Jouw bruidsjurk

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 14:30

Aranel schreef:
Voor de dames die al een tijdje getrouwd zijn, wat hebben jullie gedaan met je jurk?
Ik zit een beetje in twijfel of ik hem nu zal verkopen of toch houden. Ik ga hem toch nooit meer aan doen en nu hangt 'ie maar op zolder bij mijn ouders maarja, it's so pretty <3 En dan denk ik weer neh ik verkoop hem niet :')


Lees af en toe mee, en toevallig is dit waar ik nu ook tegenaan loop. Heb op mp zo'n paspop gezien en lijkt mij erg leuk om daarop te doen, maar dan is de volgende vraag weer, gaat dat passen en waar zet je het neer? Had ook een behoorlijke wijde jurk, dus even in een hoekje kan dan ook niet. Maar nu hangt ie in een hoes op zolder, en dat vind ik ook weer zonde....


Afbeelding


haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 13:43

Cayenne schreef:
Op een paspop is leuk, maar het wordt dan ook een stofnest en het staat idd flink in de weg.


Ja daar ben ik ook bang voor, niet echt handig. inlijsten lijkt me ook totaal niet praktisch, maar ja, wat dan.....

Dondeyne wat ontzettend jammer! Hopelijk slaag je toch voor jouw droomjurk en is die nog mooier dab je op het plaatje hebt gezien.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, callass, GoogleAdsense, MirjamRobin, Nicje87, Queijo, teunis001 en 50 bezoekers