Wat ons vandaag toch is overkomen...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 11:44

Ik had vandaag een gesprek met mijn leidinggevende. Allebei onze twijfels of dit wel mijn plek is.
Belt een half uurtje later het uitzendbureau dat er op een andere vestiging naar mij is gevraagd en hoe ik hier tegenover stond.
Dit is werk dat beter bij mij past...


Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 17:12

Merexa schreef:
Goed, niet vandaag maar eergisteren. Soms sta ik toch echt verbaasd van mensen op de weg. Ik reed gewoon rechts op een tweebaansweg achter een ander voor langere tijd met 120 km/u waar je 130 km/u mag. Niks raars. Opeens ging iemand echt héél dicht achter mij rijden die mij in wilde halen maar dit niet kon omdat er meer auto's aan kwamen. Vervolgens komt hij voorbij en zie ik hem vanuit mijn ooghoek boze gebaren maken. Echt, wat is sommige mensen hun probleem? >;)


Haha heerlijk!

Zo reed ik een poos terug op de snelweg, vrij baan lekker 130. En ga naar links ivm vrachtwagen. Daar achter zie ik al enige tijd een auto rijden. Die bleef er ook echt achter. Maar die kloot gooit m zo voor mij naar links om die vrachtwagen met 95 in te halen. En daarna onnodig lang links te blijven rijden om mij te pesten.
Dus ik haalde uiteindelijk in en ik ben zo van: ff kijken of je er net zo achterlijk uit ziet als je rijdt... kreeg ik ook allemaal wilde gebaren. Ja hallo wie is hier nu de eikel. :+


Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 10:48

Ooh ik ben zeer nieuwsgierig naar de afloop! :D
Of er niet toch iets spannends is gebeurd... Hang op, klik weg, bel uw bank :')

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 17:32

Britta31 schreef:
Tip voor moeders met een weglopende peuter.Aan een tuigje.Kind heeft het idee dat het los loopt en moeder heeft controle.mijn jongste heeft denk ik een jaar aan een tuigje gelopen.


Ik weet niet hoe oud jouw kinderen zijn, maar volgens je profiel ben jij 50.
Terug rekenend zouden jouw kinderen van mijn leeftijd kunnen zijn. En vind ik dat het in die tijd prima paste. En ik begrijp de tip ook volkomen. Maar ik ben bang dat het in deze tijd nog meer negatieve reacties oplevert dan een krijsend kind :P

Ik heb vroeger wel met een tuigje vast op bed gelegen :j

Niet dat ik echt iets uitspookte, ik was het zo'n makkelijk kind. Ik krijste ook nooit in winkels ofzo, mijn zusje ook niet. Misschien de reden dat ik er zo vreselijk slecht tegen kan.

Maar ik zou nooit zo'n moeder vertellen wat ze zou moeten doen. Ik ga gewoon naar een andere winkel.

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 15:28

Brrrr... daarom durf ik dus niet in kleine autos te rijden.

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 20:42

[***] schreef:
Ik durf helemaal geen auto meer te rijden nu geloof ik := Vooral geen cabrio's.


:(:)

Wel weer doen hoor! En anders even een rijschool bellen :j
Mijn oude rijschool biedt 'bijscholing' aan, puur om vertrouwen op te bouwen na een vervelende ervaring.

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 13:29

Op een autoweg zou ik zeggen; oké.

Maar op een snelweg vind ik inhalen met krap 10km harder dan een vrachtwagen gewoon een no-go. Zolang je ergens 130 mag, ga je niet op de linkerbaan 30km langzamer rijden. Dat doe je maar lekker op de rechterbaan.

Zelf enige tijd geleden ook iets dergelijks meegemaakt. Ik ging alvast naar links, aangezien ik 130 reed en de auto voor mij (en achter de vrachtwagen) dat in het geheel NIET deed. Betreffende auto besloot op het laatste moment toch ook maar in te gaan halen. Compleet idioot... En dan ook nog extra lang met 95 links blijven rijden... Als je me woest wilt hebben moet je dat soort dingen doen. Dus ik kijk heel droog of de bestuurder zo achterlijk er uit ziet als hij rijdt, krijg ik allemaal woeste gebaren. Nou sorry, wie is hier nu gevaarlijk aan het doen?

Wel een iets andere situatie natuurlijk. Maar de linkerbaan is er om in te halen. Niet om langer dan nodig op te rijden. Als je 130 mag, maar niet wil en toch even voorbij die vrachtwagen wilt. Dan ga je even wat harder rijden dan je zou willen en dan terug naar rechts om je eigen snelheid te rijden.

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 13:47

Rocamor schreef:
Wellicht betreft het een snelweg waar je 100 kmh mag. Dan is 103-104 nog niet verkeerd.


Dat heet toch een autoweg? ;)
Dan vind ik het ook heeel erg normaal hoor :j

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 13:52

Merexa schreef:
Ach, zo had ik enkele maanden terug ook zo weer wat. Ik reed al aardig pittig op de terugweg naar huis vanaf stal waar je 80 mocht op een eenbaansweg. Had ook iemand achter me die wel aardig dicht op mij reed maar kon mij niet inhalen omdat er verkeer tegemoet kwam, maar ik reed al harder dan ik mocht en liet me ook niet meer opjutten. Maar goed, uiteindelijk komt die weg op een tweebaansweg uit waar auto's van een andere weg af in voegden en je 70 mocht, dus was geforceerd op de linkerbaan te blijven want er was geen plek. Die gozer achter mij bleef plakken terwijl ik nog dezelfde snelheid had op de baan waar je 80 mocht dus reed al te hard. Op gegeven moment kon ik eindelijk naar rechts, spiekte ik even opzij toen dat haantje mij in kwam halen en het was echt een ventje die net zijn rijbewijs had volgens mij. Vervolgens ging hij voor mij rijden en besloot even een remtest te doen. Nou, bozer kan je mij niet krijgen.. Heb sindsdien ook een dashcam want ik zou de schuld krijgen als ik zelf niet op de rem ging aangezien ik dus achterop hém zou zijn geknald, en daarmee bracht hij mensen achter mij ook nog in gevaar. Zelf heb ik wel eens de neiging bumperklevers een remtest te geven :Y) maar dat is uiteraard levensgevaarlijk, hoe vervelend de situatie ook is.


Zulke mensen... :n

Sowieso remlichten geven ellende als ze ten onrechte gebruikt worden.
Je ziet heel vaak mensen die vol goede moed een vrachtwagen gaan inhalen en dan ineens bang worden en op de rem trappen. Soms maar een heel klein beetje, maar een remlicht is genoeg om anderen (zeker met die snelheden) ook meteen op de rem te doen trappen... Waardoor de achterste in de rij soms gewoon terug moet naar 50km/h. Irritant én gevaarlijk.
Terwijl de voorste misschien terug is gekomen van 120 naar 105 ofzo.

En je kan ook gerust met een flinke zijwind een vrachtwagen inhalen met de maximum snelheid. Kwestie van handen aan het stuur. Is het niet vertrouwd vanwege het weer, moet je er gewoon al niet eens aan beginnen. :n

Merexa, tegenovergestelde is ook knap irritant. Mensen die geen strepen kunnen lezen en dus krap 60 rijden waar je 80 mag en niet kan inhalen wegens tegemoet komend verkeerd. _-:(

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 13:53

xxwienekexx schreef:
Oh dat heet hier in de buurt ook gewoon een snelweg :P


Echt waar??

Ik ken wel snelwegen hier in de buurt waar stukken van 100 in zitten, ivm invoegend verkeerd.
Maar verder heet het altijd een autoweg, omdat er geen vluchtstrook is.

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 13:57

Dat verklaart een hoop Wieneke! :P

Dan snap ik het haha :D

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 19:54

Percy wat betreft het mennen kan er best wat gebeurd zijn. Durfde mijn telefoon ook nooit mee te nemen in een marathon :P

Maar wel ooit spontaan gebarsten scherm gehad. Het was toen erg koud en ik had mijn telefoon los in mijn jaszak, terwijl ik de hond ging uitlaten. Toen ik weer thuis kwam was het hele scherm gebarsten, in duizenden stukjes... :oo Duidelijk geen barst van ergens tegenaan botsen.
Bij reparatie bleek dit ook wel, er was verder niets kapot aan de telefoon gaven ze toe.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Baredawn, Dana02, DenieesB, Elastiek, fierefluiter, GoogleAdsense, Janneke2, Laurahh, LisanneMans, LouLi, manonutjuh, Polarize, SannevZ, SJP, Thats_Me, Tientjeblij, Tigress en 68 bezoekers