Jouw bruidsjurk

Moderators: khirshanta, Leo, Shanna, Hanmar, Polly, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-18 09:00

Help dames! Hoe hebben jullie de keuze voor de winkels gemaakt? Het zijn er zoveel, ik weet niet hoe te kiezen. Ik woon in Zuid-Holland.

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-18 09:27

Zit er nou ook echt verschil tussen de winkels? Veel hebben naar mijn idee dezelfde merken hangen. Ik zoek een kanten jurk rond de 1000 euro. Hebben jullie dan nog aan- of afraders? Bij Weddings zag ik net dat ze rond dat bedrag eigrnlijk geen kanten jurken hebben dus die valt dan af.

Ik ben een ontzettend kritische shopper in het dagelijks leven dus ik zoek bij voorkeur een winkel met een reusachtig assortiment :Y)

Ladyson

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 22:24

Ik heb gister een rondje outlets gedaan, in de hoop voor weinig te slagen :D . Eerst de Bruidsmode Outlet in Rotterdam. Erg veel mooie jurken, maar dé jurk zat er niet bij. Vriendelijke eigenaresse ook, prettige ervaring! Vervolgens naar de outlet van het Bruidspaleis in Den Haag. Ondertussen wist ik goed wat ik wilde dus trok ik maar 1 jurk uit het rek die ik wilde passen.. Ook een prachtige jurk, maar niet dé jurk. Doorgereden naar de outlet in Leiden. Dat was helemaal niks. Echt alleen jurken van minimaal 10 jaar geleden ofzo denk ik?

Bruidsmodezaak in mijn woonplaats heeft heel veel korting spotte ik net, en mooie jurken, dus ik ga daar nog langs deze week hoop ik. En daarna overweeg ik toch om bij Anastasi een jurk te laten maken. Dit komt toch een stuk goedkoper uit dan de reguliere winkels. Al vind ik het wel lastig dat je de jurk dan dus niet kan aandoen, maar moet gaan bedenken.

@ xNicolx, ik kan je niet helpen helaas.. Ik zou voor Koonings gaan denk ik? Die hebben dus op korte termijn in ieder geval nog plek en een groot assortiment dus daar zit vast wat bij. Misschien trouwens een idee om de collectie te bekijken op de website en te kijken of ze vergelijkbare jurken hebben?

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 20:47

Hmmm.. Ik vond op de website van haar niet alle jurken even mooi zitten bij de modellen/bruidjes, maar haar facebook recensies zijn wel weer super goed. Ik vond dat ik niet zo wantrouwig moest zijn dus. Thanks voor het delen van deze ervaringen cayenne en fohadie! Roept toch wel weer wat twijfel op. Ik ga donderdag iig nu eerst bij Miracle Marriage langs.

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 06:00

Prachtig Danielle!

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 21:33

Ik ben nu bezig en trouw in april.

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 13:29

Hmm dat qua prijzen niet helemaal transparant zijn, vond ik wel bij meerdere winkels. Ook het aankrijgen van bruidslingerie/schoenen en er "vanuit gaan" dat je die gewoon koopt. Een Zalando voor trouwjurken had echt wat voor mij geweest :D .

@ vec, ik kon niet echt wijs worden van de verschillen tussen de winkels aan de hand van de websites.. Ik heb vooral naar de recensies en prijzen gekeken voor jurken.

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 08:24

Prachtige jurk idd..!

Ik ben ook wel benieuwd naar praktijkervaringen van inlijsten, maar weet eigenlijk ook niet zo goed waar ik 'm dan zou moeten ophangen..

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie