Jouw stomste geheim?

Moderators: khirshanta, Leo, Shanna, Hanmar, Polly, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 17:42

Ik ben bang voor ballonnen.
Ik ben altijd zo bang dat ze uit elkaar klappen. Ik durf geen ballonnen op te blazen, en reeds opgeblazen ballonnen durf ik alleen aan te raken als ze heen klein zijn opgeblazen en niet helemaal peervormig zoals sommige mensen doen.
Als iemand een ballon naar me toe gooit duik ik in elkaar en raak ik licht in paniek.
Laatst was er een programma op tv waar ze iemand interviewden met een ballonnen fetisj, en toen lieten ze ook beelden zien van knappende ballonnen. Ik ben gewoon de kamer uitgegaan want ik werd er serieus onpasselijk van.
En het geluid die die dingen maken als je er over heen gaat met je hand... Brrr ik krijg er gewoon serieus kippenvel van als ik er alleen al aan denk :brr:

Overigens ben ik niet bang voor die mooie folie ballonnen waar helium in word gedaan.

Waar het vandaan komt weet ik niet precies, en eigenlijk boeit me dat ook vrij weinig :')
Weinig mensen weten dit van me. Zoals je je misschien wel kunt voorstellen is het niet iets waar ik mee te koop loop :D

Demeter asked him to make the most beautiful animal that the world had ever seen. So, in an effort to impress her, Poseidon created the first horse
~~~

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 19:14

Shenavallie schreef:
Laurora schreef:
Ik ben bang voor ballonnen.
Ik ben altijd zo bang dat ze uit elkaar klappen. Ik durf geen ballonnen op te blazen, en reeds opgeblazen ballonnen durf ik alleen aan te raken als ze heen klein zijn opgeblazen en niet helemaal peervormig zoals sommige mensen doen.
Als iemand een ballon naar me toe gooit duik ik in elkaar en raak ik licht in paniek.
Laatst was er een programma op tv waar ze iemand interviewden met een ballonnen fetisj, en toen lieten ze ook beelden zien van knappende ballonnen. Ik ben gewoon de kamer uitgegaan want ik werd er serieus onpasselijk van.
En het geluid die die dingen maken als je er over heen gaat met je hand... Brrr ik krijg er gewoon serieus kippenvel van als ik er alleen al aan denk :brr:

Overigens ben ik niet bang voor die mooie folie ballonnen waar helium in word gedaan.

Waar het vandaan komt weet ik niet precies, en eigenlijk boeit me dat ook vrij weinig :')
Weinig mensen weten dit van me. Zoals je je misschien wel kunt voorstellen is het niet iets waar ik mee te koop loop :D

Ik ben ook panisch voor ballonnen (en vuurwerk), maar daar maak ik geen geheim van. Ik maak er ook geen geheim van dat ik er zelfs serieus voor in therapie ben geweest toen ik klein was, omdat ik bijna iemand letterlijk zou vermoorden die pal voor mij een ballon liet klappen. Gelukkig grepen omstanders op tijd in. :')

Hallelujah ik ben niet de enige! _/-\o_

Demeter asked him to make the most beautiful animal that the world had ever seen. So, in an effort to impress her, Poseidon created the first horse
~~~

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 22:57

Oh, ik weet nog een hele leuke...
Ik haal af en toe zo'n potje fruithapje voor baby's. :')
Ik vind het zooo lekker <3

~~~

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 16:06

Mossel schreef:
Als ik een cake maak is dat voornamelijk omdat ik het beslag zo lekker vindt :')

Dit!
De laatste keer dat ik brownies maakte was er te weinig beslag over om daadwerkelijk brownies te maken.
Toen heb ik de rest ook maar gewoon opgegeten :')

~~~

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 12:50

genja schreef:
Dat ik echt niet kan slapen als mijn dekbed niet helemaal tot boven in het hoes zit en echt tot bovenaan. Mag geen centimeter stof zonder Dekbed zijn.
En als ik ‘s nachts wakker wordt en is naar beneden gezakt sta ik echt op om het weer goed te doen.

Dit! _/-\o_
En mijn matrashoes moet ook kaarsrecht en strak zonder vouwen om mijn matras zitten, anders moet ik het hele bed afhalen en weer opnieuw opmaken.
Het gebeurd regelmatig dat mn vriend al op bed ligt, en dan onvoorzichtig heeft omgedraaid waardoor er allemaal vouwen in de hoes zitten en dan schop ik m gewoon weer uit bed hoor, anders kan ik gewoon echt niet slapen :+

~~~

Laurora

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 11:21

Ik slaap ook nog met mijn 3 knuffels, ik ben inmiddels 25 :)
Kan echt niet zonder slapen. Ze gaan ook mee op vakantie, uit logeren enzovoorts. Ik heb bij mijn vriend thuis zelfs een knuffel zodat ik in elk geval in slaap kan komen :o

~~~

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie