Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 11:49

Die hele Bear Grylls is in scène gezet. Wat hij meemaakt is echt geen toeval meer.
Manlief houd er nogal van. Laatst had hij zogenaamd een wond op z’n arm en kwam toevallig een plant tegen die ontsmettend werkte. Yeah right! Die wond was heel duidelijk nep. En manlief was er heilig van overtuigd dat het echt was.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!


Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 13:11

magicmist schreef:
mensen die gewoon doorrijden na een aanrijding. Eerst bedreigen etc en dan hup weg.
gelukkig een foto van het kenteken gemaakt.
Maar voelde me aardig rot.
Ook omdat mensen het zien gebeuren en niets doen.

Ze zijn wel gestopt? Dan is het schijnbaar volgens de regels van de wet geen doorrijden na aanrijding. Kwam ik laatst tegen in een topic hier.

Ik erger me vandaag weer rot aan Indiase helpdesks. Enerzijds onze eigen (outsourced) helpdesk die heel veel moeite hebben met een simpel verzoek en fatsoenlijk leesbaar Engels typen. Anderzijds de helpdesk van een applicatie die wij gebruiken die nergens met oplossingen komen en je continue met vragen bestoken of dingen aanhalen die helemaal niet relevant zijn. Of gewoon weken lang niet reageren.
Oh ja, en als onze helpdesk straks eindelijk mijn verzoek heeft weten uit te voeren dan kan ik die andere helpdesk weer aanslingeren want dan kunnen ze eindelijk beginnen met het proberen op te lossen van het eigenlijke probleem.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 09:08

Wij hebben een prachtig systeem om facturen te verwerken, maar enkele functionaliteiten werken (nog) niet helemaal naar behoren.
Soms moeten we dus wel dat systeem passeren en rechtstreeks in het boekhoudprogramma boeken, maar dan moet dat systeem alsnog ge-update worden. Een mogelijkheid waar mijn inziens nog veel te veel gebruik van gemaakt wordt.
Zo ook net. “Ja deze factuur doet het niet!” Ik zie binnen twee seconden waar de gebruiker een fout heeft gemaakt, maar ipv die te gaan corrigeren zegt ze “oh, dan boek ik hem wel rechtstreeks hier”
Nee! Je doet gewoon je werk, zorgt dat die factuur klopt en boekt hem via dat systeem. Die omweg is niet om gebruikersfouten op te lossen!

Edit: en nog geen 5 minuten later is het opgelost. Was dus helemaal niet zo moeilijk als ze dachten _-:(

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 21:20

Nou, Fransen spreken echt niet altijd zo goed Engels hoor. De jongere generatie misschien wel, maar de oudere generatie echt niet. Ik heb vanuit het werk al veel met Fransen gewerkt en dat is echt niet altijd zo handig.

Neemt niet weg dat het een stomme reactie is. In het buitenland mag je er niet vanuit gaan dat zs jou taal wel spreken. Ook niet in een land als Nederland waar de talenkennis over het algemeen behoorlijk uitgebreid is.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 21:00

Dat ik eigenlijk met m’n lapjes willen prullen, maar dat ik de tafel achter op moet ruimen omdat ik morgen visite krijg.
En al m’n lapjes en onderhanden projecten en nog te starten projecten liggen daar uitgestald waardoor ik iedere keer weer met iets in m’n handen zit waar ik heeeeeeel graag aan wil beginnen.

Nog een week en dan heb ik vakantie en kan ik zoveel met m’n lapjes prullen als ik wil.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 09:59

Dat ik met smacht aan het wachten was tot m’n baas terug was van een paar dagen vrij, omdat het werk de laatste dagen voor mijn vakantie zich teveel begint op te stapel (“dit moet ook nog en wil je dit ook nog even doen en dit kan echt niet wachten tot na je vakantie”) en eea in goede banen geleid moet worden, maar voor hij deze ochtend binnen is er nog maar even wat bij gegooid word.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 12:35

Dat de kleuterklas achter mij word beloond met een lunch/teammeeting en ik de puinzooi van anderen mag oplossen en amper waardering krijg.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!


Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 15:20

Die eeuwige strijd tussen wat ik moet doen en wat ik wil doen. En dan weer die strijd tegen de klok, want m’n baas ziet toch graag dingen gedaan die ik niet bovenaan m’n doe ik graag lijstje heb staan.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 11:44

Ik zou er zelf niet voor kiezen, maar als je daar gelukkig bij bent, waarom niet?
Hoewel ik laatst wel een heel curieus verhaal hoorde. Betreffende dame werkt parttime, maar haar man beheert al het geld. En dan ook echt al het geld. Ze moet zelfs toestemming vragen als ze een nieuw rokje wil kopen :=

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 12:53

Tsja, zij is er dolgelukkig mee naar het schijnt, maar dat gaat mij ook echt te ver. We leven toch niet meer in de middeleeuwen?

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 10:33

Lievelingsbroeken gaan altijd te vroeg Y;(

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 18:56

Dat mijn man “op ons gemak inpakken en dan gaan” wel heel erg letterlijk neemt. Ik was een uur geleden al klaar om de auto in de laden, maar hij blijft maar meuten met allerhande randzaken.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 19:33

Fennadev schreef:
Dat warm eten me laat zweten. Van mij mag de temperatuur zo'n 5 graden omlaag. Ik wil graag kunnen genieten van mijn lasagne _O-

Mijn Italiaanse bol met brie en honing uit de gril was vandaag ook niet zo lekker als normaal -O-

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 23:21

Ik weet wat ribes zijn, maar verder is het Chinees voor mij :+

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 14:13

Steeph schreef:
De banketstaaf aan mijn kassa. Jesus Christus. Stennis schoppen omdat ik geen 1 en 2 centjes mag aannemen. Leidinggevende er bij. Zegt preciea het zefde.
Vent pakt zn producten en naait hem er uit... :roll: :evaw:

Het is een wettelijk betaalmidddel in Nederland dus feitelijk ben je als winkelier verplicht deze te accepteren. Ik snap die idiote winkeliers niet die er zo moeilijk over doen.
En ik snap dat je daar als kassiers weinig over te zeggen hebt, maar als ik terug kom uit Luxemburg en een paar van die dingen in m’n beurs heb zitten erger ik me rot aan die winkeliers die zo moeilijk doen over een wettelijk betaalmiddel dat ze gewoon bij de bank in kunnen leveren.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Danseresje, Fayyah19, IASCrawler, Jacquelinee_, wemkelover en 171 bezoekers