Leuke uitspraken van kinderen.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dorine92
Berichten: 5328
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 01:03

LEKKERGEK schreef:
Ik als enigskind wilde vroeger graag een zusje. Mijn moeder vroeg, maar wat nou als het dan geen zusje word maar een broertje? Nou zei ik, dan geven we die toch gewoon weg aan iemand die graag een broertje wil? :')

Hier hetzelfde gesprek had met ouders. Mijn oplossing was ook ongeveer hetzelfde: "Dan geven we hem aan oom Klaas en dan gooit die hem wel in de vuilnisbak" (en toen twee broertjes gekregen)
1 van die broertjes had ook een mooie.. bij ons rouleerden de auto's nogal in een rap tempo. Ieder jaar werd er wel weer een auto verkocht en weer een andere. Op 31 december iets voor twaalven mocht broertje naar beneden om vuurwerk te kijken. Loopt ie meteen naar de oprit en komt heel teleurgesteld terug met de vraag waar de nieuwe auto is. En wij verbaasd: "nieuwe auto?" "Ja", zegt ie, "het is vandaag toch autonieuw?"

Wohlan inter 2 startgerechtigd
Beliche zz-licht+2
Ugalla Sz zz-zwaar startgerechtigd



Dorine92
Berichten: 5328
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 05:34

Roadracer schreef:
Mijn zoon noemde een olifant "oleit". En het woord "pattoe" kon gebruikt worden voor paddenstoel óf schildpad :+
Mijn dochter wilde als ze later groot werd een "joje fejjaji jeeswagen" (de R was nog even niet uit te spreken).

Haha mijn broertje had dat ook met die r. Hij zei altijd: als ik later gjoot ben ga ik ook joken

Wohlan inter 2 startgerechtigd
Beliche zz-licht+2
Ugalla Sz zz-zwaar startgerechtigd

Dorine92
Berichten: 5328
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Re: Leuke uitspraken van kinderen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 10:15

Mijn moeder dronk muntthee. Zit mijn broertje naar te kijken. Zegt ie vol afgrijzen: "Mam, er groeit een PLANT in je thee"

Wohlan inter 2 startgerechtigd
Beliche zz-licht+2
Ugalla Sz zz-zwaar startgerechtigd


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, Amazonbot, Amber_anne, anjali, Anoukjuuuhh, ComscoreBot, eshz, Gee, gerlindie, GoogleAdsense, karinmanon, Lalladidoo, Lizzy__87, marjannuh, Monody, Paardennamen, Plus_en_Min, RianneH, Room_Soesje, Rose94, Sourire, thequeensmum, wisja, xSCWx, XxLiEsJuHhxX en 207 bezoekers