Jouw bruidsjurk

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 23:07

Ah ok. Leuk hoor.

Ik denk trouwens dat ik een cape ga bestellen. Lijkt me zo gaaf! Misschien voor de fotoshoot ofzo.
zie foto in link volgende post
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-04-18 23:16, in het totaal 1 keer bewerkt



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 10:01

Cayenne schreef:
Een vriendin van mij had ook een cape besteld maar vond het uiteindelijk toch too much. Het ligt ook aan de jurk die je erbij draagt. Ze had ook een beetje een 'Superman gevoel erbij' :')

Haha snap ik. Nou is deze $19.- dus voor die prijs durf ik dat wel aan haha.

Anoniem

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-18 10:10

Ik heb goed op de sites gekeken wat voor soort jurken ze hadden en in welke prijsklasse. Nu ging ik aanvankelijk naar mijn winkel vanwege een speciaal merk, dus dat was makkelijk. Vind de sfeer en uitstraling ook heel belangrijk.
Zo vond ik Assepoester in Arnhem stom, maar anderen zullen daar wel een goede ervaring hebben misschien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-18 11:14

Ladyson schreef:
Zit er nou ook echt verschil tussen de winkels? Veel hebben naar mijn idee dezelfde merken hangen. Ik zoek een kanten jurk rond de 1000 euro. Hebben jullie dan nog aan- of afraders? Bij Weddings zag ik net dat ze rond dat bedrag eigrnlijk geen kanten jurken hebben dus die valt dan af.

Ik ben een ontzettend kritische shopper in het dagelijks leven dus ik zoek bij voorkeur een winkel met een reusachtig assortiment :Y)

Ja vind wel veel verschil hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 22:43

crazyshar schreef:
ook ik mag mijn zoektocht gaan uitbereiden van enkel kijken in topics en zwijmelen op internet naar werkelijk een datum plannen met wat winkels.

de eerste passessie al gehad afgelopen zaterdag. was geen fijne ervaring, kleine winkel en eigenlijk maar 1 type jurk aangehad, want met maatje meer staat niks anders behalve a-lijn/baljurk.

terwijl ik juist een iets aansluitendere jurk wil die ook de ronding van men heup laat uitkomen, trots op wat moeder natuur me gegeven heeft...

dus de zoektocht gaat dooorrrrr....

Ah nee, wat stom dat het zo'n klote ervaring was, dat is iets wat je juist niet wilt :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 23:06

crazyshar schreef:
ja ga inderdaad rustig op zoek en wat meer van te voren vragen over de mogelijkheden met maatje 46.

vond het vooral apart dat mij een sluier geadviseerd werd/verplicht werd want als je gaat zitten ziet iedereen je rug vet en met een sluier verbloem je dat toch weer mooi...

toen stond ik ff te klapperen met men oren hoor haha. kan er gelukkig wel om lachen maar sommigen kunnen daar toch echt een stuk onzekerder van worden.


Holy sh*t, daar ga je toch met een enorm minderwaardigheidscomplex weer weg als je dat zo hoort :n Belachelijk zeg :n

Anoniem

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 10:24

Koonings heeft trouwens uitverkoop tot 16 juni :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 11:15

Haha Cayenne dat lijkt me ook wel lastig idd, vooral richting de 10k. := Mijn moeder zei achteraf pas dat ze de jurk wilde meebetalen, en gisteren nog met haar erover gesproken en dat was allemaal ok.

Ik heb trouwens een hele fijne coupeuse :) Mijn schoonmoeder is ook coupeuse en die was mee om het in de smiezen te houden, maar verder bemoeide ze zich er ook niet mee, dat vind ik wel fijn.

Omdat ik geen bh aan kan, had ik gisteren zo'n plakding aan. Eigenlijk wilde ik dat helemaal niet, maar na een half uur was ik al vergeten dat ik m aan had :P Ik voelde m niet eens meer. Het gaf me net even wat meer vulling en decollete, dus ik was er wel blij mee :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 11:30

Cayenne schreef:
Een plakbh heb ik ook geprobeerd maar vond het niet fijn zitten. Maar ik wilde sowieso een mooi korset en dat is het ook geworden <3

Ik vind 10k ook echt veel te gek voor een jurk die je eigenlijk maar 1 keer aan hebt. 2 tot 3000 euro is dan al heel veel geld en voor ik het plaatje compleet had zaten we op ongeveer 4000 euro voor alles wat erbij komt (van jurk tot lingerie, hoepel, schoenen, tiara, sluier, sieraden, etc etc. ) Ik denk dat ik dat niet had uitgegeven als ik het zelf had moeten betalen.

Dat is idd veel geld, ik ben klaar voor 1400 euro :P en dat vind ik een hele prima prijs. Maar als ik voor Rembo styling had gegaan, had ik rond de 2200 gezeten :P Gisteren zag ik mijn favoriete Rembo styling jurk nog even hangen, en toen baalde ik toch wel een beetje dat het m niet was. Die jurk is zo bijzonder <3 Maar niet bruidsjurk genoeg helaas. Maar nu heb ik ook een hele mooie hoor :D
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 11:46

dondeyne schreef:
Joolien, toevallig kwam ik die jurk net ook nog tegen, een plaatje! Wij hebben wel een beetje dezelfde smaak, heb jij toevallig nog tips voor winkels? Almelo is niet in de buurt maar toch..

Haha nee niet echt in de buurt he :P Nja ik ben dus geslaagd bij Beijer Besselink in Beltrum, mja dat is voor jou ook 2,5 uur rijden. :P Je kunt ook kijken naar winkels die een grote collectie hebben van Rembo styling :) Even voor je gekeken, Ann en John zit in Eindhoven, dat lijkt me ook een leuke winkel en die verkopen ook Rembo. En Koonings zit in Deurne, die verkopen het ook. Dat zijn voor jou de 2 dichtstbijzijnde.

Ja ik was vooraf echt verliefd op die jurk en toen ik m gisteren weer zag ook. De bovenste laag van de rok heeft een soort vierkant patroon en daaronder zit een laag met mooi kant. Echt een unieke jurk, maar de rechte lijnen vond ik niet mooi. En dan kon ik wel vragen of de jurk aangepast kon worden, maar dan nog... En toen trok ik mn huidige jurk aan en was alles goed... :D :')

Hahaha lekkere verkoopster zeg _O- ik wil juist dat de jurk comfortabel is. maar die van mij is ook superlicht en heeft maar 3 lagen, dus ik ben blij :P

Anoniem

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 13:04

Ik zou nog eens hele andere jurken gaan passen, want ja, ik denk idd dat je het wel weet als je hem aantrekt :j

Anoniem

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 13:21

Idd, wat Yasmine zegt. Want gisteren zag ik mijn voorheen favoriete jurk hangen en nog steeds zou ik die denk ik als eerste aan willen trekken als ik het opnieuw zou doen, maar die gaf uiteindelijk niet het gevoel wat die andere jurk me gaf. Dus ik kon gisteren met een gerust hart even verliefd zijn op die jurk, want ik wist dat mijn uiteindelijke keuze de juiste was en ik twijfelde er niet aan dat dit hem misschien toch moest zijn. En dat puur en alleen vanwege het gevoel :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 14:02

BabiiVeeraa schreef:
Daar zat ik zelf ook aan te denken inderdaad. Al heb ik in beide winkels wel allerlei modellen aangehad, van prinses tot zeemeermin, a-lijn, fit&flare en zelfs korte jurken :D Ik vond het passen ook super leuk om te doen haha, misschien iets te leuk :o

Ben zo bang dat als ik nog ergens anders ga passen, ik straks met 4 of 5 jurken zit waar ik niet uit kan kiezen :+

Dat zie je wel vaker, maar ik denk dat dat wel goed komt :j Want mijn jurk was een model wat ik al eerder had gedragen, maar bij deze had ik veel meer het gevoel van bij die eerdere. Terwijl ze best veel op elkaar leken.

Anoniem

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 09:37

Bij mij is het wel incl.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 21:02

Ik ben Beijer besselink geweest en heb daar mijn jurk gevonden. Dus ik zou zeggrn ga daar heen. Al weet ik niet of ze op korte termijn plek hebben, maar dat zal bij alle winkels op afspraak zo zijn.

Anoniem

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 22:47

Ik zou alleen naar haar toe gaan als je iets unieks zoekt wat niet in de winkel te vinden is of boven budget is. Ik merk al dat ik het met de bruidsmeisjes jurken spannend vond of het uiteindelijk wordt zoals we willen. Gelukkig stelt mn schoonmoeder niet teleur en heb ik geen zorgen meer, maar ik zou dat echt heel spannend vinden met een trouwjurk.


Anoniem

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 22:38

Ik was vols mij 10 maand vt voren en dat was nog best op tijd. Ik ben in oktober wezen kijken en in januari was mijn jurk al binnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 20:51

Cayenne schreef:
Op TLC heb je het programma 'I found the gown' en zoiets zouden ze ook in NL moeten hebben.
Dus nieuwe jurken die een seizoen of een paar seizoenen oud zijn gewoon voor een bodemprijs verkopen.
Bijvoorbeeld van 2000 euro voor 499 euro ofzo :P
Er zijn imo te weinig outlets.

Ik zie een kans <<)

Anoniem

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 22:23

Mooie stijl idd! Ik ben even bang dat de jurk die ik gekozen heb toch te gewoontjes is maar dat is denl ik normaal, die twijfels. Over 2 weken is ie klaar dus ik ben benieuwd :D

Anoniem

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 22:56

Die van mij is van destination romance :)

Anoniem

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 22:10

Volgens mij is het ook een losse rok, dus misschien dat er een korte rok onder zit? Ik vind m idd wel erg doorschijnend haha.
Dat gesculpte kant heb ik in mn sluier, maar dat is heel zacht, dus ik denk niet dat dat prikt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 22:12

Cayenne schreef:
Ik las op een ander forum dat iemand uitslag kreeg van zo'n randje. Lijkt me heel vervelend op je trouwdag.
Vandaar mijn vraag :P

Oh ok haha. Lekker dan, zit je de hele dag als een gek te krabben :')

Anoniem

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 22:37

Ja dat heb ik trouwnes ook, kraaltjes onder mn armen. Ik zei al, dat zal lekker schuren worden :') Dus ik ga er vanuit dat ik dat ook krijg _O- Nja t is maar voor 1 dag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 22:40

Selina schreef:
Zou van die anti-schuur spray niet helpen? Wat je normaal voor je bovenbenen gebruikt. Baat het niet dat schaadt het niet ofzo :Y)

Of een klodder vaseline _O-