Jouw bruidsjurk

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
__danielle__

Berichten: 1783
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 16:53

Ik ga in juli trouwen. Heb het lijf en vind het zelf ook het mooist voor een A-lijn. Dat heeft mijn jurk dus ook. Met hartvormig decollete, strapless, met sleep en loopt wijd uit. Kan wel iets wat in de buurt komt opzoeken..

Afbeelding

Die van mij heeft alleen een onderlaag van tule en de bovenste laag stof is van satijn. In de "split" komt het tule dus door het satijn heen. En mijn sleep is iets langer denk ik <3

Zomaar voor iemand aardig zijn... Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!


__danielle__

Berichten: 1783
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 17:49

DeMolenhoek schreef:
Leuk topic! Helaas gaat trouwen altijd mijn grootste droom blijven. Vriendlief vind trouwen maar onzin en wil dit helemaal niet. Ik kon/kan dus niet anders dan mij daarbij neer te leggen helaas :(
Anders zou deze wel super zijn:
*foto ff geknipt*


Dit zei mijn vriend ook. Bullshit, geldverspilling, nergens voor nodig en weet ik wat hij nog meer uit de kast heeft gehaald. Tot hij afgelopen juli ineens toch zomaar op zn knietjes ging *\o/* Ik had me er allang bij neergelegd dat ik nooit zou trouwen want mijn kerel is belangrijker dan de ring, maar nu heb ik straks toch beide <3

De jurk die ik dus plaatste is dus niet mijn jurk he.. Die komt ook niet eerder op het net dan juli, en ik weet het merk niet meer dus googlen wordt m ook niet :Y)

Zomaar voor iemand aardig zijn... Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!

__danielle__

Berichten: 1783
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 19:19

Ik heb mijn trouwjurk gekocht bij Marianna bruidsmode in Sneek. En ik heb een jurk uit de "oude" collectie, waardoor ik hem voor de helft van de prijs heb :Y)

Zomaar voor iemand aardig zijn... Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!

__danielle__

Berichten: 1783
Geregistreerd: 27-08-09

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 11:40

Leuk eleentje! Mijn jurk is ook van amelie, hebben een mooie collectie!

Oh en die mermaiddress bij wat kilo's teveel.. oh jee..

Zomaar voor iemand aardig zijn... Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!

__danielle__

Berichten: 1783
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 20:12

Mooi cayenne!! Ik ga denk ik voor een polscorsage, zoiets:
Afbeelding

Zomaar voor iemand aardig zijn... Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!

__danielle__

Berichten: 1783
Geregistreerd: 27-08-09

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 12:45

ik denk niet dat ik mijn trouwjurk zou verkopen. Mijn schoonzus heeft er een hemeltje voor het wiegje van haar kinderen van laten maken, dat vind ik wel heel mooi maar dan nog... ook dat doet pijn denk ik.

Zomaar voor iemand aardig zijn... Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!

__danielle__

Berichten: 1783
Geregistreerd: 27-08-09

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 14:21

en mij natuurlijk ook! ik zit zelf ook nog in dubio over een detail maar ik mag mijn jurk nog lange niet weer passen.

Zomaar voor iemand aardig zijn... Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!

__danielle__

Berichten: 1783
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 12:16

Ik ben lang inactief geweest maar ga nu toch maar weer een beetje mee posten. Laaaaang geleden hier al meegekletst, zou toen trouwen maar dat is niet door gegaan. een aantal jaar en een relatie + kindje verder is het over precies 2 weken dan toch zo ver! Daarna dus ook foto's van mijn jurk hier. Ik woon in Sneek en daar heb je bruidsboetiek Mari-Anna. Niet groot, super chique ingericht, 2 paskamers en een super lieve coupeuse. Ik ben 20 kg afgevallen dus mijn jurk moest flink vermaakt worden maar ben er nu zooooo verliefd op! Nu nog even 2 weken regelstress overleven :Y)

Overigens ben ik voor nog geen 1000 euro compleet klaar. jurk van oude collectie 600 euro. sluier heeft mijn zusje betaald (was 70 euro) hoepel 90, oorbellen + ketting 150 en schoenen 60.

Die schoenen kan ik wel vast laten zien, zo mooi vind ik ze <3
Afbeelding

Zomaar voor iemand aardig zijn... Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!

__danielle__

Berichten: 1783
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 21:50

Eindelijk mag ik showen! Afgelopen vrijdag getrouwd <3

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Zomaar voor iemand aardig zijn... Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!


__danielle__

Berichten: 1783
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 11:04

@ fohadie is inderdaad een kerk. Is in Bolsward. Die kerk is afgebrand en ze hebben de restanten laten staan en daar een glazen koepel op gebouwd. Ook heel blij dat we dat als fotolocatie hebben gekozen!

De dag was prachtig. Super weer en we trouwden op een klipper (frisius van adel voor de nieuwsgierigen onder ons) en het was gewoon geweldig. Heerlijk kunnen zeilen, iedereen was relaxed. Zijn ook echt midden op het IJsselmeer getrouwd. Ambtenaar heeft er een prachtige ceremonie van gemaakt en ook het feest hadden we aan boord en was top. Hebben er heel bewust voor gekozen een select gezelschap uit te nodigen en die de hele dag mee te nemen en dat was voor ons perfect.

Even voor het idee van de locatie
Afbeelding
Afbeelding

Zomaar voor iemand aardig zijn... Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!

__danielle__

Berichten: 1783
Geregistreerd: 27-08-09

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 08:13

fijne dag Jolien!

Zomaar voor iemand aardig zijn... Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!

__danielle__

Berichten: 1783
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-18 11:52

Ik had een jurk van de collectie van het jaar ervoor.. €600,-. daar kwam idd nog wel hoepel, schoenen, torselet en sluier bij waardoor ik rond de €900,- uit kwam

Edit: oh en de sieraden. maar die heb ik van mijn moeder gekregen. Geloof €150,- voor ketting + oorbellen.
Laatst bijgewerkt door __danielle__ op 22-09-18 11:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Zomaar voor iemand aardig zijn... Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!

__danielle__

Berichten: 1783
Geregistreerd: 27-08-09

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 09:05

wij hadden ook ruim 30 graden vorig jaar. enige nadeel was vanwege het zweten in de jurk idd dat ik schuurplekken onder mijn armen had.. die hebben nog wel een paar dagen pijn gedaan haha. Maar verder heerlijke dag gehad!

Zomaar voor iemand aardig zijn... Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!

__danielle__

Berichten: 1783
Geregistreerd: 27-08-09

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 11:42

jullie zijn prachtig!

Zomaar voor iemand aardig zijn... Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie