purny schreef:Een tikje tegen de enkels kan bloedende gevolgen hebben.vooral bij mensen met een dunne huid. Een harde hallo volstaat al.
Ik was sarcastisch haha. Ik zou het ook nooit doen
Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
purny schreef:Een tikje tegen de enkels kan bloedende gevolgen hebben.vooral bij mensen met een dunne huid. Een harde hallo volstaat al.
purny schreef:Een tikje tegen de enkels kan bloedende gevolgen hebben.vooral bij mensen met een dunne huid. Een harde hallo volstaat al.
Justme_Lisaa schreef:purny schreef:Een tikje tegen de enkels kan bloedende gevolgen hebben.vooral bij mensen met een dunne huid. Een harde hallo volstaat al.
Oh ik geef wel een duw/ karretje tegen de enkels hoor, ongeacht of je een dunne huid hebt. Zie je me, vertik je het opzij te gaan? Dan heb je pech, zelfs als je een dunne huid hebt. Keuzes hebben gevolgen
KenJeMe schreef:Justme_Lisaa schreef:
Oh ik geef wel een duw/ karretje tegen de enkels hoor, ongeacht of je een dunne huid hebt. Zie je me, vertik je het opzij te gaan? Dan heb je pech, zelfs als je een dunne huid hebt. Keuzes hebben gevolgen
Ben benieuwd wat jouw reactie is als er iemand met een karretje of winkelwagentje tegen je benen aan tijd!
Shadow0 schreef:Ok.... RANT!! Over Translink.
Met enige vertraging staan de ritten erop, en inderdaad, ik heb een overstap gemist, omdat de tijd op de eerste bus blijkbaar niet goed stond.
Anyway. Ik log in, en ik wil naar 'uitcheck gemist' (want misschien dat daar ook een opmerkingenveld bijstaat.)
Moet je alle gegevens weer invullen! Jamaar beste site, ik ben ingelogd. Jullie hebben mijn kaartnummer al! Neem dat over.
Vervolgens weten ze het ook nog zo te maken dat je het niet kunt kopieren, nee, het MOET handmatig ingetypt worden. Waarom? Iemand die frauduleus op mijn account binnendringt zal zich daar niet door laten weerhouden: het kaartnummer is gewoon te vinden, alleen kun je het niet automatisch kopieren. Helpt niks, is alleen maar het tegenwerken van de gebruiker.
... En uiteindelijk probeer ik contact te zoeken, dat doen ze wel via twitter maar niet via hun eigen site. !!?? Wat een onwaarschijnlijk flutbedrijf.
/RANT
Ik heb het nu bij de busmaatschappij zelf neergelegd, ik ben benieuwd.