Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Britta31

Berichten: 13136
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 10:30

Werkte bij mij super *\o/*

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 11:07

Dat er weer iets is gebeurd waardoor onze vakantie misschien niet doorgaat. Er rust echt een vloek op vakanties bij ons denk ik

Merileth

Berichten: 1117
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Maarssen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 18:27

Dat ik vanochtend ineens gigantisch last van mijn rug had. En in plaats van minder werd het alleen maar meer. Geloof dat de paracetamol nu uit begint te werken....

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 21:57

Ik ben kats verbrand ondanks het insmeren en ik denk dat ik van mn stokkie ga zo..

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 22:04

Zonneslag? Als het echt niet gaat wel naar de dokter gaan. Voor nu veel drinken, temperatuur in de gaten houden en in een donkere, rustige ruimte gaan liggen.

Tigress

Berichten: 8938
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 23:28

Mijn ex -:(-

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 00:43

Aan dat mijn schouder verbrand is maar ik tape erop had en nu dus een witte streep en een beetje voor gek loop hahah

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 00:54

DeMolenhoek schreef:
Zonneslag? Als het echt niet gaat wel naar de dokter gaan. Voor nu veel drinken, temperatuur in de gaten houden en in een donkere, rustige ruimte gaan liggen.


Echt de warmte slaat eruit, het klopt en bonkt en het zijn mn benen armen en gezicht. Heb een natte handdoek op me gehad wat alles erger maakte en ik smeer nu om het uur aftersun. Ik trek de pijn echt niet. Dacht zeker dat ik knock out ging en ben op bed gaan liggen..

Inujojo

Berichten: 1417
Geregistreerd: 19-06-08
Woonplaats: Glasgow

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 08:52

Aan dit hele weekend. Dit was er zo eentje die we maar snel moeten vergeten :+.
Ik had zaterdag een masterclass in Norwich. Ik woon echter in Glasgow, zo'n 500km verderop :'). Prima, met de nachtbus naar Londen en dan verder met de trein naar Norwich en 's avonds herhalen we het hele geintje weer. Al met al met pre-booking voor een best geinig prijsje
Sta ik vrijdagavond al in paniek op de bus te wachten dat ik echt niet heen wil. Dit heb ik nog nooit zo gehad, m'n vriend heeft me bijna de bus op moeten dwingen :').
Afijn, m'n vriend heeft me toch op de bus gekregen en wij gaan onderweg. De bus zou om 6:15 in Londen aankomen en dan zou ik anderhalf uur hebben om naar een ander station in Londen te komen -zo'n 25 minuten met de metro-. Komt die bus dus mooi drie kwartier te laat aan en voor alle baggage eruit is waren we sowieso een kwartier verder.
Trein gemist. En het Britse treinsysteem is zo dat als je je trein gemist hebt waarvoor je een kaartje geboekt hebt (en dat doet iedereen, want het is fors goedkoper om je trein te prebooken dan het dagtarief op station te betalen), je dus een nieuw kaartje moet kopen. Dagtarief voor een enkeltje Londen Norwich: £54, waar het kaartje op de prebooking £17 was.
Godverdegodver.
Op de trein, organisatie inlichten dat ik anderhalf uur te laat ga zijn, allemaal prima.
Kom ik aan op die masterclass en het eerste dat ik doe is naar de wc gaan en de deur niet goed op slot draaien. We kunnen allemaal raden hoe dat eindigde :').
Op weg naar huis is er een marathon in Norwich waar ze de hele stad voor habben afgezet. En die marathon ging dus niet langs en dan kon je weer heen waar je heen moest, nee, die bleef circelen om een vrij kort parcours. Sta je met een hele meute mensen die ergens heen moeten bij het gemarkeerde oversteek punt en je mag er absoluut niet langs. Op de vragen of we op de een of andere manier om het parcours heen kunnen of hoe lang het nog zou duren voor we hier konden oversteken, wist de jongen niet.
Godverdegodverdegodver.
Net op tijd de trein. Zou om 9 uur in Norwich zijn en om half 11 zou m'n bus weet gaan. Anderhalf uur tijd om weer bij het busstation te komem.
Halverwege staan we dus mooi stil. Defecte trein voor ons.
Godverdegodverdegodver.
Drie kwartier stilgestaan en van mijn overstaptijd was bijna niets meer over. Heb nog nooit met zoveel stress in een metro gezeten :').
Ik kom bijna in tranen op het station en met 4 minuten speling, heeft de bus een half uur vertraging :+. Ben van m'n levensdagen nog nooit zo blij geweest met vertraging :').
Nu eindelijk weer terug in Glasgow en ik zit as we speak nog bijna een uur op de trein naar huis te wachten (zondagsdienstregeling :') ).
Volgende keer ga ik weer lekker met de auto :').

Blackberry28

Berichten: 2969
Geregistreerd: 22-07-06

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 12:24

Arme Inujojo, echt alles tegen dit weekend dus, nu weer lekker thuis hoop ik?

hagelslag
Berichten: 9014
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 12:54

SavannahNx schreef:
Ik ben kats verbrand ondanks het insmeren en ik denk dat ik van mn stokkie ga zo..


Iddem bij mij gisteravond.
Ik heb gister wel 5 liter water gedronken.
Elk half uur heeft mn vriend aftersun erop gesmeerd en ik had een uur een natte handdoek eroo( oke die werd steeds gewisseld zodat hij pislauw was)

Inujojo

Berichten: 1417
Geregistreerd: 19-06-08
Woonplaats: Glasgow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 13:28

flappie28 schreef:
Arme Inujojo, echt alles tegen dit weekend dus, nu weer lekker thuis hoop ik?


Gelukkig wel, direct naar bed :D.

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 14:09

Aan het wk inline skaten dat hier de hele stad plat legt kwa verkeer.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 14:40

Waarom moeten mensen op een bijna leeg strandje alsnog in je bubbel komen liggen?
Meters en meters ruimte en op drie meter van mijn handdoek is hun perfecte plek om te komen herrie maken en ja natuurlijk, steek meteen de bbq aan....
Ik snap dat echt niet.

Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 16:18

Dat mijn buren hun huis zo stinkt, dat als zij de deur open hebben wij niet in de tuin kunnen zitten.
Niemand weet wat voor lucht het is, het ruikt als combi van vieze lichaamslucht, nooit schoongemaakt huis.. Kan t niet plaatsen want heb het nooit eerder geroken ergens anders, maar je gaat er echt van kokhalzen zo smerig. Ook de visite vind dat. En laten ze nou net elke dag die deur open hebben. -O-
Je kan ook moeilijk aanbellen van; willen jullie misschien de deur dicht houden, want je huis stinkt. :=

Marcella

Berichten: 36714
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 16:29

Morgen even melden bij de gemeente, want dan kan er ook sprake zijn van een gezondheidsrisico.

Laibadji

Berichten: 1688
Geregistreerd: 18-06-15
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 16:29

Dat ik gisteren de paarden op een andere weide gezet heb en echt niet door hebben dat ze in de stal kunnen. Liever buiten staan braden... Morgen ze toch eens in de stal leiden. _-:(

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 18:42

Laibadji schreef:
Dat ik gisteren de paarden op een andere weide gezet heb en echt niet door hebben dat ze in de stal kunnen. Liever buiten staan braden... Morgen ze toch eens in de stal leiden. _-:(

Die van ons wisten het echt wel maar stonden daar alleen af en toe s nachts. Verder altijd in de felle zon

Laibadji

Berichten: 1688
Geregistreerd: 18-06-15
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 22:08

[/quote]
Die van ons wisten het echt wel maar stonden daar alleen af en toe s nachts. Verder altijd in de felle zon[/quote]
En dan ben je uren aan de slag met bosmaaier en dergelijke om alles paard vriendelijk te maken -:(- (stal was lang niet gebruikt)

Tigress

Berichten: 8938
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 07:51

Dat een of andere idioot nu al een half uur in steen loopt te boren hier op de buurt -:(-

Carr_friesje

Berichten: 2935
Geregistreerd: 23-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 09:35

Boompje1985 schreef:
Aan het wk inline skaten dat hier de hele stad plat legt kwa verkeer.


Same. :+
Bloedirritant

Britta31

Berichten: 13136
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 09:51

Dat ik met bessen plukken op mijn pas geplante rode bessen struikje ging staan.En ik had er nog wel een dikke stok naast gezet :(

Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 10:41

Zojuist een hornaar is huis gehad, specifieker in de speelkamer van de kinderen. De paasei, ik ben nog nooit zo bang geweest. Ik ben sowieso wel bang voor wespen, maar deze was dik 3 cm lang en een geluid wat ze maken :wow: :wow: . Ik had alles hermetisch afgesloten, maar moest hem toch naar buiten loodsen, die beesten zijn me toch rot te verplaatsen. Ik ben 30 jaar ouder geworden en buiten de speelkamer stonden 2 kinderen die zich afvroegen waarom ik nou zo bang was :') .

Voordat iemand zich afvraagt waarom ik hem dan niet doodgemaakt hebt, want het zijn inderdaad van die rotbeesten. Snap ik, weet ik ook. Maar ik ben er nog steeds bang voor en ik vreesde er meer voor dat ik gestoken werd, terwijl ik met 2 kinderen liep. Stel dat ik allergisch blijkbaar ben, wat dan. Anyway, beest is gelukkig buiten, ik zweet nog even alle angst eruit. :=

Hier heb ik me dus aan geërgerd, kies een anders huis uit haha. Ik vrees na even zoeken dat ik zelfs de Aziatische hoornaar op bezoek had..

Sintara

Berichten: 7391
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 12:57

Dat ik iets wilde wijzigen voor een oud account en dat mijn aanvraag ervoor was afgekeurd, wordt meteen weggezet als een hacker en blabla... Nee ik weet niet meer alle details van toen ik het account aan heb gemaakt! Dat is namelijk al 14 jaar geleden en ik was toen 12... GRRRRRR

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 12:58

Aan dat ik niet echt een keuze kan maken qua het kopen van een rok..