Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
iirrssjjee

Berichten: 5919
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 22:00

Sbs doet dat eigenlijk altijd... Heel irritant. Voor mij een reden om lekker via Netflix te kijken!


iirrssjjee

Berichten: 5919
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 08:57

Trui schreef:
Das echt een RiB uit m’n lijf dus nee hou het bij die paar keer dat er eens een leuke film/musical op tv is :D


Kijken of je met iemand kan delen. Wij betalen namelijk maar 3 eur pm omdat we het met 2 anderen delen :)

iirrssjjee

Berichten: 5919
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 04:44

Mensen die op berichten van de politie op facebook altijd maar reageren met; laat ze lekker, zijn jullie nooit jong geweest. Of een vergelijkbare opmerking....

Kom op zeg, als je jong bent, hoeft dat niet te betekenen dat je je misdraagt toch? (Ging in dit geval om de politie op het water om te beboeten voor te hard varen, of zonder vaarbewijs enz. enz. Ook weer de opmerking dat ze een paar jongeren hebben aangesproken op hun opvallende rijgedrag met hun scooters, wheelies maken, keihard door woonwijken heen crossen, geen helm op, enz)

iirrssjjee

Berichten: 5919
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 21:02

Mensen die maar blijven roepen dat je niet volledig (financieel) afhankelijk moet worden van iemand (in dit geval van je partner). Word er zo moe van.....

iirrssjjee

Berichten: 5919
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 11:55

HelmerG schreef:
iirrssjjee schreef:
Mensen die maar blijven roepen dat je niet volledig (financieel) afhankelijk moet worden van iemand (in dit geval van je partner). Word er zo moe van.....


O ja, dat herken ik zo goed!
Hier nu 8 jaar getrouwd, 11 jaar samen en sinds een 4-tal jaar werk ik niet meer en ben ik thuismama - dit is toen meer gebeurd omdat ik depressief werd als dat ik er echt bewust voor gekozen heb, maar nu het financieel kan blijft het ook wel nog even zo zodat ik de vrijheid heb om hopelijk nog een opleiding af te maken bv.

De veroordelingen die dan wel eens door zogenaamde 'vriendinnen' dan ook naar me toe geworpen werden.. alsof ik een bloedzuiger ben die teert op manliefs geld bla bla en ze snapten dan niet dat ik zijn geld durfde uit te geven aan leuke dingen als boeken kopen e.d. %) Want HIJ werkt er immers voor he en ik niet!?

Maar tja, zelfs toen we 'alleen maar' een relatie hadden toen we gingen samenwonen, was het ook gewoon allemaal van ons samen en keken we daar nooit naar ; jij betaalt dit of dat. Mensen die dat wel doen; prima. Maar laat anderen dan ook in hun waarde! Je kunt zoveel meer toevoegen aan een relatie als geld, wat ik in mijn geval dan ook doe haha. Gelukkig is mijn man dus ook totaal neit zo ingesteld. En in mijn optiek heeft het ook niks te maken met dat je dan niet meer zelfstandig bent ofzo. Je gaat er immers niet vanuit dat je uit elkaar gaat en MOCHT het wel gebeuren, dan red je jezelf ook wel weer. Mensen zijn veerkrachtig en vinden dan wel een oplossing. In dat geval zou ik bv. weer gaan werken en zorgen dat ik gewoon weer financieel afhankelijk van mezelf kan zijn.


Ik ben inderdaad ook 4 maanden thuis gaan zitten omdat ik depressief was op dat moment. Toen ook allerlei opmerkingen gekregen (vooral van schoonmoeder)... Mijn vriend en ik vonden het op dat moment de beste oplossing, en das maar goed ook! Als ik door was blijven werken had ik nog steeds gemodderd met mijn depressie! Nu ben ik er lekker van af!

Het is ook mijn bedoeling om over een aantal jaren thuisblijfmoeder te worden, mochten wij het geluk hebben om ooit kindjes te krijgen. Lijkt me heeeeerlijk! Ik ben wat dat betreft lekker ouderwets, laat me dan ook lekker! Als partner en ik er allebei over eens zijn dat het goed is, is het toch goed?? Hij had vroeger ook altijd zijn moeder thuis, en wil dat ook voor onze kindjes. En als ik dat ook wil komt dat toch goed uit!?

Als de kindjes naar school gaan kan ik altijd wel weer gaan werken (zeker in mijn vakgebied en in de huidige tijd), zo ook voor als we (ooit misschien ene keer...) uit elkaar gaan.

iirrssjjee

Berichten: 5919
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 21:17

Justme_Lisaa schreef:
Aan het feit dat ik 0,6 kg aan overgewicht heb op m’n koffer en ik geen idee heb waarop ik moet bezuinigen :') .


Haal er een trui uit en bind die om je middel en stop inddd iets in je handbagage


iirrssjjee

Berichten: 5919
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 05:15


iirrssjjee

Berichten: 5919
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 17:24

Eske_B schreef:
Stelletje malloten die, toen ze bij het museum kwamen en hun hond niet mee mocht, hun hond achterlieten in de auto in volle zon (raam op een kiertje) _-:(

Zag het van een afstand en heb museummedewerker aangesproken. Moest weg naar een belangrijke afspraak, hoop dat het goed is gekomen.

Je mag hier gewoon 112 voor bellen hoor! Voor een volgende keer (die hopelijk niet komt).

iirrssjjee

Berichten: 5919
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 11:17

Esaqar schreef:
Zou begin van de week gebeld worden of ik ben aangenomen en ben nog niet gebeld... heb inmiddels geen nagels meer aan m'n handen zitten en bij m'n teennagels kom ik niet. :') help.


Zelf erachteraan! Ik had ooit een sollicitatie en kreeg ook nog te horen hoe en wat. Helaas waren er op dat moment nogal wat noodgevallen geweest waardoor ze er echt niet aan toe was gekomen om me te bellen dat ik was aangenomen (ze had nou eenmaal ernstigere en urgentere zaken aan haar hoofd).

iirrssjjee

Berichten: 5919
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 05:51

xPabloBokt schreef:
SavannahNx schreef:
Dat mijn werk wederom zomaar mijn werktijden wijzigd. Ik zou morgen van 13-21 moeten, maar ik keek nog even gauw op mn rooster en nu is het ineens 9-18. Als ik niet had gekeken was ik er pas om 13:00 geweest.


Kan niet geloven dat dat zomaar mag.. zou het even uitzoeken als ik jou was.


Dit mag ook niet.....

iirrssjjee

Berichten: 5919
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 07:01

SavannahNx schreef:
Dit is al de tweede keer en bij een collega doen ze het constant. Van 9-18 inplannen en dan ineens 10-19 erop zetten, is ze er om 9 uur, “nee je moet tot 19 uur blijven hoor. Zo sta je op het rooster!”


Foto maken zodra je het rooster hebt. Dan volgens dat rooster je uren maken. Gaan ze moeilijk doen, laat je het zien dat jij je netjes aanhoud op de uren zoals je bent ingeroosterd. Op mijn eerste baantje wilden ze dat ook nog wel eens flikken. Eerst mij om 8.30 laten beginnen en vervolgens om 8.05 bellen waar ik blijf. Vanaf die week maakte ik elke keer een foto zodra het rooster bekend was. Ze hadden ook geen poot om op te staan, want ze waren nog zo dom om de oude uren met typex weg te halen :+. Dus zag je altijd het witte typex randje met een andere tijd eroverheen haha.

iirrssjjee

Berichten: 5919
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 19:17

Love_Laugh schreef:
Mijn vriend die altijd dingen gaat doen op het moment dat we weg moeten? Hele dag de tijd ervoor. >;)


Ohmygod!!! Hier nog zo eentje!!! Delen we dezelfde? Haha

iirrssjjee

Berichten: 5919
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 16:16

Bloemetje75 schreef:
Mensen die om 6u smorgens uitgebreid staan te praten in de gang van een hotel. Er zijn mensen die dan nog willen slapen!


Onze buren stonden om 7 uur vanmorgen ruzie te maken in de tuin... Iedereen heeft de ramen open met dit weer in de slaapkamers... Lekker aso, doe het dan binnen.... Ook echt schelden met k*nk*r enz... Met een kleine van 1,5 jaar....