Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 10:17

MarlindeRooz schreef:
Dat ik gezond wil eten maar de hele dag door zin heb in pizza, patat en chips. :+

Edit: en in M&M’s. ;((


Ik ken dit...

Britta31

Berichten: 13140
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 10:24

De kever in de klamboe van mijn dochter.Balancerend op het bed om 24.00 s'nachts.Gaat ze zeuren dat ik met mijn sloffen op het bed staat en haar dekbed kreukt.Ik heb nog net niet de kever in haar bed los gelaten,wel buiten hoor.En dan nog de vliegende mieren invasie in huis.

Helderder

Berichten: 10126
Geregistreerd: 13-06-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 10:42

Vrouwen die klagen over hun 'kleine borsten' en dan cup B/C (of A) hebben.
Now I feel better. Not.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 11:10

Aan Bear Grylls die op tv heel stoer doet dat hij op een wild paard gaat rijden. Gaat hij het dier aaien, zegt hij: De eerste keer dat dit paard een hand op zijn lijf voelt. Mijn vriend zei al direct: Dat is geen wild paard.... Probeert hij er op te springen, paard verschiet. Terwijl het paard verschiet en weg loopt zie je mooi bekapte hoeven met ijzers er onder. Yeah right, wilde paarden, eerste menselijk contact bla bla bla :')

Cowboy55
Berichten: 8490
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 11:38

DeMolenhoek schreef:
Aan Bear Grylls die op tv heel stoer doet dat hij op een wild paard gaat rijden. Gaat hij het dier aaien, zegt hij: De eerste keer dat dit paard een hand op zijn lijf voelt. Mijn vriend zei al direct: Dat is geen wild paard.... Probeert hij er op te springen, paard verschiet. Terwijl het paard verschiet en weg loopt zie je mooi bekapte hoeven met ijzers er onder. Yeah right, wilde paarden, eerste menselijk contact bla bla bla :')


Hmmm.....paarden die zichzelf van hoefijzers kunnen voorzien.....wellicht een gat in de markt voor de metaalsector die kampt om goede mensen aan te trekken. Vergeet de mensen, zet paarden op je loonlijst......

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 11:39

DeMolenhoek schreef:
Aan Bear Grylls die op tv heel stoer doet dat hij op een wild paard gaat rijden. Gaat hij het dier aaien, zegt hij: De eerste keer dat dit paard een hand op zijn lijf voelt. Mijn vriend zei al direct: Dat is geen wild paard.... Probeert hij er op te springen, paard verschiet. Terwijl het paard verschiet en weg loopt zie je mooi bekapte hoeven met ijzers er onder. Yeah right, wilde paarden, eerste menselijk contact bla bla bla :')



Oh wat erg :')

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 11:49

Die hele Bear Grylls is in scène gezet. Wat hij meemaakt is echt geen toeval meer.
Manlief houd er nogal van. Laatst had hij zogenaamd een wond op z’n arm en kwam toevallig een plant tegen die ontsmettend werkte. Yeah right! Die wond was heel duidelijk nep. En manlief was er heilig van overtuigd dat het echt was.

LoeOrange

Berichten: 321
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Waalwijk

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 11:51

Dat er iets, vanuit verzekeraar, niet goed is gegaan met het omzetten van de verzekering van mijn auto. Hierdoor is mijn auto nu niet verzekerd en kan ik niet naar het werk. Helaas zijn zij niet erg begripvol. Ik moet de trein maar pakken..

Sintara

Berichten: 7396
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 11:52

Aan mijn beste vriendin die nu alweeeer hetzelfde verhaal ophing..
Krijg ik al een jaar of 3 te horen: ´ja het klinkt gek maar ik eet en drink nu juist meer, schijnt te helpen met afvallen´, ´ik pas kledingstuk x weer´, ´ik ben wel weer wat aangekomen wat denk jij ervan?´..

Zucht. Als je niet naar me luistert, waarom vraag je me dan om advies |o

Tigress

Berichten: 8940
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 11:55

Dat werk nooit op tijd loon uit lijkt te betalen.

Mijn eerste loon was de 2e van de maand, die keer daarop de 4e, de vorige keer de 6e, en vandaag is nog niks binnen. Nu heb ik weer van mijn ouders moeten lenen om mijn rugbehandeling te betalen -O-

magicmist

Berichten: 3336
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 11:56

mensen die gewoon doorrijden na een aanrijding. Eerst bedreigen etc en dan hup weg.
gelukkig een foto van het kenteken gemaakt.
Maar voelde me aardig rot.
Ook omdat mensen het zien gebeuren en niets doen.

Mlies
Berichten: 14150
Geregistreerd: 23-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 11:57

MarlindeRooz schreef:
Dat ik gezond wil eten maar de hele dag door zin heb in pizza, patat en chips. :+

Edit: en in M&M’s. ;((


Sorry, ondanks dat het niet grappig is moest ik vooral lachen om je toevoeging. :=

Ik heb me vandaag geërgerd aan m'n luie gedrag. Ik had het hele huis al schoon kunnen hebben en ben nog niet op de helft... Nouja, vrije dag, geen haast. :+

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 12:01

Dat ik perse de trein wou halen, en nu een hele grote blaar op m'n hak heb.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 12:06

Mijn darmen , beetje jammer dat ze niet meewerken als ik weg moet :+

Sequinoa

Berichten: 570
Geregistreerd: 01-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 12:08

Ik ging een topje strijken zonder naar het label te kijken. Ik ga even kijken of ik hem kan inkorten of weg ga gooien, want ik heb er binnen 3 seconden een gat in gemaakt :')

Teats

Berichten: 91
Geregistreerd: 27-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 12:40

Dat gisteren op het laatste moment mijn heupoperatie niet doorging omdat ik koorts had. :(

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33794
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 12:40

Dat ik vet gezond een meloen ging snijden en daarna een citroen om in mijn waterkaraf te doen. En toen spoot ik vol met die citroen in mijn oog.

Ik had gewoon veilig chips met cola moeten eten... :j

M_D_H
Berichten: 17476
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 12:44

MarlindeRooz schreef:
Dat ik vet gezond een meloen ging snijden en daarna een citroen om in mijn waterkaraf te doen. En toen spoot ik vol met die citroen in mijn oog.

Ik had gewoon veilig chips met cola moeten eten... :j

Of M&M's :+

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 13:11

magicmist schreef:
mensen die gewoon doorrijden na een aanrijding. Eerst bedreigen etc en dan hup weg.
gelukkig een foto van het kenteken gemaakt.
Maar voelde me aardig rot.
Ook omdat mensen het zien gebeuren en niets doen.

Ze zijn wel gestopt? Dan is het schijnbaar volgens de regels van de wet geen doorrijden na aanrijding. Kwam ik laatst tegen in een topic hier.

Ik erger me vandaag weer rot aan Indiase helpdesks. Enerzijds onze eigen (outsourced) helpdesk die heel veel moeite hebben met een simpel verzoek en fatsoenlijk leesbaar Engels typen. Anderzijds de helpdesk van een applicatie die wij gebruiken die nergens met oplossingen komen en je continue met vragen bestoken of dingen aanhalen die helemaal niet relevant zijn. Of gewoon weken lang niet reageren.
Oh ja, en als onze helpdesk straks eindelijk mijn verzoek heeft weten uit te voeren dan kan ik die andere helpdesk weer aanslingeren want dan kunnen ze eindelijk beginnen met het proberen op te lossen van het eigenlijke probleem.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33794
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 13:14

M_D_H schreef:
MarlindeRooz schreef:
Dat ik vet gezond een meloen ging snijden en daarna een citroen om in mijn waterkaraf te doen. En toen spoot ik vol met die citroen in mijn oog.

Ik had gewoon veilig chips met cola moeten eten... :j

Of M&M's :+

;( ;( ;(

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 13:15

Aan mezelf.
Ik parkeerde net iets te ruim in en raakte daarbij een geparkeerde auto. Alles is ondertussen al afgehandeld maar ik zit nog steeds in mijn auto want ik durf nietmeer boodschappen te doen of uit te parkeren -O-

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 13:30

Aan het belgische horse id. Je kunt nu zelf lekker alles online regelen, want dat is 'makkelijker' maar het is wel ruim €10 duurder als vroeger. Van de gekke gewoon...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 13:42

Adindaa schreef:
Aan mezelf.
Ik parkeerde net iets te ruim in en raakte daarbij een geparkeerde auto. Alles is ondertussen al afgehandeld maar ik zit nog steeds in mijn auto want ik durf nietmeer boodschappen te doen of uit te parkeren -O-


Kom op, dat kun je! *\o/*

Dat heb je al honderden keren gedaan en nu is het 1 keertje niet zo goed gegaan, niet te veel van schrikken. Goed kijken en door gaan. ;)

_kajo_
Berichten: 739
Geregistreerd: 21-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 13:43

Dorus schreef:
magicmist schreef:
mensen die gewoon doorrijden na een aanrijding. Eerst bedreigen etc en dan hup weg.
gelukkig een foto van het kenteken gemaakt.
Maar voelde me aardig rot.
Ook omdat mensen het zien gebeuren en niets doen.

Ze zijn wel gestopt? Dan is het schijnbaar volgens de regels van de wet geen doorrijden na aanrijding. Kwam ik laatst tegen in een topic hier.

Niet alles geloven wat je op bokt leest. Stoppen is niet genoeg, je moet 'je identiteit achterlaten'

GaitMonster

Berichten: 3180
Geregistreerd: 23-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 13:45

theadora99 schreef:
MarlindeRooz schreef:
Dat ik gezond wil eten maar de hele dag door zin heb in pizza, patat en chips. :+

Edit: en in M&M’s. ;((


Ik ken dit...


Zo herkenbaar ;(