Wat moet ik nu toch doen? Adviezen gevraagd

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sizzle

Berichten: 35665
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Re: Wat moet ik nu toch doen? Adviezen gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 19:24

Is dat diezelfde kerel die eerder al aggressief geworden is naar jou toe?
En die diezelfde die kwaad werd toen je naar een andere stal wilde?

Zo ja dan lijkt me de keus niet zo erg moeilijk toch?


Sizzle

Berichten: 35665
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 21:15

Zijn jullie ook niet gewoon uit elkaar gegroeid? Is dit nog altijd diezelfde F?
Is hij dan inmiddels ook niet al bijna 50?
Jij wil steeds meer je eigen leven bepalen (wat logisch is) en hij is gewend dat hij doorgaans de beslissingen nam.
Misschien werkt dat ook gewoon niet meer.

Sizzle

Berichten: 35665
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 09:41

Et staat me iets bij van een aantal jaar geleden dat TS aangaf niet echt uit een geweldige thuis situatie te komen.
Dan is een eigen leventje opbouwen waarschijnlijk handiger, anders ga je van 1 situatie waarin je geleefd wordt naar de volgende.
Met een redelijk minimum inkomen is een huurwoning niet eenvoudig maar wellicht heeft het zijn om advertenties te plaatsen om een kamer of zolder ergens bij iemand te huren, dan blijft er misschien nog wat over om je rijexamen nog een keer over te doen. Zou zonde zijn om dat nu te laten valllen na al die lessen.

Sizzle

Berichten: 35665
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Re: Wat moet ik nu toch doen? Adviezen gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 09:54

Ik weet natuurlijk niet hoe accuut de situatie is, maar je kunt dan ook vanuit een jarenlange relatie die en waar nu gewoon de liefde gegaan is zonder grote dramas ook eerst even apart gaan slapen en dan jezelf een paar weken geven om iets anders te vinden, dan kun je ook wat rustiger spullen uitzoeken die mee moeten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Ange29, Brandje_04, Dyphusion, Ellen_ov, Indy_Mouse_9, InfinityT, jen, Jungles, katinker, Kmbrly, Lalidan, Lalladidoo, MirjamRobin, Monique1963, roosjenat, Shenavallie, Siers83, Sigge, Ubermetrics, xPabloBokt, YandexBot, Zebrastreep, zonnebloem18 en 185 bezoekers