Nog meer naaiende bokkers?

Moderators: khirshanta, Leo, Shanna, Hanmar, Polly, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Resistance

Nog meer naaiende bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-18 11:12

En dan bedoel ik naaien met een naaimachine, even om misverstanden te voorkomen. :Y)

Ik ben eigenlijk afgelopen jaar enorm geïnteresseerd geraakt in Fashion, en dan vooral ook echt het maken ervan! :) Voor mijn verjaardag die over een paar weekjes is, krijg ik dan ook een naai- en patroonteken cursus van mijn ouders (als iemand een aanrader heeft voor in Rotterdam - graag!), en dan kan ik eindelijk echt gaan beginnen! :) Ik heb op mijn school al wat aangekloot met verschillende apparaten (zit op een kunstacademie waar ook Fashion is, dus alle apparatuur is daar aanwezig en daar mag ik ook gebruik van maken), maar nu kan ik eindelijk echt beginnen! :)

Zijn er nog meer bokkers geïnteresseerd in Fashion, en dan met name kleding maken enzo? :)

www.sodrahalla.nl Apartementen in een Zweeds landhuis!

Ik word soms wat fel in discussies. Bij voorbaat sorry, uiteindelijk is het nooit mijn bedoeling om iemand boos te maken.

Resistance

Re: Nog meer naaiende bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-18 11:51

Die had ik helemaal gemist, ondanks dat ik zocht! Ik ga me melden! :D

www.sodrahalla.nl Apartementen in een Zweeds landhuis!

Ik word soms wat fel in discussies. Bij voorbaat sorry, uiteindelijk is het nooit mijn bedoeling om iemand boos te maken.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie