Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Divers

Berichten: 1058
Geregistreerd: 27-06-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 10:35

Dat mensen ongevraagd foto's van mij op internet zetten, en als ik netjes vraag of het eraf mag, het argument is "Dat ik toch alleen in de achtergrond te zien ben en ze al 21 likes had..."

Dan maak ik maar zin.



Divers

Berichten: 1058
Geregistreerd: 27-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 05:34

germie schreef:
Aan iemand die van mij iets moet beoordelen en dan echt de grootste onzin verkondigt. Als het niet goedgekeurd wordt, dan gaat alles met naam en toenaam op Facebook. Dan mag en moet en zal iedereen weten wat voor mensen Instructor Trainer bij de NOB zijn. Ik geef op het hoogste niveau les qua trimix/deco en grotduiken. Dus weet absoluut hoe het zit. Als ik dan beschrijf waarom rgbm niet gebruikt wordt in het technisch duiken en vpm b ook achterhaald is, ga dan als IT niet verkondigen dat buhlmann dobbelen is en gelijk aan vpm en dat een 80 30 ( totaal onjuiste notatie gradient factors) gelijk is aan Suunto rgbm A1. Rgbm ( niet te verwarren met suunto rgbm), vpm b en buhlmann zijn 3 totaal verschillende benaderingen met een totaal andere wiskunde er achter.
Ik weet in dit geval exact waar ik het over heb. Is mijn vakgebied. Een sportduiker hoeft dit ook allemaal niet te weten, maar als je toch onwaarheden in een les gaat verkondigen ga ik op mijn achterste poten staan. Ook op lager niveau hoor je geen onwaarheden te vertellen.


Dat hoop ik, want ondanks dat ik dáár wel verstand van heb, kon ik hier geen touw aan vast knopen :')

Dan maak ik maar zin.

Divers

Berichten: 1058
Geregistreerd: 27-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 17:33

SavannahNx schreef:
Dat ik niet eens kan douchen omdat er geen handdoekken zijn. Ze liggen letterlijk allemaal nat in de wasmachine en ik heb haast..

Pak een t-shirt, is ook beter om je haar mee af te drogen.

Dan maak ik maar zin.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten