Weer zo'n topic over verliefd zijn...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Weer zo'n topic over verliefd zijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 20:18

Tja, originele titel :+

Hoewel ik eerder een relatie gehad heb en als ik iemand leuk vond vrij makkelijk het gesprek aanga, vind ik dit heel lastig.

Situatie; ik werk zo'n 6 tot 10 uur per week op een melkveebedrijf. Dat is een onderdeel van twee bedrijven. Op het ene bedrijf zit een bedrijfsleider, ik noem m even F.
En ja, ik vind hem leuk...

Ik spreek hem niet alle keren dat ik er ben. Ik weet ook niet of hij mij leuk vind... Laatst appte hij mij midden in de nacht, hij was op een feestje in mijn dorp maar heb m helaas niet gezien, ik lag toen al te slapen, sukkel dat ik ben.
Ik heb daar verder niet echt uitgebreid op gereageerd, was toen sochtends en vond hem toen nog niet zo geweldig. Maar merk nu dat ik m iedere keer leuker vind.

En nu?
Vind dit zo akward.
Wil er hoe dan ook graag blijven werken.
Toevoegen op Facebook? En dan?
Heb wel zo'n loser profiel met alleen m'n paarden en geen hippe feestjes...

Wat is handig? Hoe kom ik er achter of hij mij leuk vind zonder de werksfeer te verpesten?

Danielleeee_
Berichten: 3173
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 20:28

Toevoegen op Facebook kan je altijd proberen :) Maar ga je vooral niet anders voordoen. Heb je een Facebook profiel vol paarden? Super tof! Dat is wie jij bent en dat is de persoon op wie hij (of iemand anders) eventueel zou vallen.

Je hebt zijn nummer toch? Kun je hem niet eens appen voor de gezelligheid? Misschien reageert hij heel zakelijk, of misschien reageert hij juist wel heel leuk :)

lalala_20

Berichten: 129
Geregistreerd: 06-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 20:30

Ten eerste, je bent zeker geen sukkel als je midden in de nacht slaapt en als je een paardenprofiel hebt op Facebook :D
Hij heeft je al eens geappt, dus hij weet dat je bestaat en hij vindt je leuk genoeg om je een appje te sturen. Kun je, als je hem ziet op je werk, niet eens vragen of hij binnenkort nog naar een ander feestje gaat? En daar dan zelf ook heen gaan. Dan kun je op dat feest misschien wat langer met hem praten en wie weet komt daar wat uit. :)

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 20:35

De allersimpelste oplossing: hè, heb je zin om een keer (na het werk?) wat met me te drinken?
Een simpele vraag die je ook aan collega's of vrienden stelt. Hoeft dus helemaal niets speciaals te betekenen.

Zegt ie ja => hoera. Gezellig. Tijdens het drankje vind je vanzelf uit of ie je leuk vind.

Zegt ie nee => antwoord jij: 'jammer'.
Klaar. Je hebt je antwoord. Niks awkwards aan hoor. Tenzij je vervolgens natuurlijk verliefd achter hem aan gaat lopen drammen. Maar ik schat dat je dat vast niet doet. ;)

Anoniem

Re: Weer zo'n topic over verliefd zijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 22:12

Bedankt allemaal!
Vandaag niet echt kunnen praten op werk omdat er iemand anders bij was.
Gisteravond wel eventjes 'privé' geappt maar bloedde uiteindelijk dood.
Morgen weer heen!
En dan ga ik 10 dagen met vakantie...

zorro

Berichten: 8763
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Weer zo'n topic over verliefd zijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 22:27

Dat is handig, dan zeg je morgen tegen hem: sorry, ik weet dat het moeilijk is, maar je moet het even 10 dagen zonder me doen. Maar, je als je eenzaam bent app je maar!

Kat in 't bakkie.

ODonoghue

Berichten: 1516
Geregistreerd: 17-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 22:32

zorro schreef:
Dat is handig, dan zeg je morgen tegen hem: sorry, ik weet dat het moeilijk is, maar je moet het even 10 dagen zonder me doen. Maar, je als je eenzaam bent app je maar!

Kat in 't bakkie.


Dit is een leuke!

Anoniem

Re: Weer zo'n topic over verliefd zijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 22:40

Jaa, das een goeie!
Dankje, die is echt leuk! :D =:)

daantjuhhh

Berichten: 26869
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Weer zo'n topic over verliefd zijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 18:35

En? :D

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 18:50

Myrthe3 schreef:
Ik weet ook niet of hij mij leuk vind... Laatst appte hij mij midden in de nacht, hij was op een feestje in mijn dorp


Hij is op een feestje, maar denkt aan jou ookal kennen jullie elkaar niet goed? Dan is er 99% kans dat die je leuk vind.

capopjekop

Berichten: 30655
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Weer zo'n topic over verliefd zijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 18:56

Mss wil hij het er niet te dik op leggen? Relaties op de werkvloer zitten bedrijven vaak niet op te wachten

troi
Berichten: 17005
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 19:03

capopjekop schreef:
Mss wil hij het er niet te dik op leggen? Relaties op de werkvloer zitten bedrijven vaak niet op te wachten


Das wel een dingetje ja, ook omdat hij je leidinggevende is natuurlijk.

Anoniem

Re: Weer zo'n topic over verliefd zijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 20:57

Ja idd, speelt denk ik ook mee...

Teleurstelling...
Hij was er niet... :(

Danielleeee_
Berichten: 3173
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 21:40

Jammer! Maar veel plezier op vakantie alvast :D

Je kan hem nog steeds dat ene zeggen wat zorro zei, maar dan via een appje? :)

zorro

Berichten: 8763
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Weer zo'n topic over verliefd zijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 21:52

Ja inderdaad, app het hem! Als hij niks wil is hij het wel weer vergeten als je terug bent. Gewoon proberen meid!

Anoniem

Re: Weer zo'n topic over verliefd zijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 22:26

Aah weetniet of ik dat durf :o
Is dat niet heel raar? Zo via app?
Straks wil ie niks en vind ie me raar _O-

zorro

Berichten: 8763
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Weer zo'n topic over verliefd zijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 22:30

Hij heeft je niet voor niks midden in de nacht geappt toen met dat feest. Want, wees eerlijk, dat zou pas raar zijn. Als je geen interesse in iemand hebt, en dan diegene midden in de nacht appen.

Danielleeee_
Berichten: 3173
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 23:14

zorro schreef:
Hij heeft je niet voor niks midden in de nacht geappt toen met dat feest. Want, wees eerlijk, dat zou pas raar zijn. Als je geen interesse in iemand hebt, en dan diegene midden in de nacht appen.

Mee eens! Iemand midden in de nacht appen, vind ik 'raarder' dan wanneer jij hem nu (ook nog eens met aanleiding) iets grappigs appt :D

eline_di

Berichten: 3899
Geregistreerd: 12-02-06
Woonplaats: Rietmolen (Gelderland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 23:35

zorro schreef:
Dat is handig, dan zeg je morgen tegen hem: sorry, ik weet dat het moeilijk is, maar je moet het even 10 dagen zonder me doen. Maar, je als je eenzaam bent app je maar!

Kat in 't bakkie.

Top! Gewoon dit appje sturen.

tassie

Berichten: 2856
Geregistreerd: 13-10-05
Woonplaats: Zutphen

Re: Weer zo'n topic over verliefd zijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 06:37

Altijd dubbel haha. Hij appt je midden in de nacht maar hij werkt wel op hetzelfde bedrijf als jij.

Ik zou zelf ook niet zo goed weten wat ik dan zou doen.

Anoniem

Re: Weer zo'n topic over verliefd zijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 08:42

Ik heb m nog niet geappt, wel toegevoegd op FB inmiddels :D

Misschien snapt ie de hint haha <<)

Lolacabana

Berichten: 3357
Geregistreerd: 05-08-09
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 10:57

Myrthe3 schreef:
Ik heb m nog niet geappt, wel toegevoegd op FB inmiddels :D

Misschien snapt ie de hint haha <<)


Mannen snappen hints nooit, ook niet als het bijna letterlijk voor ze spelt :P

Stuur gewoon het appje :D :j

zorro

Berichten: 8763
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Weer zo'n topic over verliefd zijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 12:59

Eens, dat snapt hij niet. Appen. Wat is het ergste dat er kan gebeuren? Je vraagt hem niet ten huwelijk hé, het is maar een appje, die ook leuk en vriendschappelijk opgevat kan worden. Soms moet je wat wagen in het leven ;)

Noblesse_

Berichten: 1839
Geregistreerd: 24-01-12
Woonplaats: Belgie

Re: Weer zo'n topic over verliefd zijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 13:08

Dit kon ik wel geschreven hebben :+ .
Werkte tot eind vorig jaar fulltime op een groot varkensbedrijf. Leuke bedrijfsleider, stukje ouder dan ik maar goed.
Daar was een redelijk probleem met ratten in bepaalde (oudere) stallen. Ik heb een heilige schrik van ratten. Na verloop van tijd kreeg ik 's avonds wel eens een appje met de vraag of ik klaar was om de confrontatie met de ratten terug aan te gaan de dag erna :+ . Al grappend werd er dus wel eens wat geappt. Ik vertrok toen ook voor een dag of tien op vakantie. Toen bleek toch wel dat we elkaar stiekem wat gemist hadden, toen dagelijks na het werk altijd appen, wat niet altijd meer al grappend ging, maar ook over serieuze zaken.
Op werk zelf praatten we eigenlijk enkel over werk... in verband met alle collega's die niets mochten merken natuurlijk.

Uiteindelijk toch erover gehad, 'wat als we een koppel zouden vormen'. Conclusie was dat we het gewoon moesten proberen. Half jaar samen geweest, alle collega's waren blij voor ons (met uitzondering van één rotte appel). Op het werk was hij gewoon mijn baas en had ik te luisteren, daarbuiten was het mijn vriend. Nooit problemen mee gehad :).
Reden dat we uit elkaar gingen had ook niks met werk te maken of de relatie baas/medewerker.

Danielleeee_
Berichten: 3173
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Re: Weer zo'n topic over verliefd zijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 19:38

En TS? Nog geappt? :D