Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Captain

Berichten: 21362
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 22:36

Ben ik het niet helemaal mee eens maar doet er ook niet toe. :D
Een kogelvis, morgen beginnen met schoonmaken en van het weekend kan die dan gaan indraaien.


Captain

Berichten: 21362
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 16:44

Kapotte vouwfiets erop gezet met lekke band en gewoon een ellendig ding. :') te ruilen voor een zak drop. Binnen 2 minuten reactie en net opgehaald. Snelste deal ooit! :')

Captain

Berichten: 21362
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 12:28

Marocje schreef:
Captain schreef:
Kapotte vouwfiets erop gezet met lekke band en gewoon een ellendig ding. :') te ruilen voor een zak drop. Binnen 2 minuten reactie en net opgehaald. Snelste deal ooit! :')

Ik vraag me dan altijd af: wil diegene echt dat ruilmiddel, dus in jouw geval drop? Hoe weet ik welke je lekker vindt? Persoonlijk zou ik dan 5 euro geven, zodat je zelf een flinke zak kan halen.. (plus mijn dankbaarheid tonen, want zo gratis iets wat je goed kan gebruiken is gewoon erg fijn)


Had wel aangegeven zoete drop.. mijn vader is niet zo kieskeurig. :D

Captain

Berichten: 21362
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 14:03

Wij hebben een boxer die ook altijd heel boos voor de ramen staat te blaffen maar is zo bang als een wezel. :') Maar vind het altijd wel een prettig idee. Was straks alleen thuis en een buitenlandse meneer kwam mijn pijl en boog halen, was wel even blij dat de hond er was. Ondanks dat ik niet bang ben, je krijgt inderdaad toch wat mee van de media onbewust.



Captain

Berichten: 21362
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 14:35

Ja dat vind ik het meest frustrerende... -:(-


Captain

Berichten: 21362
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 22:26

Ik blijf hoop houden dat er zoiets bestaat als 'karma'. :D

Captain

Berichten: 21362
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 12:33

Hier een keuken er gratis op staan, zelf demonteren.
Krijg alleen maar gebrekkig nederlandse berichten. Zo vermoeiend.. :O



Captain

Berichten: 21362
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 07:14

Wij verzenden spullen niet meer, altijd dat gezeur met een doosje zoeken en dan weer naar het postkantoor. Plus we hebben echt breekbaar spul te koop staan. In elke advertentie staat dan ook: enkel op te halen, wordt niet verzonden. En dan nóg vraagt 90% wat de verzendkosten zijn.


Captain

Berichten: 21362
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 12:45

Ik reageer altijd maar krijg in 90% van de gevallen geen reactie meer terug. :+ Dus dan laat ik het bod staan en wacht ik op hogere biedingen.

Captain

Berichten: 21362
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 22:12

Dat van die adverterende bedrijven is inderdaad bloedirritant. Ik selecteer altijd 'zo goed als nieuw' of 'gebruikt' om dat er uit te filteren.

Ik heb gisteren 17 boeken binnen gekregen.. gekocht voor 40,- inc. verzenden waar een boek normaal 20,-. Goede deal dus. :D ook super netjes verpakt, ik kan weer even vooruit.


Captain

Berichten: 21362
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 03:44

Paardennamen schreef:
Ik heb een pakket positiekleding koop staan. Er komt een vraag via een pagina wat voor prostitutiekleding het is :') Ik heb maar gewoon geantwoord dat het voor een zwangere vrouw is, voor hetzelfde geld is het een automatische correctie :')


Zo had ik gisteren feedback op mijn stageverslag gekregen van mijn stagebegeleider.. Dus ik kijk naar de opmerkingen, staat er ergens 'wat bedoel je prutsmuts?' Ik weet het, een simpele spelfout maar het staat er zo grappig dat we met z'n allen smakelijk hebben gelachen hahaha.

Captain

Berichten: 21362
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 23:29

Resistance schreef:
Pfff, ik had een advertentie over dat ik een bijrijdpaard zoek op Marktplaats gezet, met m'n nummer erbij. Dat doe ik dus nooit meer! Gelijk allemaal appjes en wordt de hele tijd gebeld door vieze mannetjes die zogenaamd een bijrijdpaard aanbieden. Ik had het tot twee keer toe uiteraard meteen door, wanneer ze uiteraard totaal geen informatie over het dier kunnen geven en met anoniem nummer bellen. Gelijk m'n nummer daar weggehaald!


Waarom proberen ze het in godsnaam? Wat denken die mannen te bereiken? Dat je met oogkleppen zo op hun "bijrijdpaard" afgaloppeerd en meteen met je benen open op hun bed gaat liggen? Dat is geeneens wanhopig meer, gewoon ongelofelijk dom.


Ik zou hun nummer bewaren en daar zelf iets leuks mee doen... :D Een nepadvertentie plaatsen ofzo.. O:) niet eens per se op marktplaats...

Captain

Berichten: 21362
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 07:54

Ik zie een advertentie voorbij komen van een mooi zeewater aquarium. Er staat een foto bij van het aquarium. Kijk ik nog eens goed... zie je door het aquarium heen een bloot meisje lopen aan de andere kant. :')

Captain

Berichten: 21362
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 08:24

Heb ze een bericht gestuurd en de advertentie is nu verwijderd.

Captain

Berichten: 21362
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 13:13

Al weken op zoek naar een mooie barebackpad maar vind ze nieuw te belachelijk duur. Nu een hele mooie op marktplaats gezien maar die dingen zijn in trek en al 20 keer opgeslagen als favoriet zag ik.. Heb bericht gestuurd en nu binnen 20 minuten heb ik hem betaald en gaat ze hem opsturen. Yes!! *\o/*

Ergens een beetje to good to be true. :')

Captain

Berichten: 21362
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 17:51

Volgens mij kunnen ze dat niet zien.. Ik had dat pas ook maar heb screenshot gemaakt van het mp gesprek met de status 'betaald' en toen heeft ze het direct verzonden. :)





Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, Amazonbot, Amber_anne, anjali, Anoukjuuuhh, ComscoreBot, eshz, Gee, gerlindie, GoogleAdsense, karinmanon, Lalladidoo, Lizzy__87, marjannuh, Monody, Paardennamen, Plus_en_Min, RianneH, Room_Soesje, Rose94, Sourire, thequeensmum, wisja, xSCWx, XxLiEsJuHhxX en 207 bezoekers