Wat ons vandaag toch is overkomen...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 11:11

Kuggur schreef:
Dune...

:D

Schoentje, kerstmuts en [o]


oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 09:25

In een studentenhuis ook eens bij de hand gehad dat ze van de gemeente keer op keer naar bewoner x kwamen vragen, omdat er ooit een envelop van hem in de gezamenlijke vuilniszak zat die in de verkeerde container was gegooid. Netjes iedere keer uitgelegd dat de gezamenlijke vuilniszak door ieder van de 10 bewoners kon zijn weggegooid, en dat het statistisch dus waarschijnlijker was dat persoon X níet de 'schuldige' was dan dat hij het wel was. Duurde behoorlijk lang voordat ze het opgaven.

Schoentje, kerstmuts en [o]


oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 18:54

FennyPower schreef:
Ik had een dreigende klant voor me in de winkel omdat haar/zijn dochter naar de wc moest.
Maar dit mag hier niet. Vaste afspraak waar ik me aan moet houden..
En klant was net de winkel ingelopen had geen spullen.
En buiten de winkel is een openbare wc op loopafstand.
Waarom dan dreigen :? Maar okee klant was koning.

Maar het was geen klant zei je toch? Dat word je pas als je op zijn minst de intentie hebt om wat te kopen. Geen klant? Dan zeker geen koning.

Schoentje, kerstmuts en [o]

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 15:31

chamion schreef:
Met koningsdag een kraampje gehuurd. Met (paardrij)handschoenen als klanttrekker (zeer, zeer goedkoop) en je wilt niet weten hoe vaak ik de vraag heb gekregen: Waar zijn deze dingen voor? :') :? :roll:

Is dat raar? Hoe moet een leek aan een handschoen zien dat die bedoeld is voor paardrijden en niet voor wielrennen, tuinieren, kitesurfen of de afwas? Waar zou een niet-paardenmens normaalgesproken spontaan een paar paardrijhandschoenen moeten tegenkomen?

Schoentje, kerstmuts en [o]

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 21:15

Trui schreef:
Ik zal het eens uittypen.. ik ben momenteel in Portugal en ik liep alleen. Gewoon lange broek, jasje, dus netjes gekleed, niet uitdagend. Maar, ik ben wel een tiener meisje met blond haar blauwe ogen en lichte huid. Er stond een auto naast de weg. Ik stak vlak voor hem over want dat was een zebrapad. Ik keek niet-express naar de auto, want was gewoon om me heen aan het kijken. Ik krijg oogcontact met de man. In het langs lopen (ik liep rechts op stoep, stak over naar links, waar hij stond met de auto half op de stoep) kijk ik net zo automatisch even snel door het open raam naar binnen. En ja hoor.... verrassing! :wow: en ik ben zo’n persoon die daar wel erg van schrikt dus ik overstuur naar het hotel gelopen.

Hoe raar het ook klinkt, het is wel weer iets als een ‘beleving’. Dus ik verwacht stel het gebeurd nog een keer dat ik minder zal schrikken en mezelf beter onder controle kan houden.
Maar dit soort mensen..... als je het doet doe t dan zodat men er geen last van heeft..
Misschien lees ik eroverheen, maar volgens mij heb je nog steeds niet verteld wat de verrassing dan inhield. Moet zeggen dat ik wel een vermoeden heb.

Schoentje, kerstmuts en [o]

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 17:06

Romy1234 schreef:
Jeezz lekker aardig hier weer voor elkaar, gelukkig weet iedereen het weer beter!
Zelf zeker geen kinderen, dan kom je er wel achter.
Weet je dit is gewoon nog even een steek onder water geven, jammer dit.
Is dat nou echt leuk om iemand zich nog rotter te laten voelen als dat ze zich al voelt?
Ik heb mijn kids normaal gesproken altijd onder apel, ik doe mijn uiterste best om ze zo goed, netjes en beleefd op te voeden.
Geef alles op voor ze, voel mij elke dag onzeker of ik dingen wel goed doe, voel mij regelmatig zwaar k.ut vanwege struggles, maar probeer ondanks alles het beste van mijn dag te maken, elke dag weer, om er zelf bovenop te blijven maar vooral voor mijn kids.
Maar dat mensen zo ontzettend bot en lomp kunnen reageren zonder een idee te hebben Hoe ik mijn leven leid doet mij pijn, ik probeer alleen maar mijn best te doen...
Heel aardig hoor om iemand zich nog beroerder te laten voelen als dat het al is.

Blijkbaar is het wel normaal dat een wildvreemde mij mag zeggen dat ik het allemaal fout doe, want er word enkel op ingegaan op een loopfietsje in de Kruidvat waar je met geen mogelijkheid met een duowagen kan lopen, winkelwagentjes heeft de Kruidvat niet en ik ga mijn kind niet aan een tuigje doen alsof het een hond is, hij zit nergens aan, en blijft normaal gesproken altijd bij mij, dit is de 1e keer dat hij zoiets deed.
En oja voor de betweters, het personeel van de Kruidvat hier heeft er geen moeite mee dat hij zijn loopfietsje mee naar binnen neemt, dit heb ik een tijd geleden aan hun gevraagd namelijk en ze hebben er (hun woorden) geen verbod op in de winkel.

:x
Volgens mij lijden mensen met kinderen chronisch aan slaapgebrek.
Ik snap eerlijk gezegd de tips van aanlijnen hier wel. Als je weet dat je in die situatie te druk/afgeleid/moe/geprikkeld bent om zelf je kind onder appel te houden, dan kun je er zo toch voor zorgen dat je hem bij je houdt.
Laatst bijgewerkt door oomens op 01-08-18 17:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Schoentje, kerstmuts en [o]

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 17:11

nynke55 schreef:
Riddershow schreef:
Ff Offtopic:
.

Maar afhankelijk van de oorzaak van het probleem (gedrag) kan het wel helpen als een vreemde zegt dat ze zich niet moeten aanstellen of zo. Maar dat is ook de hele toon. Geloof dat Romy zelf werd aangesproken op het gedrag van haar kind en kan me voorstellen dat dat niet goed valt.

.


Dat is ook zo, en dat is ook geen stijl van die vrouw.

Waarom zou je iemand niet mogen aanspreken op het gedrag van zijn of haar kind? Op het moment dat dat kind zich misdraagt en er zelf (nog) niet goed op aan te spreken is, dan lijken mij de ouders de juisten om je tot te wenden.

Schoentje, kerstmuts en [o]

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 17:44

Warboel schreef:
Het gaat inmiddels al een aantal pagina's over het opvoeden van (andermans) kinderen, als jullie hier verder over willen discussiëren is dat oké, maar dan graag even een nieuw topic aanmaken. Dan kan het hier weer ontopic gaan!

Daar loopt al een topic over:
[MWS] Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Schoentje, kerstmuts en [o]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alfi2010, AmberG, Axxy, BLEXBot, Britta31, Dana02, dormy, FransienE, Jolantje246, lazy, lindo, linoleum, meintje, Soepkipje, Steenbok12, tengeltje11, Zebrastreep, zonneglans en 62 bezoekers