eindelijk voor mijzelf kiezen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
WithinGirl96
Berichten: 263
Geregistreerd: 12-11-14
Woonplaats: Nederland

eindelijk voor mijzelf kiezen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-18 08:43

Goedemorgen lieve Bokkers op deze zondag ochtend.

De zon {:} schijnt hier heerlijk en bij jullie hopelijk ook.

Zoals mijn titel het al aangeeft ga ik iets voor mijzelf doen, ik ben zo'n type die alles voor andere doet en zichzelf een (beetje) wegcijfert. 8)7

Een deel van mijn familie heeft motoren en rijd motoren. Ooit als 4 jarige gup naar een motorbeurs geweest, heerlijk! Nu heb ik de stap genomen..... :wow:

Woensdag jl. de rijschool gebeld en (wegens vakantie van de instructeur) in Augustus dit jaar starten met lessen. *\o/*
Ik vind het ontzettend spannend maar heb er ook onwijs veel zin in! Ik ben oud genoeg om direct voor mijn A te gaan. Dus even kijken of we dat ook aandurven :):)

Nu vroeg ik mij natuurlijk wel het een en ander af... %)
Spullen (helm, pak, handschoenen) zijn aanwezig op de rijschool. Kan ik met mij dr. Martens gaan rijden, deze zijn (zeer) stevig, van leer en bieden tot boven mijn enkels stevigheid.
Hoeveel lessen hebben jullie -ongeveer- gehad tijdens jullie AVB en AVD? En het theorie examen en praktijk deel? Want AVB en AVD worden apart geëxamineerd he? :list:

Oh jongens (en meiden), ik kan niet wachten tot augustus. Het duurt voor mijn gevoel nog zoooo lang... |(

Dus.. laten we de tijd volbrengen met jullie motor verhalen, tips/tricks, advies en gewoon heerlijk praten over alles wat met motoren (en alles eromheen) te maken heeft! +:)+

Anoniem

Re: eindelijk voor mijzelf kiezen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 06:40

Omdat HK niet de juiste plek is voor dit topic, verplaats ik het naar LZP.

kwita

Berichten: 6543
Geregistreerd: 14-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 06:44

Je mag trots zijn op jezelf, veel plezier met je lessen en je rijden als je het allemaal hebt behaald!
Ik heb niet zoveel met motoren, maar ik ben ook net zo een type als jou jezelf altijd laatst. Dus jij hebt me aan het denken gezet! *\o/*

manzano

Berichten: 23905
Geregistreerd: 22-10-01

Re: eindelijk voor mijzelf kiezen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 07:31

Misschien topictitel even wat (laten) aanpassen dat het over motorrijden gaat? Trek je ook de juiste mensen met antwoorden op je vragen.
Maar veel plezier!!!

Anoniem

Re: eindelijk voor mijzelf kiezen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 07:57

Er is al een motor topic. Denk dat je daar veel tips kunt krijgen.

Mijn rijschool accepteerde alleen laarzen/schoenen die daadwerkelijk voor motorrijden bedoeld zijn.