Jouw stomste geheim?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Speirs

Berichten: 1682
Geregistreerd: 20-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 20:05

ElsieC schreef:
Ik heb toch wel tot zeker mijn 15 jaar geloofd dat het tussen 12 en 1 uur 's nachts spookuur was.

Hahaha ik ook! En kwam altijd in de knel als de klok weer een uur voor- of achteruit moest :') Je weet tenslotte maar nooit of spoken daar rekening mee houden.



Speirs

Berichten: 1682
Geregistreerd: 20-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 08:17

Caitlin_K schreef:
ierusju schreef:
Dat ik niet tegen geluiden kan van andere mensen. Vooral als het stil is en bij mensen die ik goed ken vind ik het erger dan van mensen die ik helemaal niet ken. Dit zijn dus echt geluiden zoals eet geluiden. Met mond open eten, of juist binnen monds smakken. Maar ook geluiden zoals ademen met een fluitje in iemands neus, of gewoon luid ademen in het algemeen. Maar ook geluiden zoals tikken met een vinger of een voet of zoiets.
Ik ben een heel vredelievend persoon, maar op zulke momenten wil ik zo'n persoon echt slaan... En eigenlijk weet niemand dat van me

O. Dit ben ik. Precies, ik.

Jeej, mede-misofonen *\o/* -O-
Wat een ellende, hè :(:)

Speirs

Berichten: 1682
Geregistreerd: 20-07-14

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 11:34

Eigenlijk hè.. Lees ik hier echt véél dingen die ik helemaal niet raar vind :*

Speirs

Berichten: 1682
Geregistreerd: 20-07-14

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 12:00

Uhm ja veel, niet alle :')

Speirs

Berichten: 1682
Geregistreerd: 20-07-14

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 21:14

Ik druk soms op de afstandsbediening van de auto om de voordeur van m'n huis open of dicht te doen :o? Vind ik elke keer weer zo dom van mezelf.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aliida, ComscoreBot, Felixity, fleurtjeuh, karinmanon, Leo, Maaike_Indy, Mariett, Merileth, nicole_floor, primera, Roosch, Supervixen, Swift, Thrive en 168 bezoekers