Overstappen van bank

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 16:21

Knab :) 5 euro per maand incl visa of American Express card. Beiden kan ook geloof ik, is iets duurder. :D

En onbeperkt spaar en betaalrekeningen binnen je pakket openen. Dus kn je inkomsten apart op een rekening binnen laten komen.

En! Een hele fijne app, site en zeer goed bereikbare klantenservice als je die ooit nodig hebt :j


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 21:28

Courses schreef:
Hanafubuki schreef:
Knab :) 5 euro per maand incl visa of American Express card. Beiden kan ook geloof ik, is iets duurder. :D

En onbeperkt spaar en betaalrekeningen binnen je pakket openen. Dus kn je inkomsten apart op een rekening binnen laten komen.

En! Een hele fijne app, site en zeer goed bereikbare klantenservice als je die ooit nodig hebt :j


Klinkt goed! Ik las van iemand wat 'problemen' met het blokkeren van passen en veel storingen. Is dit iets waar jij je in kan vinden of totaal niet?


Helemaal niet eigenlijk. Het werkt prima, en toen ik een keer een probleempje had was het binnen 5 minuten beantwoord en opgelost. :) zit een hele goede chatfunctie in de app voor klanten.

In tegenstelling tot ASN en Rabobank. Die laatste wist me te blokkeren in Japan en kon niks meer oplossen. Zit je dan zonder geld. En die eerste is totaal niet behulpzaam, ze kunnen niks voor je als je ze belt. Alles moet via internetbankieren. Wat handig is als je je wachtwoord niet weet, want die sturen ze per post dus ben je weer x dagen verder. Had pas na 2 weken een nieuwe pinpas toen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie