Wat moet ik nu toch doen? Adviezen gevraagd

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Niece
Berichten: 1512
Geregistreerd: 28-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 18:38

Ik vind het eerlijk gezegd geen vreemde reactie van hem. Dat je het uitmaakt is 1 maar dat je gelijk zegt dat je op zoek gaat naar iets anders en als dat via een berichtje gaat.. Ik zou ook not amused zijn. Zo'n reactie is natuurlijk niet nodig maar verdriet/boosheid doet rare dingen met een mens. Maar dat je gelijk op zoek gaat naar iets anders? Je hoeft niet met iemand te zijn he, je hebt jezelf en dat is goed genoeg. Relatie = aanvulling en geen invulling van je leven.

Wel heel vervelend dat jij je zo voelt. Waarom moet je bij hem blijven nu? Kan je niet (tijdelijk) terug naar je ouders?

Overigens onbereikbaar betekent niet gelijk dat er iets achter schuilt. Misschien was zijn telefoon leeg, zat ie in bad of weet ik het. Zijn zat opties voor :)



Niece
Berichten: 1512
Geregistreerd: 28-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 19:17

Oh dan heb ik die 'iets anders' verkeerd opgevat, excuus. Ik zou als ik jou was liever fietsen dan hier blijven wonen. E-bike is een goede, oortjes in en gaan! Lekker vroeg dus nog geen kip te bekennen, heerlijk *\o/*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, Azhari, Condor, corinec, Elin_, Floko, gillian, hafpower, Hannerups, judithje, kimberly1995, leanneXXnona, LuCa88, nimbletje, ontherun, Tessiej, Typhoon, vikawiek, VuurVleugels, wiifke, YandexBot en 185 bezoekers