Ben ik mislukt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kimmie25501

Berichten: 7556
Geregistreerd: 19-01-14

Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-18 12:39

Dit vraag ik me oprecht soms af.
Allerlei vriendinnen hebben al vriendjes, seks etc en ik nog helemaal niet.
Ik heb zelfs nog nooit gezoend! Op je 17e is dat toch niet normaal?
Kijk, ik zou het niet erg vinden als ik er gewoon nog niet aan toe was geweest. Maar het erge is, ik ben er wel aan toe. Jongens hebben gewoon helemaal geen interesse in me. Ik ben soms ook bang dat dat komt omdat ik niet zo knap ben.
Ik weet niet wat ik met dit topic aan moet, gewoon even de angst van me afschrijven dat ik straks mee moet doen aan het programma 30 en nog maagd :')

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Berichten: 3032
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 12:41

Niet te veel zorgen maken meis. Dat soort dingen komen vanzelf. En vodoral jezelf niet met andere vergelijken. Mijn eerste relatie kreeg ik ook pas op mijn 21ste en ben drie jaar later nog steeds harstikke blij mee.

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 12:41

Ohhhh nee je bent niet mislukt. Er bestaan helemaal geen mislukte mensen.

Je bent pas 17 (volgens je profiel) gewoon nog even geduld. Je hoeft " het" niet gedaan te hebben op of voor een bepaalde leeftijd.

*checkt profile verder*

Hoezo ben je niet zo knap?...je bent prachtig.
Laatst bijgewerkt door NatasjavE op 29-06-18 12:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Flying_Angel

Berichten: 15713
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 12:43

Je hoeft je echt geen zorgen te maken. Er is geen leeftijd waarop je dingen gedaan moet hebben. Vergelijken is niet nodig en daar word je gemakkelijk onzeker door. Bepaal voor jezelf dingen waar je gelukkig van wordt.

Daarnaast heb ik in je profiel gekeken, ik vind jou juist erg mooi!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101687
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 12:44

Ik heb je een pb gestuurd.

Nessie

Berichten: 8575
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 12:44

Ik was met alles ook 'laat'. Mislukt ben je natuurlijk niet, je bent alleen nog niet de juiste match tegengekomen :) Nu ben je nog puber en misschien raak je er onzeker van, maar dat is nergens voor nodig.

git
Berichten: 1957
Geregistreerd: 15-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 12:44

Hoezo,niet knap ben, je ziet er hartstikke leuk uit. Twijfel niet teveel aan jezelf joh.helemaal niet nodig.
Die eerste zoen, die komt vast wel.

Kimmie25501

Berichten: 7556
Geregistreerd: 19-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-18 12:44

Nee en dat snap ik ook wel natuurlijk. Maar ik vind het gewoon best vervelend dat iedereen al een relatie ed krijgt en dat lijkt mij ook heel fijn. Alleen heeft niemand interesse in me, daar maak ik me vooral zorgen om denk :j
Ik ga kijken bellatrix!

Mizora

Berichten: 18090
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 12:45

Nee hoor, ik ben zelf niet helemaal een eerlijk voorbeeld want ik heb uberhaupt niet van die behoeftes (nu 26), maar een vriendin voelde zich met 24 ondertussen ook ontzettend laat en was ze bang dat het nooit meer ging lukken. En toen kreeg ze met haar huidige vriend, en ondertussen heeft ze 3 jaar een relatief, waarvan de eerste 2 jaar ze 3/4 dagen per week bij elkaar woonden en woont ze nu al weer dik een jaar met hem in een leuke bovenwoning.

Daarvoor had ze een paar vriendjes gehad, maar pas ook vanaf 20 o.i.d. en dat was kortstondig en alleen zoenen.

x_Rebecca

Berichten: 5795
Geregistreerd: 15-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 12:46

Maak je niet druk, je bent nog hartstikke jong!

Bij mij kregen jongens pas interesse in mij toen ik van mezelf accepteerde dat ik best leuk ben, alleen het niet volledig van mijn uiterlijk moet hebben. Ik ben echt geen 'lekker wijf' om het heel plat te zeggen, maar met mijn humor en vlotte babbel kon ik eerder alles en iedereen versieren.

Zoek mensen op waar je je prettig voelt, probeer jouw kracht te ontdekken en ga niet van alles uitproberen omdat je zo graag wil zoenen of een vriendje wil. Het komt vanzelf als je je goed voelt met jezelf!

Wat bij mij overigens ook hielp was studeren, heel veel nieuwe mensen waar je gelijk het beste van jezelf kan laten zien!

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Berichten: 3032
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 12:47

Kimmie25501 schreef:
Nee en dat snap ik ook wel natuurlijk. Maar ik vind het gewoon best vervelend dat iedereen al een relatie ed krijgt en dat lijkt mij ook heel fijn. Alleen heeft niemand interesse in me, daar maak ik me vooral zorgen om denk :j
Ik ga kijken bellatrix!

Mijn vriendin meende ook altijd dat niemand der zag zitten. Totdat ik een keer tijdens een avond stappen mensen aanwees die gewoon met der stonden te flirten wat ze niet door had :+

luuntje

Berichten: 13961
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 12:47

Even in je profiel gekeken en je ben een knappe meid.

Onze 17 jarige zoon heeft geen vriendin.
Geen idee of hij al eens gezoend heeft.
Maar mislukt is hij niet, ben jij niet en zijn anderen niet.

Mijn vriendin kreeg verkering op haar 22e.
Ze is nu 21 jaar samen met hem, getrouwd en 2 kinderen.

Ik was zelf 17 met eerste zoen met seks was ik jaren later.

Kimmie25501

Berichten: 7556
Geregistreerd: 19-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-18 12:48

Bedankt allemaal! Ik ga dit jaar een tussenjaar doen, maar dan kan ik er volgend jaar helemaal voor gaan hahaha.
Door jullie verhalen krijg ik stiekem weer Eem beetje hoop gelukkig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 12:48

Je bent absoluut niet mislukt.
Ik vind je een harstikke mooie, lieve meid met het hart op de juiste plek.
Zeker als je wat ouder wordt zul je meer mensen ontmoeten die kijken naar de kwaliteiten die je hebt.
Dat komt echt wel goed.

ClauH

Berichten: 4734
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tegenover de Xenos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 12:51

Ik was ook laat met alles. Niks mis mee hoor....
Geniet van je leven en de rest komt vanzelf ;-)
Ik vind je ook mooi by the way.

O, dat flirten, ik ben bijna 45 en heb het nog steeds niet door ha ha.
(ben wel al jaren gelukkig met vriendlief hoor)

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 12:51

Nee joh, ben je gek! Het is hartstikke normaal dat je op je 17e nog geen seks hebt gehad, je bent echt niet raar. Het is wel frustrerend als het langer duurt dan je graag zou willen, maar soms gaat 't leven nou eenmaal zo. Dat zegt weinig over jou, hooguit dat je op dit vlak 'n beetje pech hebt nu. En echt niet dat 'iedereen' op jouw leeftijd al een relatie heeft joh. Dat zéggen ze misschien maar het is echt, echt niet waar. ;) Mijn eerste relatie was pas na m'n 20ste maar die was wel meteen raak en 8 jaar later zijn we nog steeds samen.

Niet denken dat je mislukt bent. Ben je niet. :)

Linnie050

Berichten: 11797
Geregistreerd: 20-04-11
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 12:51

Je bent nog jong!
Geniet lekker van je tijd!
Voor ons natuurlijk makkelijk om te praten.
Als je uit gaat (ga je weleens uit?) Doe jr dan je haren leuk en make upje op enz?
Lekker tutten en mooi maken?
Wat doe je verder in je vrije tijd?

Er komt echt vanzelf iemand op je pad!

Kimmie25501

Berichten: 7556
Geregistreerd: 19-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-18 12:55

Wat lief zijn jullie zeg! Ik moet er bijna van huilen! Dat zou alleen een beetje gek zijn omdat ik in een kamer vol met mensen zit _O-

Ik wil heel graag uit gaan, maar helaas heb ik niet echt iemand om samen mee te gaan. Een paar vriendinnen van me Houden er niet van om dingen te doen zoals dat, andere vriendinnen hebben hun eigen clubje en daar kom ik liever niet tussen. Weer iemand anders met wie ik zou kunnen gaan verhuist na de vakantie naar Groningen en dat us helaas niet om de hoek hahaha.
In mijn vrije tijd ga ik vaak naar stal, of iets doen met vrienden. Maar eigenlijk moet ik dat echt vaker doen nu ik me dat bedenk

Cabelona

Berichten: 1698
Geregistreerd: 29-10-08
Woonplaats: Vroomshoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 12:56

Er is niks mis met jou.

Je bent een slimme meid (anders zat je niet op het oelbert) Je hebt een leuke uitstraling. Als je vertrouwen groeit, dan komt dat vriendje ook wel. Veel jongens van jouw leeftijd zijn vaak op zoek naar het knapste meisje van de klas (om stoer te doen tegenover zijn vrienden), een maatje of kijken nog helemaal niet naar meiden om...

Geniet van het leven, doe dingen waar je energie uit haalt en laat mensen die jou naar beneden halen vallen.

Kimmie25501

Berichten: 7556
Geregistreerd: 19-01-14

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-18 12:58

Ah dankjewel! :o

Mloei

Berichten: 1774
Geregistreerd: 18-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 12:59

Ik had altijd wel aandacht van jongens maar was ook last met mijn eerste zoen (18), want ik vond het speciaal. Uiteindelijk twee serieuze relaties gehad waarvan één mijn huidige man. Nu 28 en zwanger van de derde. Dus joh, het kan snel gaan :+

Kimmie25501

Berichten: 7556
Geregistreerd: 19-01-14

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-18 12:59

Daar heb he gelijk in hahaha

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 13:00

Ik was bijna 18 en ineens hadden de jongens interesse in me, voor die tijd ook niet gezoend ofzo.
Het komt wel op zijn tijd ;)

CalipsoLover

Berichten: 5554
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 13:02

Helemaal niet druk om maken! Ik was ook aan de late kant tegenover mijn vriendinnen.
Ondertussen hebben wij een vriendengroep van het middelbaar, zijn allemaal tussen de 18-19 jaar en daar zitten ook best veel meisjes en jongens tussen die nog nooit gezoend/seks hebben gehad. Ik schep zeker niet op ofso, maar mijn puberteit heeft me zwaar geraakt, en daarvoor toonde jongens totaal geen interesse in mij. Plots toen ik 15-16 was al iets meer en op mijn 17 stonden er ineens 15 voor de deur bij wijze van spreken. Daarvoor toonde NIEMAND interesse in mij. Dus dat komt sowieso nog wel!!
Laatst bijgewerkt door CalipsoLover op 29-06-18 13:04, in het totaal 1 keer bewerkt

EmmaK95

Berichten: 557
Geregistreerd: 21-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 13:03

Nou, ik had een heel verhaal getypt, maar op de een of andere manier is het niet geplaatst :(

Het kwam erop neer dat je je geen zorgen hoeft te maken en dat je écht niet forever alone blijft! Je bent, zoals iedereen zegt, echt een leuke meid.
Daarnaast gaat je leven nog ontzettend veranderen waarschijnlijk als je gaat studeren, dan leer je weer zoveel nieuwe mensen kennen en ontdek je nieuwe interesses en hobby's, dan kan het ineens super snel gaan allemaal. No worries!! Je bent heel normaal