Dingen die je je afvraagt deel 2!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 16:26

Shanna schreef:
Kunnen vliegen zien in het donker?


Google levert me het antwoord helaas niet, iemand die dit weet?



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 16:12

Het beantwoord wel de inkomende telefoontjes ;)

Anoniem

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 15:39

In een winkel? Zekers wel!

Anoniem

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 08:54

Ik weet dat lijnzaad bij de fouragehandel ook motjes/ larven kan bevatten (of was dat nou gewoon vogelvoer?).

Anoniem

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 10:20

Nou ook van die kleine motjes hoor, toen ik nog vogeltjes binnen had had ik altijd last van motjes, dan zaten er een soort spinnenweb achtige draden aan de binnenkant van de vogelvoerzak en wist ik genoeg. Daarvoor dacht ik dat het vogelvoer statisch aan de zak bleef kleven maar dat was dus niet zo ;)

Anoniem

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 15:26

Luister je radio? Daar is elk half uur het nieuws, niet te missen. Gebruik je social media? Ook daar komt het voorbij, op elke site is er wel wat over te vinden. Valt eigenlijk niet te missen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 09:30

Wat zijn die grote bollen die in haren blijven hangen dan? Kleefkruid is de miniatuurversie, je hebt ook iets op grote knikker/ kleine stuiterbal formaat. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 23:59

Er was toch een vader die zo staartjes bij zn dochter maakte? Ik geloof dat die video(‘s?) viral ging(en)! :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 23:10

Slanken ikea spiegels af? Ik heb het idee dat ik er in ikea spiegels beter/ slanker uit zie dan in werkelijkheid/ andere spiegels, en ik ben niet de enige die dat denkt. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 08:21

Ik zou ook zeggen van wel, inderdaad omdat het isoleert. Dus als je echt veel/ dicht behaard bent dat je toch een extra isolerend laagje hebt.

Anoniem

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 23:26

Maar je betaald toch al voor je geld op de bank? Maandelijks betaal je daar voor, in mijn geval flink meer dan wat ik aan rente krijg :+

Anoniem

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 23:34

Ja maar zonder pas/ gebruik van de rekeningen heb je er toch niks aan? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 08:56

Of gewoon van die post-its een deel afhalen?

Anoniem

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 10:22

Heet elke schoonbroer zwager? En is het pas na trouwen een schoonbroer/ zwager of ook bij een gewone relatie al?
Dus de broer van mijn vriend, is dat mijn zwager?
En de vriend van mijn broer/ zus, is dat mijn zwager?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 22:07

Wij hebben last van pissebedden in huis, al sinds we het gekocht hebben. Op dat moment stond het huis al maanden leeg, en was de gevel begroeid met klimop. In maart hebben we gelijk de klimop verwijderd, maar toch komen we nog steeds pissebedden tegen in huis, en dan vooral op de bovenverdieping/ slaapkamer. Het bijzondere vind ik nog wel dat ik ze eigenlijk nooit bij het raam in de buurt zie, maar vooral bij de deur/ overloop..

Nu vraag ik mij dus af, waar komen deze beesten vandaan, en wat kan ik tegen ze doen (behalve uitmoorden als ik ze zie)?

Ik ben continu opzoek naar beestjes, hebben het huis goed schoon en opgeruimd, maar toch slaapt het niet zo fijn.. :')
Het is ook niet zo dat het hele groepen zijn, maar zo nu en dan 1 tot 3 in verschillende maten.. :Y)


En nog een vraag waar Google me niet mee kan helpen, hoelaat googlen de meeste mensen? Wordt Google het meeste gebruikt tijdens school/ werktijden? Of juist tijdens de lunchbreak? Of na het avondeten? Of zoals bij mij ‘s avonds laat als er vragen oppoppen die mij wakker houden? :Y)
Daar ben ik nou oprecht benieuwd naar..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 21:46

Als je met “die man” je huisarts bedoeld, hij heeft beroeps-geheim. Dus als jij weet dat hij dat beroepsgeheim schaad zou ik daar een klacht over indienen als ik jou was.

Anoniem

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 10:35

Volgens mij lopen veganisten meer op linnen/ katoenen schoenen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 10:40

Ik heb werkelijk geen idee.. Ik heb altijd het idee dat de die-hard veganisten ook van die geitenwollen-sokken figuren zijn, en dus inderdaad geen maatpak-dragers. Maar dat is misschien (hoogstwaarschijnlijk) ook wel een heel groot voor-oordeel, want de enige veganisten en biologische extremisten die ik ken zijn van dat soort figuren :Y)
De maatpak-dagers die ik ken zijn dan weer ras-echte bourgondiërs die wel van een lekker stuk (rood) vlees houden :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 15:53

Zilvervisjes kunnen inderdaad ook behoorlijk klein zijn, ik dacht laatst een pluisje/ draadje te zien bewegen. Bleek een baby-zilvervisje te zijn :=
Ik moord ze uit met gifspray, en het wegnemen van hun leefomgeving (alle behang weg, alle plinten weg langs de muren). Zo nu en dan spray ik opnieuw de kieren van ze kozijnen, maar inmiddels lijken ze behoorlijk beperkt/ weg te zijn! :D

We durven nu zelfs weer plinten langs de muren te gaan maken haha! :D

Anoniem

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 16:31

Waarom mag je ze niet uitmoorden? Een goede krant oid werkt ook wel, geeft alleen meer zooi dan gif haha! :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 09:23

Waar zou ik nu nog halloween-spullen kunnen kopen? Ik kan mn spinnen niet meer vinden _O-
(Fysieke winkels, online heb ik geen tijd meer voor..)

Anoniem

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 15:52

So low kennen we hier niet, big bazaar helaas ook niet. Xenos heeft niks en action had alle halloween ook al weer retour gedaan.. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 21:38

Steeph schreef:
Waarom hebben paarden en ronde kont, en koeien meer een hoekige? Ik neem aan door bespiering, maar waarom heeft een paard dan zo veel meer bespiering daar?


Niet enkel bespiering, het zijn gewoon totaal verschillende dieren. Ze lijken in niks op elkaar.

Anoniem

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 10:30

Die mening deel ik niet. Een koe/ rund is namelijk echt totaal geen paardachtige. Ik denk eerder dat een paard “naar een koe kijkt” als hoe een konijn naar een cavia kijkt.

Paarden zijn nog meer verwand aan vleermuizen dan aan koeien. Zie deze snelle bron; https://scheppingofevolutie.nl/verwants ... vleermuis/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 20:33

Sheran schreef:
Haha dat kan altijd, maar waarom zou je in vredesnaam willen dat je schoenen klakken?

Als we toch in kledingstijl gaan vragen: hoe heet een jas die tot je enkels komt? Ik zocht al op maxicoat maar daar krijg je toch voornamelijk kuitlengte.



(Lange) mantel? Volgens mij krijg je op mantels wel resultaat.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, bebble, Corelli, Drico, eestheer, Esther, Frummel01, Malissaa1, MeesMo, Momo94, RoronaZorro, sandra1312 en 63 bezoekers