Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 19:15

Wat poedersuiker zeg! Zou ik ook zeker laten weten aan de organisatie waarbij je hebt gewonnen. Wie weet kunnen hun er nog wat mee.



Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 19:30

Ah op die manier ‘gewonnen’ Dacht dat je de reis had gewonnen als zijnde gratis :)

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 10:09

Dat ik schrik heb om mijn oudje op haar nieuwe weide te zetten. Weide ligt vlak langs een drukke fietsroute. Ze heeft cushing en is niet meer dik te krijgen. Heb schrik voor de commentaren. Vroeger had ik daar geen last van en zette ik al mijn oudjes zonder nadenken de weide op. Nu durf ik niet meer. 8)7 Ik erger mij dus aan mijzelf.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 10:20

Zijn we van plan, maar dan nog valt het eigenlijk wel op... Zou soms fijn zijn moesten mensen niet direct oordelen. Heb al iets te vaak de dierenbescherming aan de deur gehad -O- Het is uiteindelijk altijd wel goed hoor, maar altijd weer die uitleg (ze staan in de sneeuw omdat ze er voor kiezen, ze kunnen gewoon hun binnenstallen in als ze willen. Ze hebben water, het is niet omdat je het niet ziet dat er geen is (kuip van 600 liter 8)7 Volledig vol elke dag) Ja ze is mager, maar ze staat in knie hoog gras, krijgt krachtvoer bij en staat onder dierenartsbegeleiding, wat wil je nog meer, etc etc)

Daarom krijg ik soms een halve aanval van al die topics op bokt over verwaarloosde paarden. Pennymeisjes die zonder boe of bah maar even de dierenbescherming bellen want het is zo ziellllleuuuug. Joh, vraag eerst hoe het in elkaar zit...

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 22:04

Zonneslag? Als het echt niet gaat wel naar de dokter gaan. Voor nu veel drinken, temperatuur in de gaten houden en in een donkere, rustige ruimte gaan liggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 11:12

Dat het verzekeringskantoor gesloten is vanwege de vlaamse feestdag. Niemand doet mee aan de vlaamse feestdag, behalve de gemeentehuizen en het verzekeringskantoor blijkbaar... Het is zelfs geen officiele feestdag.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 18:03

Dat de grootouders van mijn vriend vorige week last minute een weekendje weg hebben geboekt en nu aan het klagen zijn dat ik nog niet ben bevallen en straks beval als ze een weekendje weg zijn. Ja joh, pech hoor. Jullie zijn al 20 jaar op pensioen en hadden gerust een weekendje later kunnen gaan. Het is nota bene in hetzelfde hotel waar ze ook al 20 jaar 4-5 keer per jaar gaan. Niets nieuws dus.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 18:40

Aan mijn vader die maar blijft rondroepen dat: Als er iets is laat maar weten, ik kom direct helpen! Maar puntje bij paaltje nooit komt helpen.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 18:11

Aan mijn vader die het lef had om zonet te bellen dat wij met de baby maar bij hun op bezoek moeten gaan. Enkele rit van 200 kilometer en ik ben de nacht van donderdag op vrijdag bevallen 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 18:19

Britta31 schreef:
Gefeliciteerd.Een jongen of een meisje?


Bedankt! Een meisje :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 07:17

Giolli schreef:
Dat ik na meer dan 20 weken nog niet kan genieten van mijn lang verwachte zwangerschap, omdat elke keer wanneer er klachten verdwijnen er wel weer wat nieuws bij komt. :x


Ik herken het :(:)

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 18:40

Aan de vroedvrouw die vandaag ging langskomen tussen 9.00 en 17.00. Nog niemand gezien en kan niemand bereiken.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Facebook, GoogleAdsense en 196 bezoekers