Normaal hou ik er niet van om rond te vragen maar dacht nee heb je ja kun je krijgen. Alleen na eerste antwoord dacht ik hmmm laat maar. Snap best dat mensen nee zeiden hoor ook helemaal geen probleem.

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 20:59

Giolli schreef:
Dat mijn vriend áltijd gewoon de eerste beste tandenborstel pakt die hij smorgens tegenkomt en dat dat dus 80% van de tijd de mijne is. :x

Als dat hier gebeurt meteen ruzie!!! Vind zo goor haha

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 22:18

Iedereen heeft last van etensresten tandplak enz. No thanks echt heel vies vind ik dat.

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 12:49

Dat me werk al me overuren eraf haalt incl vakantie terwijl ik ziek thuis zit en als ik bel is enige wat ze zeggen het klopt gewoon. Ben nu al dik 90 uur kwijt grrrr

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 15:19

Dorus schreef:
Marcella schreef:

Volgens mij mag dit niet zomaar, maar kan het verkeerd hebben. Zou het toch even uitzoeken.

Ligt eraan. Opgespaarde overuren of overuren die je vrijwel standaard draait?

Mijn man is vrachtwagenchauffeur. Volgens contract heeft hij 40 uur, maar in de praktijk maakt hij er wekelijks 45 tot 50. Als hij ziek thuis zit krijgt hij echter maar voor 40 uur uitbetaald. Die 5 tot 10 standaard overuren krijgt hij dan niet betaald.

Neemt niet weg dat ik er toch eens achteraan zou gaan en de cao er eens op zou uitpluizen.[/quote]
Het zijn mijn opgebouwde atv uren mijn vakantie uren en over uren. Dus waar ik recht op heb. Moet idd is alles uit gaan zoeken het klopt gewoon niet. Had vakantie ingediend maar ookdie word naar mijn weten niet eraf te gaan als je ziek word aangezien ik geen vakantie meer neem of op vakantie ga. Ik weet alleen niet waar ik het zoeken moet maar goed daar kom ik wel uit denk

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 11:24

Amira_ schreef:
Relaxed schreef:
Een gaatje vullen kost toch geen 300 euro? :?

Blijkbaar wel (inclusief foto's)

Omg heb je gelijk een goude grill in laten zetten?

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 14:19

Willl65 schreef:
Ik erger mij rot aan de wasmachine van de buren. Vanaf vanmorgen 7 uur draait deze achter elkaar. Het brommende geluid , alsof een helikopter wil landen , het enorme trillende gevoel wat door je heen gaat ... ik loet mij tegenhouden niet aan te bellen met het verzoek die @&€ machine waterpas te zetten ! Wtf man...en niet even neee dagen achter elkaar hoeveel was kun je hebben man!

Hebben wij dezelfde buren?

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 06:46

Tigress schreef:
Mensen die direct ''castratie!'' roepen, als ik om info vraag over puspiemels bij honden :')
Een castratie is geen magische oplossing. Een castratie is niet even een makkelijke ingreep voor het lichaam. Een castratie is niet de oplossing voor alles :roll:

Bij onze hond heeft het wel geholpen :o
Die had het ook heeeel erg nu niks meer. Maar denk dat per hond verschild. Je zou wel chemische castratie kunnen proberen om te kijken of het werkt. Alleen ze zeggen ook dat het ruiken stuk minder word nou dat is alleen maar erger geworden.

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 11:00

LinsxDot schreef:
Tigress schreef:
Mensen die direct ''castratie!'' roepen, als ik om info vraag over puspiemels bij honden :')
Een castratie is geen magische oplossing. Een castratie is niet even een makkelijke ingreep voor het lichaam. Een castratie is niet de oplossing voor alles :roll:

Bij onze hond heeft het wel geholpen :o
Die had het ook heeeel erg nu niks meer. Maar denk dat per hond verschild. Je zou wel chemische castratie kunnen proberen om te kijken of het werkt. Alleen ze zeggen ook dat het ruiken stuk minder word nou dat is alleen maar erger geworden.

Aangezien hij misschien dekreu wordt, ligt castratie niet binnen de opties :) Daarbij is het gelukkig ook niet zo erg dat hij er last van heeft. We hebben geen groene klodders op muren zitten etc. Dus zolang het enkel ''lastig'' is voor mij omdat ik in de weer moet met HG, staat castratie niet op de planning :))[/quote]
Lucky you wij hadden wel alles op muren enz bahbah! Ben blij dat we er vanaf zijn. Maar voor dekken word castratie lastig idd haha.

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 18:51

Dat ik over de 40 weken zwanger ben en hij er nog niet is komoppppppp!!!!

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 22:57

DeMolenhoek schreef:
LinsxDot schreef:
Dat ik over de 40 weken zwanger ben en hij er nog niet is komoppppppp!!!!


Hier 40+9 gegaan. Moest binnen gaan voor in te leiden toen het alsnog spontaan begon :) Succes trouwens :D

Heb wel hele erge “kramp” dus wie weet haha
Britta31 schreef:
Ik had ook een olifantendracht.2 weken overtijd en ingeleid.Sterkte.

Dit geeft de mens hoop bedankt hahaha :')

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 06:37

DeMolenhoek schreef:
Dat baby de voorbije dagen sliep als een roosje, behalve deze nacht. Als de wekker om 4.50 gaat omdat ik moet werken :Z

Hi5 alleen niet werken maar wel een k*t nacht

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 10:12

Iemand die op weggeef hoek baby kleertjes vraagt. Ze hebben geen geld denk ach wat sneu mijn kind past ook nog in die maat maar heeft zoveel ik kan wel wat afstaan. Stuur je foto nee sorry is onze kleur niet. Serieus? Nog eisen als je niks hebt?? Brrr

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 13:03

Lestrange01 schreef:
Echt wat een reacties weer :+.

En meneer heeft een terrarium van 1.20, een 25 cm diepe bodembedekking, een 30 groot loopwiel en een prachtig ingerichte kooi. Dus als meneer dat niet groot genoeg vindt en niet genoeg uitdaging dan kan hij de pot op :=. Hij knaagt puur omdat hij weet dat hij er dan uit mag (heel slim verzonnen, dat wel..). Het is dus niet dat ik daardoor niet in slaap kan vallen, maar dat ik tijdens mijn slaap wakker word door het geluid. Meerdere malen per nacht. Je kan toch ook niet zeggen "ach de buurman is aan het boren midden in de nacht. Als ik me er niet aan erger word ik daar niet wakker van".

En daarbij zijn de haren van de stoffer een stuk zachter dan mijn handen dus ik heb het bewust gekozen zodat ik hem weg kon duwen zonder hem pijn te doen :D. En ik ben bang dat hij misschien glas afknaagd en op eet dus nee "negeren en door laten gaan" is GEEN optie, alleen al voor zijn eigen veiligheid

1 tip begin aub niet aan kinderen. Als je dit al bij een hamster doet. Dan wil ik niet weten wat je doet als kind krijgt die jankt waar je wakker van word.

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 13:09

Dorus schreef:
DeMolenhoek schreef:
Wauw, beetje aangebrande reactie. Het is maar een vraag die ik stel, geen verplichting die ik jou opleg.

Of jij neemt hem zo op. Ik dacht dat hij juist heel neutraal en duidelijk was.

Nou ik lees ook elke dag hoe poedersuiker je werk is dus vind de reactie van demolenhoek niet zo gek. En vind je reactie ook erg aangebrand. Het is een optie? Aangezien je collega’s nooit iets goeds doen het nooit goed gaat dan dit dan zus dan zo mogen mensen zich wel afvragen of je gelukkig bent op je werk? Sorry dat mensen interesse tonen in mensen hun geluk.

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 11:35

Dat mijn lieve baby zijn ritme omgegooid heeft van dag naar nacht. En ja ik niet dus tikkeltje zombie

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 17:41

Dat ik na bevalling ziekenhuis in en uit loop en dokter hier en daar weer moet werken straks met pijn en dat ik me opgesloten voel in dat gat hier. En totaal geen vrienden of familie heb hier enz bah naar

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 22:42

Dat ik me zo ongelukkig voel

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 07:36

DeMolenhoek schreef:
Aan de nieuwe collega. Komt te laat toe. Heeft als excuus dat haar auto niet zo snel rijd. Dan vertrek je vroeger muts!!! |o

Auto niet zo snel rijdt? Heeft ze een 45 km kar dan? Anders is gewoon rechts gas hoor haha

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 12:51

DeMolenhoek schreef:
Dat ik zonet dik ben genoemd door een klant. Jongens toch...

Sinds ik ben bevallen en nog 5 kilo meer ben dan ik was ook al 2 keer gehoord door klanten. Serieus waar is iedereen zijn fatsoen.

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 13:19

Myrthe3 schreef:
Aan mezelf en mijn merrie. Ik durf er niet meer op maar verkopen wil ik eigenlijk ook niet. Word daar best verdrietig van...

Goede begeleiding zoeken?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AmenteC, brennie85, Jara, LiDi, pluisje88, Polarize, Schuur_, Tink89, ViveChopin07 en 140 bezoekers