Jouw bruidsjurk

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Prairy
Berichten: 8982
Geregistreerd: 28-12-03

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 17:55

Dank voor alle complimenten. Het was wel echt een klus, maar het geld en de tijd echt wel waard. Hij is in ieder geval uniek!


Prairy
Berichten: 8982
Geregistreerd: 28-12-03

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 11:06

Tealength, erg mooi! Wel lastiger met zoeken idd, maar wel weer eens iets anders.

Prairy
Berichten: 8982
Geregistreerd: 28-12-03

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 07:28


Prairy
Berichten: 8982
Geregistreerd: 28-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 06:37

De bruidsoutlet in Arnhem (hoort bij de sluier) heeft soms ook afwijkende kleuren. Heb ik de mijne ook vandaan, al heb ik de kleur en rug laten aanpassen door een hele goede naaister die zij had aangeraden.
Alles wat aqua blauw is, was eerst zwart.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Murthul op 12-10-17 16:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Aangepast ivm adverteren op het forum

Prairy
Berichten: 8982
Geregistreerd: 28-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 15:13

kunamosity schreef:
Wat een prachtige jurk Prairie!!!
Dat is echt mijn lievelingskleur ook! <3

Dank je :)
Laatst bijgewerkt door Murthul op 12-10-17 16:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Aangepast ivm adverteren op het forum

Prairy
Berichten: 8982
Geregistreerd: 28-12-03

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 21:25

Dus dat :+

Prairy
Berichten: 8982
Geregistreerd: 28-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 21:32

fohadie schreef:
Prairy schreef:
Dus dat :+



:+ en bij het andere topic net alsof het er nooit geweest is. Succes met de verkoop!


Heb hem verder niet geadverteerd hoor, hij hoeft niet weg. Vind het gewoon leuk als iemand hem nog eens zou dragen. Maar gaat ie niet weg, dan hang ik hem waarschijnlijk (in een groter huis haha) een keer aan de muur ofzo :D Ben er nog steeds verliefd op!

Prairy
Berichten: 8982
Geregistreerd: 28-12-03

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 17:27

Dank :)

Jolien wat leuk dat je je jurk gevonden hebt :)

Prairy
Berichten: 8982
Geregistreerd: 28-12-03

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 15:18

Best mooie dingen ertussen!

Prairy
Berichten: 8982
Geregistreerd: 28-12-03

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 10:23

Vast heel mooi ;)

Prairy
Berichten: 8982
Geregistreerd: 28-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 23:22

xNicolx schreef:
Hallo!! Ik lees al een tijdje een beetje mee! En omdat nu de locatie & datum vast liggen kan ik eindelijk trouwjurken gaan passen. Vind die ‘outletstores’ wel wat, alleen lees ik horror verhalen over jurken die dan scheuren enzo

Anyway, heeft iemand nog tips voor een leuke zaak in Arnhem?

Op Google krijg ik vanalles naar boven, maar ben benieuwd of iemand hier ervaringen heeft.

En hoe doen jullie het met je gewicht? Ik wil graag nog 10 kilo afvallen, kan ik dan wel vast gaan passen? En het kan best zijn dat ik 2 maanden voor die tijd ook nog wat afval. Hoever van te voren moet je hem op maat laten maken?


De Sluier, heb ik mijn outlet jurk ook vandaan. Goed geholpen. En als je nog een echt goede naaister zoekt, kan ik je een telefoonnummer geven. Zij heeft mijn jurk compleet verbouwd voor me, en ik heb niet de hoofdprijs betaald.


Prairy
Berichten: 8982
Geregistreerd: 28-12-03

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 09:25

Ik wilde hem ook verkopen maar nog steeds niet gedaan.

Nu heb ik hem in april gedragen naar een fantasy festival en in september (als ik er dan nog in pas, 3mnd verbouwen en op magnetron voer leven is niet bevorderlijk voor de lijn...) trek ik hem lekker nog een keer aan. Blijft een mooie aparte jurk, geen standaard witte bruidsjurk dus als ijskoningin kan ik me daarin prima vertonen ;)

Prairy
Berichten: 8982
Geregistreerd: 28-12-03

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 21:32

Koonings in Deurne heeft er een paar van angora, ik heb ze ook gepast. Vond ze uiteindelijk te donker. Heb ook een volledig zwarte gepast, heel gaaf, maar vond het geen bruidsjurk.

Ann John in Eindhoven en aantal jurken van Sohpia Tolli hangen en kan die (tegen betaling) ook bestellen. Uiteindelijk is mijn jurk ook een omgebouwde Sophia Tolli. Die zitten gewoon ontzettend fijn. Angora was heel mooi maar prikte nogal.

Prairy
Berichten: 8982
Geregistreerd: 28-12-03

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 09:36

Ik heb een zwarte jurk aangehad, en mijn uiteindelijke jurk was oorspronkelijk ook zwart met wit (is aqua met wit geworden). Het stond echt heel erg mooi, maar het was voor mij geen trouwjurk. Ook viel mijn (toch wel heel goed figuur hebbende voor een jurk) een beetje weg door het zwart, waar het in wit juist geaccentueerd werd.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: batje, Chita, DenieesB, Exorcizamus, GoogleAdsense, hagelslag, janneke584, Marleen_L, Miekie74, Miesemuisje, Mrskiwi, Plus_en_Min, Priscilla27, Roosch, Rose94, xAlice, Zebrastreep, Zick_Zack en 69 bezoekers